Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 oli paras!

Vierailija
22/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin ykkösen jos kroppa kerran sallii. Upea puku ja vaatii kropalta paljon ja jos kroppa kestää niin anna palaa vaan. Ei kai sinne juhliin mennä tapettiin sointumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että tuohon hintaan saa kunnollista, kaunista, istuvaa iltapukua. Ota yhteyttä hyvään ompelijaan ja teetä kunnon iltapuku silkistä. Kyllä ne jo n 500 eurolla loihtii sulle yksinkertaisen mutta tyylikkään iltapuvun.

Vierailija
24/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 11:56"]Trumpettimallinen mekko sopii vain pitkälle ja hoikalle. Ei käy alkuunkaan lyhyelle tai pyöreälle.

En tiedä, onko netistä tilaaminen paras vaihtoehto - halvat mekot yleensä myös näyttävät halvalta, materiaali on halpaa ja istuvuus on heikko. Jos et asu jossain ihan maalla, niin käy ensin kaupoissa katsomassa, mitä löytyy. Kun ostat iltapuvun laadukkaasta liikkeestä, sitä voidaan hieman korjailla istumaan juuri sinun päällesi, mikä iltapuvussa on ehdottoman tärkeää.
[/quote]

Ja höpöhöpö. Mulle teki suunnittelija merenneitomallisen hääpuvun, vaikka olen lyhyt ja pyöreä. Kun se on mittojen mukaan tehty, sopii pyöreälle paremmin, kuin tanttamaiset a-linjaiset puvut.

Vierailija
26/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:19"]AV-mammat eivät sitten muutenkaan tilaa vaatteita netistä? Sieltä saa vaan paskaa laatua? Tervetuloa vuoteen 2014...

Itse ottaisin kakkosen tai kolmosen. Voihan mekon viedä ompelijalle jos pitää jotain kohtaa fiksata.
[/quote]

150 eurolla ei vaan kunnon juhlapukua saa. Moni ompelija ei edes suostu fiksaamaan noita, kun ne on jo lähtökohtaisesti niin epäsopivia.

Vierailija
27/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet valinnut ehdoiksi kolme todella tyylitöntä mekkoa??? Kävin katsomassa muita tuolta liikkeestä ja löytyi paljon parempia vaihtoehtoja. Mä en ostais noista mitään, vaan etsisin jonkun paljon paremman, joko tuolta tai ihan muualta.

Vierailija
28/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:27"]

Miksi ihmeessä olet valinnut ehdoiksi kolme todella tyylitöntä mekkoa??? Kävin katsomassa muita tuolta liikkeestä ja löytyi paljon parempia vaihtoehtoja. Mä en ostais noista mitään, vaan etsisin jonkun paljon paremman, joko tuolta tai ihan muualta.

[/quote]

Laitas esimerkkejä. Makuasoista tuskin kannattaa kistellä mutta kiinnostaa mitä sinä tuolta valitsisit?

t.ap

Vierailija
29/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse jotain muuta.

Vierailija
30/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:19"]AV-mammat eivät sitten muutenkaan tilaa vaatteita netistä? Sieltä saa vaan paskaa laatua? Tervetuloa vuoteen 2014... Itse ottaisin kakkosen tai kolmosen. Voihan mekon viedä ompelijalle jos pitää jotain kohtaa fiksata. [/quote] 150 eurolla ei vaan kunnon juhlapukua saa. Moni ompelija ei edes suostu fiksaamaan noita, kun ne on jo lähtökohtaisesti niin epäsopivia.

[/quote]

Ootko sä tilannut tuolta kun teidät että ovat epäsopivia?

Vierailija
31/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat kolme ja palautat kaksi. Otat sen joka istuu päälläsi parhaiten. Itselläni ainakin vaikuttaa moni asia. esim. vyötärön kohta ja miehustan korkeus yms. Ei se auta että malli on hyvä, jos se ei istu. Eka on nuorekas ja villi, toka arvokas vähän tätimäinen ja kolmas tyttömäinen ja kesä ja talvi samassa-ristiriitainen. 

