Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ole tullut töistä kotiin.

Vierailija
11.09.2014 |

Mua ärsyttää. Kohta ehkä huolestuttaakin. En viitsisi soitella perään, jos ei aikuinen ihminen osaa itse ilmottaa, että menee myöhään. Työaika loppui viideltä, matka kestää tunnin.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen muikku, tyypillinen ylityöselitys poissaoloille.

Vierailija
42/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii joo, ihan miten vaan. En usko että miehellä toista naista on, vaikka toiseksi jäänkin. Se on ihan tyypillinen työnarkomaani. Oli jo seurusteluaikana. Joskus (useinki) tulee työpaikalta kotiin tekemään töitä, ja voisi puhua niistä loputtomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toi touhu on entuudestaan tuttua, ni mitä skitsoilet, pitäishän sun tietää missä miehes on, vai kalvaako sittenkin joku muu asia mieltä miehen olinpaikasta?

Vierailija
44/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia tuollainen. Sopikaa pelisäännöt. 

Vierailija
45/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hävetköön mies! Siellä se nyt uittaa lihanuijaansa vieraan naisen pimppaloorassa :/ käske mies heti pesulle kotiin palattua ettei jää toisen naisen limat lakanoihin. Minulla kävi niin kerran ja hävettihän se.

Vierailija
46/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:09"]

Ei sillä ole kavereita. Sillä on TYÖ. "Teen vaan tän jutun ja tulen heti. Oho, meni kolme tuntia!"

Arvatkaas kuka meillä tekee kotityöt? Tarkistaa lasten läksyt, laittaa ruoat...

[/quote]

Tervetuloa yksinhuoltajien arkeen. :-D

Vierailija
47/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ois "ylityöt" tekosyy, miehesi on sika...

Vierailija
48/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt putosin :D juu en minäkään vaimolle kertoisi pitkittyneistä työilloista, totuus sihteerini kanssa kun paljastuisi niin vaimo ottais ja lähtis.

Vierailija
49/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhaaaaa......

Vierailija
50/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:31"]Hyi hävetköön mies! Siellä se nyt uittaa lihanuijaansa vieraan naisen pimppaloorassa :/ käske mies heti pesulle kotiin palattua ettei jää toisen naisen limat lakanoihin. Minulla kävi niin kerran ja hävettihän se.
[/quote] tästäkö alkaa illan leffa hetki.. Haen popparit ja limun xD

Vierailija
51/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:37"]

Nyt putosin :D juu en minäkään vaimolle kertoisi pitkittyneistä työilloista, totuus sihteerini kanssa kun paljastuisi niin vaimo ottais ja lähtis.

[/quote]

Mikset ota sihteeriäsi ja anna vaimon etsiä parempi mies? Olet itsekäs.

Vierailija
52/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaika loppui VIIDELTÄ, kello on kohta puolen yön eikä miehesi vaivaannu ilmoittamaan? Nyt silmät auki nainen!! Salarakas sanon minä

Vierailija
53/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:37"]

[/quote]

[/quote]

Appiukon kuolemaa ja perintöä odotellessa.

Vierailija
54/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:37"]

[/quote]

[/quote] koska meillä nyt sattuu olemaan kaksi ihanaa tytärtä, vaimoke on hyvä äiti ja hoitaa kodin hyvin.. Minä pääsääntösesti tuon leivän pöytään perheelleni. Seksi ei suju hänen kanssaan enää tai on jopa vastenmielistä.. Rakastan häntä kaikesta huolimatta ja hän rakastaa minua, en halua pahottaa hänen mieltään kertomalla työromanssista. Miksi tarvisi paremman miehen? Hän palvoo perhettään ja on riippuvainen palkastani

Vierailija
55/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nussimassa vieraita. Niin se on.. Tuttu tavara tylsistyttää

Vierailija
56/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen ukko, tosin on ihan oletukseksi tullut tässä 2v aikana (minkä on ko työssä ollut) että kotiutuu myöhään töistä. Ilmoittaa kyllä yleensä kun lähtee tulemaan, ennen lasten nukkumaanmenoa en oikeastaan edes odota ikinä miestä kotiin. Uuvuttavaa välillä, mutta minkäs teet. On minulla sentään yöllä ja viikonloppuisin (useimmiten) mies vierellä, että kyllä minä helpommalla varmaan pääsen kuin yh:t :). Niin ja ylitöistä ei edes makseta rahana vaan ne saa vapaina joita ei juuri ehdi pitää...

Vierailija
57/58 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sää akka valitat?? Sait vapaaillan juuri! Lortto levälleen ja soita putkimiehellesi

Vierailija
58/58 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 14:03"]

Miten tämä juttu päätty???? En saa öitäni nukutuks

[/quote] Lue viesti 54