Kahdet iltapukujuhlat tulossa, mikä näistä puvuista paras?
Toinen punainen: http://www.jjshouse.com/fi/A-Linjainen-Prinsessa-Kullanmuru-Tee-Pituus-Sifonki-Iltapuku-Jossa-Rypytys-Helmikuvoinnit-017013788-g13788
Joku pitäisi tänään laittaa tilaukseen
Kommentit (55)
Tuo kakkonen on ainoa, jonka voisin edes kuvitella oikeisiin iltapukujuhliin. Eka on hippamekko.
Tuo viiminen oli kyllä nätti. Tosin valintaan saattoi vaikuttaa sekin, etten pidä punaisesta enkä voisi kuvitellakaan pukevani juhliin kokopukuhuutomerkkiä.
Älä ainakaan tuota ota jossa on halkio haaraan asti. Yleensä iltapukujuhlissa edellytetään tietynlaista arvokkuutta.
Minustakin toi kakkonen on paras. Ei ykkönenkään huono ole, mutta toi halkio voi olla epämukava.
Kolmonen on vähän halvan oloinen, ts. yrittää näyttää joltain maailmankuulun suunnittelijan mekolta, mutta ei kuitenkaan ole..
Kakkosta äänestän. Ykkösen halkio ei ole asiallinen ja kolmonen on vähän hassu. Musta iltapuku on kyllä aina passeli, mutta silloin sen pitäisi olla hillitty ja simppeli.
Kiitos vastauksista tähän saakka. Musta olisi ehkä kaikista mieluisin, mutta nuo kaksi muutakin ovat ihan kivoja. Saa laitaa ehdotuksiakin jos jollain on heittää jotain muuta.
t.ap
Harvalle sopii noin räikeän punainen väri. Se on niin huomiota herättävän värinen, että mielestäni pitäisi olla todella kauniit ja selkeät piirteet ja vaatii kropaltakin enemmän. Jos olisi erivärinen kannattaisin kakkosta, mutta väristä johtuen kolmonen, ellet ole sellainen, jolle tuo kakkonen sopii.
Trumpettimallinen mekko vaatii tosi hyvän kropan, pitää olla hoikka, jos on vähänkään ylimääräistä reisissä tai lantiolla tai takapuolessa, niin ei näytä hyvältä. Tässä mielessä kakkonen on armollisempi.
Ykkösen halkio on liian pitkä. Istuminen sen kanssa voi olla vaikeaa ja se myös vaatii valtavasti kropalta. Ja vaikka olisi hyväkin kroppa, liian syvät halkiot tekevät helposti tyylittömän ja halvan näköiseksi.
Äänestän kakkosta.
Jos kumpikaan noista juhlista ei ole karonkka ja et ole kasvojesi iholta punakka, ota se kakkonen.
Mun mielestä ykkönen on kaunein. Tuo toinen on ihan kamala, nuo timantit on ihan kuin jostain jenkkien prom-mekosta. Tuo kolmas voisi olla kaunis, mutta älä tilaa ainakaan sitä: tuon tyyliset mekot näyttää aina nettisivujen kuvissa paremmilta, mutta halpakaupoista tilattuina ovat yleensä aika hirveitä (siis nuo pitsiyksityiskohdat esim. huonosti tehty, näyttävät halvoilta). Joku tuon kakkosen tyylinen ilman noita timantteja voisi olla kauniin yksityiskohtainen - ja punainen kyllä sopii paljon suuremmalle osalle ihmisistä kuin esim. musta, joka vie helposti värit.
Kakkosen malli on paras ehdottomasti mutta ota joku muu väri ja ilman karseelta blingblingiä. Ellei sitten ole kyseessä jotkut naamiaiset.
Trumpettimallinen mekko sopii vain pitkälle ja hoikalle. Ei käy alkuunkaan lyhyelle tai pyöreälle.
En tiedä, onko netistä tilaaminen paras vaihtoehto - halvat mekot yleensä myös näyttävät halvalta, materiaali on halpaa ja istuvuus on heikko. Jos et asu jossain ihan maalla, niin käy ensin kaupoissa katsomassa, mitä löytyy. Kun ostat iltapuvun laadukkaasta liikkeestä, sitä voidaan hieman korjailla istumaan juuri sinun päällesi, mikä iltapuvussa on ehdottoman tärkeää.
Kakkonen on tyylikkäin - kroppahan varmaan siis kestää...
14 puhuu asiaa. Käy vaikka Halosella, siellä on ihan hyvä valikoima
Itse lukuisat karonkat istuneena pidin eniten siitä ykkösestä, halkiosta huolimatta. Kun hameosassa on noin paljon väljyyttä, voi kangasta helposti asetella reiden suojaksi istuessa ja seisoessa se ei näy ellei työnnä jalkaansa sieltä esiin. Toki toi sweetheart kaula-aukko on vähän tyrkky. Parempi kuitenkin kuin kakkosen tätiversio timatteineen.
Kolmonen oli ihan kauhea killtävine pitseineen.
Mutta minäkään en ole ikinä tilannut iltapukua netistä. Toisaalta harva kaupassa rekistä myytävä iltapuku materiaaleiltaan kovin laadukas on. Itse ostan kankaat ja ompelen itse, mutta toki silloin mallin on oltava toisenlainen, ja silkki vaatii maalin, joka on räätälöity vartalon mukaan eikä niin kuin noissa korseteissa että vartalo puristetaan vaatteen malliin.
Ap ei osaa ommella ja tätimalleja oli tämän kaupungin pukuvuokraamon rekit pullollaan ja hinnat tähtitieteellisen korkeat. Kropan ja värien puolesta noiden pitäisi passata, toki laadustahan ei voi mennä takuuseen. Hmm, kinkkinen homma, miehenä tääkin ois helpompaa :)
Ota musta. Eka oli halkioineen liian provosoiva. Toka menettelee, mutta ei herätä mitään viboja. Musta oli oikeasti kaunis ja tykkään tuosta merenneitohelmasta.
AV-mammat eivät sitten muutenkaan tilaa vaatteita netistä? Sieltä saa vaan paskaa laatua? Tervetuloa vuoteen 2014...
Itse ottaisin kakkosen tai kolmosen. Voihan mekon viedä ompelijalle jos pitää jotain kohtaa fiksata.
Olen ostanut samantyylisestä kaupasta reilu satasen iltapuvun, ja se oli ihan oikeasti kaunis ja hyvälaatuinenkin. Ei se tietystikään mitään silkkiä ollut vaan polyesteriä, mutta niin on ihan totta ne Halosenkin puvut! Jos jonkun silkkipuvun haluaa, niin saa laittaa jo aika älyttömästi rahaa likoon. Itse en panostaisi parien juhlien pukuun mitenkään hirveästi, (varsinkaan jos rahaa vain ei ole...) jos olisin itse vain vieraana. Löysin kuitenkin tällaisen: http://www.jjshouse.com/fi/Trumpettimekot-Merenneito-Pyorea-Kaula-Aukko-Tee-Pituus-Tylli-Iltapuku-Jossa-Pitsi-017025685-g25685/?utm_source=crtrem&utm_campaign=crtrem_FI_33298
Tuo ei olisi tosiaankaan paljastava, mutta silti mielestäni kaunis puku. Värinä voisi olla tuo kuvan punainen, tumma sininen, musta tai mieluiten ehkä burgundy eli viininpunainen.