Ensimmäinen puku on muokattavin. Eli kultasandaaleilla se on eri tyylinen kuin mustilla avokkailla.

Vierailija
32/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:19"]AV-mammat eivät sitten muutenkaan tilaa vaatteita netistä? Sieltä saa vaan paskaa laatua? Tervetuloa vuoteen 2014...

Itse ottaisin kakkosen tai kolmosen. Voihan mekon viedä ompelijalle jos pitää jotain kohtaa fiksata.
[/quote]

150 eurolla ei vaan kunnon juhlapukua saa. Moni ompelija ei edes suostu fiksaamaan noita, kun ne on jo lähtökohtaisesti niin epäsopivia.
[/quote]

Turha alapeukuttaa. Oma ompelijani esim sanoi, ettei enää suostu tekemään muutostöitä noihin netin halpisjuhlapukuihin. Ne on yleensä halpaa muovipohjaista kangasta, jota on lähes mahdotonta purkaa saumoista hajottamatta kangasta. Lisäksi niissä on usein niin paljon töitä, että samalla vaivalla jo ompelisi uuden puvun. Eikä niistä yleensä silti saa hyvää, korkeintaan keskinkertaisen ja asiakas ei ole täysin tyytyväinen, kun olisi halunnut sen unelmapuvun.

Noissa kuvien puvuissa on ongelmana myös olkaimeton yläosa. Noissa valmispuvuissa se ei yleensä istu. Helma painaa, yläosa ei istu, pukua saa kokoajan olla nykimistä ylöspäin.

Vierailija
33/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:19"]AV-mammat eivät sitten muutenkaan tilaa vaatteita netistä? Sieltä saa vaan paskaa laatua? Tervetuloa vuoteen 2014... Itse ottaisin kakkosen tai kolmosen. Voihan mekon viedä ompelijalle jos pitää jotain kohtaa fiksata. [/quote] 150 eurolla ei vaan kunnon juhlapukua saa. Moni ompelija ei edes suostu fiksaamaan noita, kun ne on jo lähtökohtaisesti niin epäsopivia.

[/quote]

Ootko sä tilannut tuolta kun teidät että ovat epäsopivia?
[/quote]

En. Puhuin netistä tilatuista halpispuvuista yleensä. Ompelijallani on niistä kuulemma liikaakin kokemusta.

Vierailija
34/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että siskoni ja kaverinsa ovat jonkin verran tilanneet Kiinasta halpoja juhlapukuja muka mittojen mukaan. Ne voi loppupeleissä olla ihan mitä tahansa, liian kinttanoita tai liian isoja.

Vierailija
35/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, lisää kommentteja saa laittaa

t.ap

Vierailija
36/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki naisten smokki!

Vierailija
37/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen on kaunein (ja kakkonen toisiksi kaunein, en oikein pidä tuosta mustasta). Ykkösvaihtoehtoa eittelevä malli oli epäluonnollisessa asennossa, mutta kun seisoo normaalisti tuo puku päällä, halkio lienee ihan ok.

Entäs tämä musta vaihtoehto:

http://www.jjshouse.com/fi/Empire-Tyylinen-Niskalenkilla-Tee-Pituus-Sifonki-Iltapuku-Jossa-Rypytys-017020321-g20321?pos=best_selling_items_4

Vierailija
38/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:30"]

[/quote]

Laitas esimerkkejä. Makuasoista tuskin kannattaa kistellä mutta kiinnostaa mitä sinä tuolta valitsisit?

t.ap

[/quote]

En nyt jaksa kaikkia alkaa linkkailemaan mitä löysin, tulis liian paljon. Mutta niin, itsehän mekkoas pidät, joten valinta on sinun.

Vierailija
39/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sopiva vartalo ja tarpeeksi pitkä, nuo on kaikki hyviä.

Vierailija
40/55 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:30"]

[/quote]

t.ap

[/quote]

En nyt jaksa kaikkia alkaa linkkailemaan mitä löysin, tulis liian paljon. Mutta niin, itsehän mekkoas pidät, joten valinta on sinun.

[/quote]

No kommenttisi olikin sitten tosi hyödyllinen :D

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi