Onko paha jos juoksee kaupassa pakoon puhelinliittymä kaupittelijoita?
Tein tänään niin ja en tiedä miksi. Halusin vain pois sieltä. Sanoin että ei kiitos ja se jäi jotain puhumaan ja sitten kirjaimellisesti juoksin kaupasta ulos.
Kommentit (14)
Itse huikkaan, että vasta päivitetty, jos huutelevat.
Juoksee silleen mahd. näyttävästi pois
Minä juoksen kuin pikajuoksija kädet viuhuu korkealle keskittynyt ilme kasvoilla. Vihaan liittymäkaupittelijoita.
En käsitä miksi ne ottavat mitään kontaktia. Myyntikoju pystyyn ja sinne hakeutuvat ne joita kiinnostaa. Ahdistavia tuputtajia!
Ei oo! Mä mietin jo etukäteen läheiseen Cittariin mennessä, missä kohtaa leikin puhuvani puhelimessa, kun ohitan Elisan myyntipisteen 😅
Tee kuten ätini ja sano että ei tässä kerkee näitä miettiä kun ollaan kattomassa hautajaisiin vaatteita kun mies kuoli juuri. Oikeasti oltiinkin, mutta hän osasi sanoa asian niin, että näki feissarin ilmeestä, että osui ja upposi. Jätti rauhaan ja pyysi anteeksi. Kysyin äidiltä ulkona sanoiko aisian tahallaan niin, että osui. Nauroi, että kyllä, mutta hänhän jätti rauhaan eli tepsi. Sanoi, että aikoo käyttää vastaisuudessakin. :D Ja muuten käyttää vieläkin!
Vierailija kirjoitti:
Silleen kuten Phoebe juoksee yhdessä Frendien jaksossa?
Mä kierrän yleensä kaupassa sellaista reittiä että vältän ne. Jos menen ohi sanon aina ei kiitos. Kerran oli päivä kun olin juuri saanut todella järkyttäviä ja surullisia uutisia enkä voinut sanoa mitään kun huutelivat että mikä liittymä mulla on. Olin shokissa niistä uutisista. Myyjä jäi perään katsomaan ja sanoi "ohhoh!" siihen tyyliin että taisi pitää mua ylpeänä tai jotain. Mulle tulee noista todella kiusallinen olo joka kerta muutenkin.
Ei ole. Kun kaupat on aina tinkaamassa palautetta muutenkin, niin laitat sinne, että nää aulan liittymätyrkyttäjät pilaa mun markettikokemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silleen kuten Phoebe juoksee yhdessä Frendien jaksossa?
Tämä mun juoksuni oli kutakuinkin tuollainen
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mä kierrän yleensä kaupassa sellaista reittiä että vältän ne. Jos menen ohi sanon aina ei kiitos. Kerran oli päivä kun olin juuri saanut todella järkyttäviä ja surullisia uutisia enkä voinut sanoa mitään kun huutelivat että mikä liittymä mulla on. Olin shokissa niistä uutisista. Myyjä jäi perään katsomaan ja sanoi "ohhoh!" siihen tyyliin että taisi pitää mua ylpeänä tai jotain. Mulle tulee noista todella kiusallinen olo joka kerta muutenkin.
Joissakin kaupoissa ei ole kuin yksi ovi josta kulkea eikä heitä pääse mitenkään pakoon
En ymmärrä, miksi pitäisi juosta pakoon. Ehkä minä osaan ilmaista niin suorasanaisesti ja selvästi, että en vaihda, että eivät ole enempää käyneet kimppuun.
Kävelen vain ohi enkä ole huomaavinaankaan heitä.
Teen samoin. Mun mielestä pitää uskoa kerrasta kun ihminen sanoo ei kiitos.