Kahdet iltapukujuhlat tulossa, mikä näistä puvuista paras?
Toinen punainen: http://www.jjshouse.com/fi/A-Linjainen-Prinsessa-Kullanmuru-Tee-Pituus-Sifonki-Iltapuku-Jossa-Rypytys-Helmikuvoinnit-017013788-g13788
Joku pitäisi tänään laittaa tilaukseen
Kommentit (55)
32 on oikeassa, tuohon hintaan yksinkertaisesti ei voi saada iltapukua, joka näyttäisi hyvältä ja istuisi hyvin. Kyllä minä tilaan netistä paljonkin, mutta nykyään ymmärrän paremmin, mitä tilaan. Tilasin tyttärelle mittojen mukaan vastaavasta paikasta valmistujaispuvun, jonka ylä- ja alaosa näyttivät oleva täysin eri puvusta. Sain suostutella ompelijaa pitkään korjaamaan sen. Oli kuulemma lähes mahdotonta juuri koska kangas on niin huonoa ja lisäksi puku teknisesti erikoisesti rakennettu.
Se ykkösen halkio on to-del-la mauton. Nousee liian ylös, ja istuessa kun hame aina vielä nousee, on aika härskiä kun näkyy alkkarit ja vielä tuo yläosakin noin avoin. Lisäksi mekon sifonkileuhake saa sen näyttämään halpahallin versiolta.
Kakkonen on hyvä, jos olet tummahko hiuksinen etkä punaihoinen.
Kolmonen on arvokkaan näköinen, eli valitsisin sen jos kyseessä olisi jokin juhla tyyliin Kokoomus 100v., Kaupungin Uuden Vuoden vastaanotto, jokin palkintojuhla tms.
Mutta jos kysessä juhla, jossa on tanssia ja iloisempaakin meininkiä, niin kakkonen.
Itse valitsisin äkkiseltään vilkaisemalla noista JenJenin edullisemmista iltapuvuista tämän, mutta en välttämättä mustana, vaikkei mustakaan huono ole.
On ihan tyylikäs, ja peittää ja paljastaa sopivasti niin, ettei ole liian "antava" mihinkään juhliin.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:08"]
32 on oikeassa, tuohon hintaan yksinkertaisesti ei voi saada iltapukua, joka näyttäisi hyvältä ja istuisi hyvin. Kyllä minä tilaan netistä paljonkin, mutta nykyään ymmärrän paremmin, mitä tilaan. Tilasin tyttärelle mittojen mukaan vastaavasta paikasta valmistujaispuvun, jonka ylä- ja alaosa näyttivät oleva täysin eri puvusta. Sain suostutella ompelijaa pitkään korjaamaan sen. Oli kuulemma lähes mahdotonta juuri koska kangas on niin huonoa ja lisäksi puku teknisesti erikoisesti rakennettu.
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/3813810/ketju/jjs_house_kokemuksia
Vaikea sanoa näkemättä vartalotyyppiäsi.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:08"]
Se ykkösen halkio on to-del-la mauton. Nousee liian ylös, ja istuessa kun hame aina vielä nousee, on aika härskiä kun näkyy alkkarit ja vielä tuo yläosakin noin avoin. Lisäksi mekon sifonkileuhake saa sen näyttämään halpahallin versiolta.
Kakkonen on hyvä, jos olet tummahko hiuksinen etkä punaihoinen.
Kolmonen on arvokkaan näköinen, eli valitsisin sen jos kyseessä olisi jokin juhla tyyliin Kokoomus 100v., Kaupungin Uuden Vuoden vastaanotto, jokin palkintojuhla tms.
Mutta jos kysessä juhla, jossa on tanssia ja iloisempaakin meininkiä, niin kakkonen.
Itse valitsisin äkkiseltään vilkaisemalla noista JenJenin edullisemmista iltapuvuista tämän, mutta en välttämättä mustana, vaikkei mustakaan huono ole.
On ihan tyylikäs, ja peittää ja paljastaa sopivasti niin, ettei ole liian "antava" mihinkään juhliin.
[/quote]
Siis aivan kauhea, oikea körttimekko, ei todellakaan ole antava mutta ei kyllä kauniskaan.
Ap tajusi juuri, että onhan mulla jemmassa Dubaista ostettua mustaa silkkiä about 6 metriä. Tietysti yksi vaihtoehto olisi teettää iltapuku, kun tietäisi hyvän ompelijan ja sitten tietysti taas se puvun mallin löytäminen...Valmis puku olisi helpompi
Iltapuvuksi käy yksimittainen tai kaksi osainen täys-/nilkka-/polvipituinen puku juhlavasta materiaalista tai siisti housupuku. Noista voisin kuvitella vain kakkosen tarpeeksi arvokkaan näköiseksi. Älä unohda sirokorkoisia avokkaita, pientä kirjekuorimallista laukkua ja arvokoruja.
Kolmannen puvun nimi: Trumpettimekot/Merenneito Kullanmuru Lakaista train Tafti Iltapuku jossa Pitsi
Oletko ihan varma että haluat tilata tuosta kaupasta yhtään mitään? :D
Olisi hyvä tietää kuinka muodollinen tilaisuus on kyseessä. Jos halpispukua hankkisin niin en kyllä kehtaisi mitään kauhean huomiota herättävää käyttää ja olisin erittäin varovainen materiaalia valittaessa (halpa laatu paistaa kilometrien päähän). Sen sijaan panostaisin yksityiskohtiin kuten koruihin, jotta edes kokonaisuus olisi siedettävä.
Mun mielestä se musta oli ehdottomasti kaunein.Sai ainakin mussa sen wow-efektin aikaiseksi.Ota se!
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:34"]Mun mielestä se musta oli ehdottomasti kaunein.Sai ainakin mussa sen wow-efektin aikaiseksi.Ota se!
[/quote]
Joo, valtaosassa aiheuttaisi wow-efektin, muttei mitenkään positiivista sellaista. Wanhojen tanssien "pukuloisto" on jo nähty, ei mitään syytä käyttää niitä muovimekkoja hienoissa juhlissa.
Kaveri tilasi tuolta viime talvena kaason mekon eikä se ollut yhtään halvan tai muovisen näköinen, päinvastoin. Lyhentää sitä piti mutta se oli tiedossa etukäteen.
Noin korkealle ulottuvaa halkiota et voi missään nimessä ottaa iltapukutilaisuuteen. Joten ota kakkonen tai kolmonen.