Kahdet iltapukujuhlat tulossa, mikä näistä puvuista paras?
Toinen punainen: http://www.jjshouse.com/fi/A-Linjainen-Prinsessa-Kullanmuru-Tee-Pituus-Sifonki-Iltapuku-Jossa-Rypytys-Helmikuvoinnit-017013788-g13788
Joku pitäisi tänään laittaa tilaukseen
Kommentit (55)
Mä ottaisin ykkösen jos kroppa kerran sallii. Upea puku ja vaatii kropalta paljon ja jos kroppa kestää niin anna palaa vaan. Ei kai sinne juhliin mennä tapettiin sointumaan?
Mä en usko, että tuohon hintaan saa kunnollista, kaunista, istuvaa iltapukua. Ota yhteyttä hyvään ompelijaan ja teetä kunnon iltapuku silkistä. Kyllä ne jo n 500 eurolla loihtii sulle yksinkertaisen mutta tyylikkään iltapuvun.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 11:56"]Trumpettimallinen mekko sopii vain pitkälle ja hoikalle. Ei käy alkuunkaan lyhyelle tai pyöreälle.
En tiedä, onko netistä tilaaminen paras vaihtoehto - halvat mekot yleensä myös näyttävät halvalta, materiaali on halpaa ja istuvuus on heikko. Jos et asu jossain ihan maalla, niin käy ensin kaupoissa katsomassa, mitä löytyy. Kun ostat iltapuvun laadukkaasta liikkeestä, sitä voidaan hieman korjailla istumaan juuri sinun päällesi, mikä iltapuvussa on ehdottoman tärkeää.
[/quote]
Ja höpöhöpö. Mulle teki suunnittelija merenneitomallisen hääpuvun, vaikka olen lyhyt ja pyöreä. Kun se on mittojen mukaan tehty, sopii pyöreälle paremmin, kuin tanttamaiset a-linjaiset puvut.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:19"]AV-mammat eivät sitten muutenkaan tilaa vaatteita netistä? Sieltä saa vaan paskaa laatua? Tervetuloa vuoteen 2014...
Itse ottaisin kakkosen tai kolmosen. Voihan mekon viedä ompelijalle jos pitää jotain kohtaa fiksata.
[/quote]
150 eurolla ei vaan kunnon juhlapukua saa. Moni ompelija ei edes suostu fiksaamaan noita, kun ne on jo lähtökohtaisesti niin epäsopivia.
Miksi ihmeessä olet valinnut ehdoiksi kolme todella tyylitöntä mekkoa??? Kävin katsomassa muita tuolta liikkeestä ja löytyi paljon parempia vaihtoehtoja. Mä en ostais noista mitään, vaan etsisin jonkun paljon paremman, joko tuolta tai ihan muualta.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:27"]
Miksi ihmeessä olet valinnut ehdoiksi kolme todella tyylitöntä mekkoa??? Kävin katsomassa muita tuolta liikkeestä ja löytyi paljon parempia vaihtoehtoja. Mä en ostais noista mitään, vaan etsisin jonkun paljon paremman, joko tuolta tai ihan muualta.
[/quote]
Laitas esimerkkejä. Makuasoista tuskin kannattaa kistellä mutta kiinnostaa mitä sinä tuolta valitsisit?
t.ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:19"]AV-mammat eivät sitten muutenkaan tilaa vaatteita netistä? Sieltä saa vaan paskaa laatua? Tervetuloa vuoteen 2014... Itse ottaisin kakkosen tai kolmosen. Voihan mekon viedä ompelijalle jos pitää jotain kohtaa fiksata. [/quote] 150 eurolla ei vaan kunnon juhlapukua saa. Moni ompelija ei edes suostu fiksaamaan noita, kun ne on jo lähtökohtaisesti niin epäsopivia.
[/quote]
Ootko sä tilannut tuolta kun teidät että ovat epäsopivia?
