Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako varattua yrittää?

Vierailija
10.09.2014 |

Siis saako varattua miestä yrittää iskeä/ihastuttaa itseensä?

Itsehän olen tässä tilanteessa nyt kolmantena pyöränä ja pidän omasta mielestä täysin oikeutettuna tälläista touhua.

Nyt siis ollut lähinnä pikkutuhmaa viestittelyä jokusen viikon, mutta saas nähdä miten homma etenee.

Oma mielipiteenihän on se, että en tee mitään väärää. Ei miehen tarvitse siihen lähteä mukaan ellei halua.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiedät miehen olevan varattu, on moraalisesti väärin ehdotella tuolla tavoin. Minun mielepiteeni mukaan olet lumppu.

Vierailija
2/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit edes yrittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että jotain on vialla, jos parisuhteessa oleva lähtee pettämään, mutta silti mä halveksin syvästi niitä ihmisiä, jotka tieten tahtoen yrittävät varattua ihmistä. Se on säälittävää.

Vierailija
4/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa.

Vierailija
5/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin moraaliton niin kukas sua vois estääkkään. Eikö sinkku miestä löydy? Teet väärin sinäkin.

Vierailija
6/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ihan rauhassa. Mies se tässä lutka on, jos mukaan lähtee. Ei se sinkkunainen.

Vierailija
7/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on vain tälläistä sähäkämpää naistyyppiä, ei siinä tuulipukumammat tahdissa pysy. Jokaisella on oikeus tavoitella onnea elämässään, älä anna marmattajien häiritä AP!!

Vierailija
8/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monet suhteet alkaa molempien ollessa sinkkuja?

Vierailija
9/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mitä joissakin varatuissa miehissä itse ihailen on se, että he vaikuttavat aidosti kunnioittavan parisuhdettaan. Jos alkaisin yrittää tällaista miestä ja hän lähtisi mukaan niin osa viehätyksestä katoaisi siinä samalla. Enpä tosin tiedä ap:n suunnitelmista. 

Vierailija
10/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on väärin.. se kertoo paljon ihmisest ku tieten tahtoen varattua yrittää.

Vierailija
11/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun yrität, jos hän sinun kelkkaasi lähtee, ei voi kuin todeta "on vakka kantensa löytänyt" ;)

Vierailija
12/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut samassa tilanteessa, mene ihan rauhassa vaan iskemään mutta vaarana on että mies palaa takaisin ex-naisensa luo, näin kävi minulle ja käteen jäi vain särkynyt sydän.

Vierailija
13/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet, jotka viestittelee muiden kanssa on kajahtaneita. Saahan sellaisen kanssa pelata, mutta ei kannata omaksi ottaa.

Sillä tällainen mies löytää aina uuden viesti- ja pettämiskumppanin. Kärsii todennäköisesti tunnevammaisuudesta, joten etsi vapaa mies.

Vierailija
14/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä lapsia?

Vierailija
15/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:44"]Miksi haluaisit edes yrittää?
[/quote]

Koska ihastuin häneen.....sitten jos mahdollinen suhdekin toimii, niin kaikkihan on täydellistä :)

Vierailija
16/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:52"]

AP on vain tälläistä sähäkämpää naistyyppiä, ei siinä tuulipukumammat tahdissa pysy. Jokaisella on oikeus tavoitella onnea elämässään, älä anna marmattajien häiritä AP!!

[/quote]

Onnea? Varatun kanssa? kaikkea sitä kuuleekin vanhoilla päivillään.

Vierailija
17/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä 'kolmansiapyöriä'! Miltä tuntuisi jos sama sattuisi omalle kohdallesi? Tai jos perheessä on lapsia, miltä tuntuisi jos oma isäsi olisi viestitellyt jonkun naikkosen kanssa joka pahimmassa tapauksessa olisi rikkonut koko perheen.
Järjen käyttö on ihan sallittua.

Vierailija
18/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Siinä tilanteessa jos pariskunnalla on lapsia tai ollaan kihloissa tai naimisissa, on varatun yrittäminen mielestäni moukkamaista. Jos vasta seurustellaan, niin en pidä sitä niin tuomittavana jos esim. on palavasti ihastunut. Kunnioittaa silti pitäisi eikä tahallaan leikkiä ihmisten suhteilla.

Vierailija
19/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:55"]

Onko miehellä lapsia?

[/quote]

Joo, tässä menee mun mielestä raja viimeistään.

Ei ole oikein mennä tieten tahtoen rikkomaan lasten perhettä.

Vierailija
20/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki, jos ilmoitat aikeesi myös varatun kumppanille mahdollisimman pian. Myös hänellä on oikeus päättää, haluaako jatkaa suhdetta löyhämoraalisen ihmisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä