Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ole tullut töistä kotiin.

Vierailija
11.09.2014 |

Mua ärsyttää. Kohta ehkä huolestuttaakin. En viitsisi soitella perään, jos ei aikuinen ihminen osaa itse ilmottaa, että menee myöhään. Työaika loppui viideltä, matka kestää tunnin.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:03"]

Mua ärsyttää. Kohta ehkä huolestuttaakin. En viitsisi soitella perään, jos ei aikuinen ihminen osaa itse ilmottaa, että menee myöhään. Työaika loppui viideltä, matka kestää tunnin.

[/quote]

Se on vitulla.

Vierailija
22/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKKA ON KAUHEE APINA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. jos mun mies tekis toistuvasti noin, ettei ilmoittais tulevansa myöhään. Mä kyllä miettisin, noinko paljon mun mies mua arvostaa?

Vierailija
24/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:37"] Nyt putosin :D juu en minäkään vaimolle kertoisi pitkittyneistä työilloista, totuus sihteerini kanssa kun paljastuisi niin vaimo ottais ja lähtis. [/quote] Mikset ota sihteeriäsi ja anna vaimon etsiä parempi mies? Olet itsekäs. [/quote] koska meillä nyt sattuu olemaan kaksi ihanaa tytärtä, vaimoke on hyvä äiti ja hoitaa kodin hyvin.. Minä pääsääntösesti tuon leivän pöytään perheelleni. Seksi ei suju hänen kanssaan enää tai on jopa vastenmielistä.. Rakastan häntä kaikesta huolimatta ja hän rakastaa minua, en halua pahottaa hänen mieltään kertomalla työromanssista. Miksi tarvisi paremman miehen? Hän palvoo perhettään ja on riippuvainen palkastani

[/quote]

Mitä jos kerron sinulle, että vaimosikin on ihminen? Ei se vaimo ole mikään vitun kodinkone, joka tyytyväisenä koko loppuelämänsä hoitaa lapset ja kodin sillä välin kun sinä huoraat. Mietippä vaikka näin päin; olisitko sinä elämääsi tyytyväinen, jos viettäisit aikasi hoitaen kotia ja lapsia kun vaimosi käy nussimassa muita miehiä? Et.

Miksi et siis anna vaimollesi mahdollisuutta ELÄÄ hänen yhtä ainoaa elämäänsä täysillä ilman jatkuvaa kusetusta? Ei vaimosi ansaitse sitä, että hän haaskaa koko elämänsä kodinkoneena olemiselle kun sinä elät elämääsi. 

Hän ei palvo perhettään, vaan hän palvoo sitä valheellista kuvaa perheestään, jonka sinä hänelle valheillasi maalaat. Anna vaimollesi mahdollisuus ottaa kaikki irti hänen omasta elämästään ja lopeta itsekäs huijaus.

Vierailija
25/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:28"]Aina oletetaan pahinta... Jos mies ei ilmoittanut että jää ylitöihin niin voihan olla vaikka teho-osastolla. Jos olisin pettämässä niin pistäisin puolisolle viestiä, että jään ylitöihin niin ei soittelisi. No, ap nyt ei muutenkaan soittele. Mitä jos onkin sattunut jotain? [/quote] + lisään vielä että jos ei halua jäädä kiinni, niin tuskin paneskelee viittä tuntia.

[/quote] kyllä kuule viis tuntia menee hujauksessa uudessa huumassa, itse kun petin tyttöystävääni viimeks niin ilmotin pari päivää aikasemmin että perjantaina saattaa venähtää työt,, Jään toimistolle nukkumaan jos menee pitkäks (työmatka 80km).. Ei siinä paljoo soiteltu.

Vierailija
26/58 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:37"] Nyt putosin :D juu en minäkään vaimolle kertoisi pitkittyneistä työilloista, totuus sihteerini kanssa kun paljastuisi niin vaimo ottais ja lähtis. [/quote] Mikset ota sihteeriäsi ja anna vaimon etsiä parempi mies? Olet itsekäs. [/quote] koska meillä nyt sattuu olemaan kaksi ihanaa tytärtä, vaimoke on hyvä äiti ja hoitaa kodin hyvin.. Minä pääsääntösesti tuon leivän pöytään perheelleni. Seksi ei suju hänen kanssaan enää tai on jopa vastenmielistä.. Rakastan häntä kaikesta huolimatta ja hän rakastaa minua, en halua pahottaa hänen mieltään kertomalla työromanssista. Miksi tarvisi paremman miehen? Hän palvoo perhettään ja on riippuvainen palkastani

[/quote]

Mitä jos kerron sinulle, että vaimosikin on ihminen? Ei se vaimo ole mikään vitun kodinkone, joka tyytyväisenä koko loppuelämänsä hoitaa lapset ja kodin sillä välin kun sinä huoraat. Mietippä vaikka näin päin; olisitko sinä elämääsi tyytyväinen, jos viettäisit aikasi hoitaen kotia ja lapsia kun vaimosi käy nussimassa muita miehiä? Et.

Miksi et siis anna vaimollesi mahdollisuutta ELÄÄ hänen yhtä ainoaa elämäänsä täysillä ilman jatkuvaa kusetusta? Ei vaimosi ansaitse sitä, että hän haaskaa koko elämänsä kodinkoneena olemiselle kun sinä elät elämääsi. 

