Mikä tää kakkossivulle juttu on?
Miksi ketjuissa on näitä viestejä kakkossivulle? Tyyliin monta viestiä vaan tuo yksi sana?
Aiheesta oli äsken ketju, mutta se poistettiin ennen kuin ehdin lukea.
Mikai ketju poistettiin?
Kommentit (14)
Kuten yllä sanottiin, joissain keskusteluissa ei lataannu kuin ensimmäinen sivu mobiilipuolella ja vasta kun ketjuun vastaa pääsee seuraavalle sivulle... Amatöörimäistä sontaa tämä touhu. Varsinkin, kun siis toimiva järjestelmä rikotaan.
Miksi tämäkin aloitus sai heti alapeukkua? Eikä täällä saa asiallisesti kysyä mitään?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:18"]
Kuivana kakkoselle.
[/quote]Kuivilla jutuilla kakkoseen.
paitsi että seuraaville sivuille pääsee kyllä kirjoittamalla osoitteen perään /sivu/2 :)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:32"]
paitsi että seuraaville sivuille pääsee kyllä kirjoittamalla osoitteen perään /sivu/2 :)
[/quote]
Tai sitten ei pääse...
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:32"]
[/quote] Tai sitten ei pääse...
[/quote] mikseiköhän :o kyllä minulla on toiminut joka kerta, ja kertoja on kyllä riittänyt
Ai, luulin että tänne on pesiytynyt jotain idioottiteinejä ja se on joku pienen sakin sisäpiirivitsi.
Jaa jaa, on se älypuhelimen käyttö niin helppoa ja hauskaa. :D
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:32"]
[/quote] Tai sitten ei pääse...
[/quote] mikseiköhän :o kyllä minulla on toiminut joka kerta, ja kertoja on kyllä riittänyt
[/quote]
mulla ehkä 50/50 pääseekö tuolla kikalla muille sivuille vai ei.
Miksköhän ne ei saa tätä mobiilia toimimaan?!! Ärsyttävää lukea ketjua, josta n. 20 viestiä toisen sivun 25:sta on "kakkossivulle", "sivu 2", "kommentoin vaan että pääsen kakkossivulle". Ja kyllä, itsekin joudun tätä tekemään.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:32"]paitsi että seuraaville sivuille pääsee kyllä kirjoittamalla osoitteen perään /sivu/2 :)
[/quote]
Täytyy testata tätä...
Poistettiin varmaan siksi, että noloa kun eivät vaan saa täällä mobiilia toimimaan.