Hitto tuota kasiluokkalaista. Kutosia repii kokeista
lukee tosi laiskasti. Miten paljon oikeesti tuon ikäistä pitää vielä patistaa :((
Kommentit (49)
Jos kaunis tyttö, niin ei hätää. Voin tulevaisuudessa ottaa omakseni. T: Varakas mies
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:19"]
Kyllä mun kasiluokkalainn poika huolehtii itse. Mutta sillä onkin jo osin toiveet selvillä, mitä haluaa isona tehdä, ja pyrkii saamaan hyvän todistuksen.
[/quote]
Samoin meillä poika haluaa jatkaa kouluun johon vaaditaan hyvät arvosanat. Joten ei ole tarvinnut yhtään patistella.
Olen 9 ja mulla on tyttö. Ei se sukupuoli ole mitenkään täsmällisemmäksi tehnyt.
Tuleva wt/elämän koulu! Onnea äipälle! XD
Monella yläkoululaisella pää menee ihan "sekaisin", koska sellainen hormonimyrsky sekoittaa pään. Yksinkertaisesti ei jaksa ja esimerkiksi unentarve lisääntyy mutta samaan aikaan unirytmi muuttuu niin, että nukahtamisen alkaminen viivästyy parilla tunnilla. Yhdistelmä on helposti kauhea. Hormoneja ja univelkaa.
Ainakin meidän teiniä pitää auttaa ja tukea todella paljon ja niin suurinta osaa oppilaistanikin, ainakin poikia. Käytännössä päiväni menee läksyjen perään katsomisessa ja samoin iltani.
Yläasteen opettaja ja kasiluokkalaisen äiti.
Kerro pojalle, että tyttöjä eivät kiinnosta luuserit. Se ei näy ehkä vielä poikasi ikätovereissa, mutta mitä vanhemmaksi tytöt tulevat, sitä enemmän he arvostavat pärjäämistä opinnoissa ja työelämässä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:52"]
lukee tosi laiskasti. Miten paljon oikeesti tuon ikäistä pitää vielä patistaa :((
[/quote]
Nyt jo kokeita? Kummallista. Kasiluokka on paha. Patistaminen ei auta mitään, tarjoudu vaikka kokeisiinlukukaveriksi. Laadi lukuaikataulu ja noudata sitä. Kongreettinen apu on paljon tärkeämpää kun jäkättäminen. Pyrkikää seiskan- kasin tasoon, ysiluokalla sitten kiri.
Auta sitä lastasi äläkä mutise nurkissa!
Mä revin nelosia ja tässä sitä pärjäillään, tosin näin aikuisiällä oon oppinu tai sisäistäny paljon paremmin asioita, kuin silloin teininä, kun ei vaan jaksanu/huvittanu keskittyä mihinkään.