Hän ei palvo perhettään, vaan hän palvoo sitä valheellista kuvaa perheestään, jonka sinä hänelle valheillasi maalaat. Anna vaimollesi mahdollisuus ottaa kaikki irti hänen omasta elämästään ja lopeta itsekäs huijaus.

[/quote] vaimoni elää täysillä ja onnellisempana kuin koskaan, sinäkö väität että pitäis laukoo päin naamaa asiat? satuttaisin häntä kertomalla totuuden jota en halua tehdä. Sä et osaa pelata näitä elämän pelejä oikein, hajottaisinko lapsiltani vanhemmat erilleen ja satuttaisin vaimoani siinä samalla? Itseasiassa kun otit puheeksi tuon kodinkoneen niin ei me tarvita sellasia, vaimoke on sellainen kätevä pikku piika myös niissä asioissa jota arvostan. 

Vierailija
27/58 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:56"]Mulla on ihan samanlainen ukko, tosin on ihan oletukseksi tullut tässä 2v aikana (minkä on ko työssä ollut) että kotiutuu myöhään töistä. Ilmoittaa kyllä yleensä kun lähtee tulemaan, ennen lasten nukkumaanmenoa en oikeastaan edes odota ikinä miestä kotiin. Uuvuttavaa välillä, mutta minkäs teet. On minulla sentään yöllä ja viikonloppuisin (useimmiten) mies vierellä, että kyllä minä helpommalla varmaan pääsen kuin yh:t :). Niin ja ylitöistä ei edes makseta rahana vaan ne saa vapaina joita ei juuri ehdi pitää...
[/quote]

Heh, ton tekstin perusteella kaikki varmaan luulee että t:llä on suhde :D "ylitöissä ilman palkkaa" T: Taisin tunnistaa
[/quote]

No joo, aatelkoot mitä tykkää :) kyllä mä tiedän totuuden (ja säkin :) arvasin, että kukut täällä yömyöhään.. Huomenna aikainen herätys, nukkumaan siitä!)
[/quote]

Juu juu ;)

Vierailija
28/58 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että "ylityöt" on vain tekosyy...oikeesti panee jotain firman neuvottelu huoneessa.

Vierailija
29/58 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se tuli kotia??

Vierailija
30/58 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran panin erästä juristimiestä Helsingissä koko yön ja mies ilmoitti vaimolleen olevansa asiakastapaamisessa, joka venyi pikkutunneille. 

Vierailija
31/58 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:05"]Hävetkää.. Ylityöt on ihan normaalia tätä päivää, eiköhän siippasi sieltä ilmaannu pian kukkakimpun kanssa tai ilman
[/quote]pysy sinä vaan siellä 1900 luvulla

Vierailija
32/58 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:09"]Kerran panin erästä juristimiestä Helsingissä koko yön ja mies ilmoitti vaimolleen olevansa asiakastapaamisessa, joka venyi pikkutunneille. 
[/quote]Mies panee sinua ! MUISTAKAA SE LEHMÄT

Vierailija
33/58 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:09"]Kerran panin erästä juristimiestä Helsingissä koko yön ja mies ilmoitti vaimolleen olevansa asiakastapaamisessa, joka venyi pikkutunneille. 
[/quote]Mies panee sinua ! MUISTAKAA SE LEHMÄT

[/quote]

Kyllä se menee ihan toisinpäin kultaseni.

Vierailija
34/58 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se tuli häntä koipien välissä?

Vierailija
35/58 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tulee melkein aina myöhään. Harvoin lähtee töihinkään aamupäivän puolella. Jos puolilta päivin lähtee, niin se on jo hyvä saavutus. Jos tulee ysiltä kotiin, niin minäkin jo ihmettelen, kun tulee niin aikaisin. Nyt on kohta yksi ja tämä on jo vähän myöhään. Tosin tänään mies taisi lähteä vasta kolmelta töihin, joten en hermoile.

Kyllä niihin omituisiin kotiintuloaikoihin tottuu. Pitää vaan sisäistää, että mies elää oman aikataulunsa mukaan ja elää itse omaa elämäänsä. Kyllä me viikonloppuisin yhdessä syödään, mutta ei voi arki-iltana kuvitella, että tekisi ruokaa ja odottaisi että mies tulee syömään toisten kanssa yhdessä. Mihinkään vanhempaniltaan tai hammaslääkärireissulle miestä on turha kuvitella saavansa, kun on illat töissä ja valvoo yöllä myöhään.

Vierailija
36/58 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
37/58 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä juttu päätty???? En saa öitäni nukutuks

Vierailija
38/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olisin neljän tunnin aikana koittanut soittaa kerran jos toisenkin.

Vierailija
39/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On piipahtanut kavereiden kanssa parille.. Eikös tää ole yleisin selitys?

Vierailija
40/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole kavereita. Sillä on TYÖ. "Teen vaan tän jutun ja tulen heti. Oho, meni kolme tuntia!"

Arvatkaas kuka meillä tekee kotityöt? Tarkistaa lasten läksyt, laittaa ruoat...