Tilaat kolme ja palautat kaksi. Otat sen joka istuu päälläsi parhaiten. Itselläni ainakin vaikuttaa moni asia. esim. vyötärön kohta ja miehustan korkeus yms. Ei se auta että malli on hyvä, jos se ei istu. Eka on nuorekas ja villi, toka arvokas vähän tätimäinen ja kolmas tyttömäinen ja kesä ja talvi samassa-ristiriitainen.
Ensimmäinen puku on muokattavin. Eli kultasandaaleilla se on eri tyylinen kuin mustilla avokkailla.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:19"]AV-mammat eivät sitten muutenkaan tilaa vaatteita netistä? Sieltä saa vaan paskaa laatua? Tervetuloa vuoteen 2014...
Itse ottaisin kakkosen tai kolmosen. Voihan mekon viedä ompelijalle jos pitää jotain kohtaa fiksata.
[/quote]
150 eurolla ei vaan kunnon juhlapukua saa. Moni ompelija ei edes suostu fiksaamaan noita, kun ne on jo lähtökohtaisesti niin epäsopivia.
[/quote]
Turha alapeukuttaa. Oma ompelijani esim sanoi, ettei enää suostu tekemään muutostöitä noihin netin halpisjuhlapukuihin. Ne on yleensä halpaa muovipohjaista kangasta, jota on lähes mahdotonta purkaa saumoista hajottamatta kangasta. Lisäksi niissä on usein niin paljon töitä, että samalla vaivalla jo ompelisi uuden puvun. Eikä niistä yleensä silti saa hyvää, korkeintaan keskinkertaisen ja asiakas ei ole täysin tyytyväinen, kun olisi halunnut sen unelmapuvun.
Noissa kuvien puvuissa on ongelmana myös olkaimeton yläosa. Noissa valmispuvuissa se ei yleensä istu. Helma painaa, yläosa ei istu, pukua saa kokoajan olla nykimistä ylöspäin.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:19"]AV-mammat eivät sitten muutenkaan tilaa vaatteita netistä? Sieltä saa vaan paskaa laatua? Tervetuloa vuoteen 2014... Itse ottaisin kakkosen tai kolmosen. Voihan mekon viedä ompelijalle jos pitää jotain kohtaa fiksata. [/quote] 150 eurolla ei vaan kunnon juhlapukua saa. Moni ompelija ei edes suostu fiksaamaan noita, kun ne on jo lähtökohtaisesti niin epäsopivia.
[/quote]
Ootko sä tilannut tuolta kun teidät että ovat epäsopivia?
[/quote]
En. Puhuin netistä tilatuista halpispuvuista yleensä. Ompelijallani on niistä kuulemma liikaakin kokemusta.
Lisään vielä, että siskoni ja kaverinsa ovat jonkin verran tilanneet Kiinasta halpoja juhlapukuja muka mittojen mukaan. Ne voi loppupeleissä olla ihan mitä tahansa, liian kinttanoita tai liian isoja.
Ok, lisää kommentteja saa laittaa
t.ap
Ykkönen on kaunein (ja kakkonen toisiksi kaunein, en oikein pidä tuosta mustasta). Ykkösvaihtoehtoa eittelevä malli oli epäluonnollisessa asennossa, mutta kun seisoo normaalisti tuo puku päällä, halkio lienee ihan ok.
Entäs tämä musta vaihtoehto:
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:30"]
[/quote]
Laitas esimerkkejä. Makuasoista tuskin kannattaa kistellä mutta kiinnostaa mitä sinä tuolta valitsisit?
t.ap
[/quote]
En nyt jaksa kaikkia alkaa linkkailemaan mitä löysin, tulis liian paljon. Mutta niin, itsehän mekkoas pidät, joten valinta on sinun.
Jos on sopiva vartalo ja tarpeeksi pitkä, nuo on kaikki hyviä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:30"]
[/quote]
t.ap
[/quote]
En nyt jaksa kaikkia alkaa linkkailemaan mitä löysin, tulis liian paljon. Mutta niin, itsehän mekkoas pidät, joten valinta on sinun.
[/quote]
No kommenttisi olikin sitten tosi hyödyllinen :D
t.ap
1 oli paras!