Onko jonkun muun mielestä Mentalist- sarjan Patrick Jane hemmetin ärsyttävä virnuilija?
Oikeasti, en kestä sitä irvistelyä koko ajan. Vaikka tutkisi kuinka hirveitä rikoksia, niin pitää olla suu virneessä koko ajan. V.itun ärsyttävä heppu. Sääli, koska muuten sarja on aika hyvä.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on ärsyttävä. Mutta ei silti läheskään niin ärsyttävä kuin dr. House, jos sarjojen hahmoista puhutaan.
Mun mielestä House ei ole läheskään niin ärsyttävä kuin Jane.
Mä pidin tuota näyttelijää kuumana jossain sen sarjassa, en vaan muista mikä se oli, mutta ennen Mentalistia. Sitten tuossa Mentalistissa se oli jotenkin niin erilainen ja todellakin niin ärsyttävä, että mielenkiintoni loppui niin näyttelijää kuin sarjaa kohtaankin täysin.
On. Sen takia en ole sarjaa katsonutkaan.
Mielestäni virnuilu sopii hahmolle.
Noita mikroilme-todisteita liioitellaan noissa sarjoissa.
Ei ole. Minusta hän on aivan ihana.
Ylinäytteli tässä sarjassa, mutta sai kai palkintojakin siitä hyvästä.
Minusta tosi hyvä. Sanoo asiat suoraan ja kiertelemättä. Sehän se idea onkin, että hän on kyynistynyt eikä välitä oikein muusta kuin siitä että saa tappaa Red Johnin. Hän nauttii ihmisten kiusaamisesta, osaisinpa minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on ärsyttävä. Mutta ei silti läheskään niin ärsyttävä kuin dr. House, jos sarjojen hahmoista puhutaan.
Minä tykkään molemmista. Minä olen aina tykännyt sellaisista virnuilijoista.
Mentalist-sarja. Noin. Älä turhaan välilyöntejä laita ennen tai jälkeen viivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään molemmista. Minä olen aina tykännyt sellaisista virnuilijoista.
House ei ole virnuilija vaan muuten raivostuttavan kusipäinen ihminen.
Se tummahiuksinen naisetsivä vasta ärsyttävä on.
Vierailija kirjoitti:
Se tummahiuksinen naisetsivä vasta ärsyttävä on.
Mutta persoonallisella tavalla hot! On itsensä näköinen eikä mikään standardimissi.
Lähes 10 vuotta sitten päättynyt sarja ja vieläkin olet ärsyyntynyt pääosan näyttelijästä?
Vierailija kirjoitti:
Lähes 10 vuotta sitten päättynyt sarja ja vieläkin olet ärsyyntynyt pääosan näyttelijästä?
Kyllä se minullekin pienen ärsytysmuiston palautti mieleen.
Jaa. Siitä on ikuisuus kun tuota katsoin. Ei ärsyttänyt.