Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soittelen tässä ihan mukavalla asialla...

Vierailija
11.09.2014 |

Olisiko puhelinmyyntifirmojen aika päivittää myyntipuheen aloitus ja vähän muutakin tekstiä? Tuo oli jo vuonna 1996 kun minä sitä hommaa tein ensimmäisen kerran, Me Naisia myytiin pääasiassa. Edelleen mulle soitetaan mukavalla asialla ties mistä lehdestä.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoituksesta tulee kertoa asiakkaalle. Ei niitä nauhoiteta.

Vierailija
42/58 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myy lehtiä, olen vähän varainhankinnan tyylisessä jutussa ollut jo monta vuotta soittelemassa, ja tykkään tosi paljon työstäni. Aivan ihania ihmisiä, tosin soittelen jo aiemmin tukeneille ihmisille. 

Olen akateeminen aikuinen ihminen, ja lisätienestiä tuolla hommalla teen. Olen yleensä ihan malttamaton, haluan tehdä tulosta. Palkkana se tarkoittaa käytännössä noin 25 euroa tunti, ylikin, koska parhaimpina päivinä on palkka ollut viittäkymppiä per tunti.

Niin, soittaja saattaakin olla älykäs ja työhönsä sitouttunut ihminen. Luuri korvaan -tyypeille vaan hymähtelen, haukut ja huorittelut kuuntelen loppuun asti ihan vaan mielenkiinnosta ;).

Parhaimmillaan puhelinmyynti on tosi antoisaa hommaa, josta vielä saa ihan kivaa palkkaakin. Tosin se vaatii ammatilaisen otetta ja pitkäjänteisyyttä. Helppo ja totisesti hauska työ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos lyö luurin korvaan eikä kuuntele koko hommaa niin aina tulee soitto uudestaan niin kauan että kuuntelee koko homman ja sitten vastaa vaikka ei. T: ex puhelinmyyjä

Vierailija
44/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi...

"Heeei, soittelen tässä tarjotakseni teille oikein LEHTEÄ tilattavaksi ja luettavaksi. Ette varmastikaan olisi itse sitä tajunneet oma-aloitteisesti tilata, vaikka tietenkin sellaisen olisitte halunneetkin. Pistetääs tulemaan. Idiootti."

Vierailija
45/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Näissä on aina koukkunsa. ;)

Vierailija
46/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:20"]

Niinpä! Näissä on aina koukkunsa. ;)

[/quote]

Koukkunsa?

Vierailija
47/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuna miehenä/naisena varmasti mietittekin jo että mikäs koira tässä on haudattuna..

Vierailija
48/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä puhelu, jota kukaan ei halua saada. Myyn sinulle lehteä, jonka saisit netistä tai kotiintulevista mainoksista halvemmalla. Kylkiäset on kivat, mutta ne on loppu, lähetämme sitten tilalle tarroja. Älä vaan katso ruokaostoksilla käydessäsi lehtihyllyä huomtakaseksi, että kaupasta tätä lehteä saa usein kaksi yhden hinnalla, vanhan numeron uuden mukana. Teen tätä työtä, kun muutakaan en saanut". Siinäpä rehellinen myyntipuhe, olkaa hyvä. 

Vierailija
49/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vain laiteta teillekin tulemaan?!

Vierailija
50/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran minulle tarjottiin yhtä lehteä todella edulliseen hintaa, kun " olin lehdessä niin hyvissä kirjoissa" . Sieti ollakin, kun olin siellä töissä silloin:-)

Vierailija
51/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.asml.fi/kieltopalvelut/

Vielä mukavampaa on, että voi kieltää pyhelinmyyjien soitot.

Vierailija
52/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sitkeä myyjä kerran ahdisteli ja olisi tarjonnut jos jonkinlaista lehteä, kaikista kieltäydyin. Kauneus ja terveys -lehden kohdalla kerroin olevani seka kaunis, että terve, enkä kuuluvani lainkaan lehden kohderyhmään. Loppui sekin puhelu. Sen jälkeen olen keskeyttänyt aina puhelinmyyjät kesken lauseen, sanonut ei kiitos ja iskenyt luurin korvaan. Säästyypähän heidänkin aikaansa.

Vierailija
53/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:29"]

http://www.asml.fi/kieltopalvelut/

Vielä mukavampaa on, että voi kieltää pyhelinmyyjien soitot.

[/quote]

Joo, paitsi jos on tilannut joskus jonkun lehden itselleen, tai saanut lahjatilauksen, on ikuisesti kaikenmaailman rekistereissä, ellei itse pyydä poistoa sieltä.

Vierailija
54/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina säälittää ne myyjät, ainoa järkevä asia siinä on soitella jatkotilauksia, niitä saa menemään, mutta niistä ei sitten makseta juuri mitään. Olen monta kertaa alkanut jutella myyjän kanssa, että olen itsekin sitä monta kertaa kokeillut työkseni tehdä eri tuotteilla, ja ollaa puhuttu kuinka paskaa hommaa se on :)

Siinä työssä on varmasti korkeintaan prosentti ihmisistä hyviä, loput ei siinä pärjää vaikka harjoittelisi, se on virtuoosien hommaa. Joskus soittelee todella huonoja joille tekisi mieli sanoa ensimmäisenä, että lopeta tuo työ heti, sinusta ei ole siihen, koskaan. 

Vierailija
55/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:37"]

Joo, paitsi jos on tilannut joskus jonkun lehden itselleen, tai saanut lahjatilauksen, on ikuisesti kaikenmaailman rekistereissä, ellei itse pyydä poistoa sieltä.

[/quote]

Ja aika hölmö täytyy olla, jos ei osaa soittajalta pyytää tietojensa poistoa heidän rekisteristään. Rohkeasti suu auki vaan niin johan loppuu soittelut.

Vierailija
56/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaapas, kertominen on kovin mielenkiintoista, mutta nyt jokin kiehuu yli hellalla. Hei hei ja luuri kiinni,

Vierailija
57/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille on kirjattu 60 euron etusetelu

Vierailija
58/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, miten olis?"