Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että joku vetää pettäjiä puoleensa?

Vierailija
20.08.2024 |

Miksi jotkut pettäjät kiinnostuvat jostain tietyistä naisista? Mitä ne piirteet naisissa on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni on nyt ollut kolmen pettäjän kanssa ja alkaa kyllästyä. Mistä voi tunnistaa rehellisen miehen? 

Vierailija
2/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kiinnostuuko se nainen pettäjämiehistä? Oppinut ehkä jo lapsuudessa pitämään tietyn tyyppisiä miehiä mukavina (isän kaveri Seppo toi aina karkkia, tms), ja aikuisenakin viehättyy samoista piirteistä, ymmärtämättä että ne piirteet todellisuudessa viestivät epäluotettavuudesta ja holtittomuudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjähenkiset kokeilevat kaikkia... 

Vierailija
4/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itse joskus miettinyt. Omalla kohdallani tosin määräävä nimike on naista kunnioittamattomat alkoholistit. Olen siis miettinyt miksi vedän heitä puoleeni, mutta olisikohan niin päin, että olen niitä harvoja jotka heille antavat mahdollisuuden ja olen sokea kaikille varoitusmerkeille. Ehkenpä edes kelpaa kellekään muulle, ja päädyn sitten suhteisiin näiden kanssa, luullen vetäen heitä puoleeni vaikka oikeasti he ovat yrittäneet aivan kaikkia muitakin. 

Vierailija
5/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloisa nainen vetää puoleensa pimeitä tyyppejä.

Vierailija
6/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon miehestä huomaa onko pettäjätyyppi. Luultavasti hyväuskoiset ja sinisilmäiset ovat heille parasta riistaa, vähän yksinkertaiset. 

Vierailija
7/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antaa itsekin vaikutelman että on kevytkenkäinen eikä kovin vakavilla mielin liikkeellä, niin houkuttelee niitä joille naiset (tai miehet) ja seksi ovat vain harrastus.

Vierailija
8/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttuni on nyt ollut kolmen pettäjän kanssa ja alkaa kyllästyä. Mistä voi tunnistaa rehellisen miehen? 

ovat kilttejä.

Vierailija
9/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö joka uskoo kaiken kun mies lähtee kaverien kanssa kalaan tai Leville jne. 

Vierailija
10/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itse joskus miettinyt. Omalla kohdallani tosin määräävä nimike on naista kunnioittamattomat alkoholistit. Olen siis miettinyt miksi vedän heitä puoleeni, mutta olisikohan niin päin, että olen niitä harvoja jotka heille antavat mahdollisuuden ja olen sokea kaikille varoitusmerkeille. Ehkenpä edes kelpaa kellekään muulle, ja päädyn sitten suhteisiin näiden kanssa, luullen vetäen heitä puoleeni vaikka oikeasti he ovat yrittäneet aivan kaikkia muitakin. 

Et nyt rupea soimaamaan itseäsi! Kuule. Hetki sitten jäi somessa kii hartaana uskovaisena pidetty tälle nykyiselleen neitsyytensä menettänyt lämpimän tuntuinen perheen isä. Vaimonsa oikeasti luotti siihen ettei tämä sortuisi. Niin vaan sortu. 

Vierailija
11/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan odottelet muiden aloitteita ja valitsen sen jännimmän niin saat jännimmät lopputulokset.

Vierailija
12/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ovat kilttejä.

Kiltti kunnes toisin todistetaan.

Vierailija
13/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos vaan odottelet muiden aloitteita ja valitsen sen jännimmän niin saat jännimmät lopputulokset.

Joo päihteiden voimalla käyvä suhde onkin tosi pop.

Vierailija
14/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se on. Kaiken maailman huijarit, koijarit ja höplästä vetäjät kokeilevat kaikkia. He jäävät kunnes hätistät heidät pois. Suurin osa ei siedä heitä kovin pitkään.

Vierailija
15/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eloisa nainen vetää puoleensa pimeitä tyyppejä.

Eloisa vetää puoleensa ihan kaikenlaiset tyypit mukavista lähtien 😄

Vierailija
16/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa elinpiirissäni eroihin päätyneet avioliitot ovat noin 9 kertaa kymmenestä pettävien vaimojen tekojen seurausta. Monet heistä ovat ok toimeen tulevia ja voimaantuvat prosessin myötä.Mikäs siinä, facebookiin kivaa sisältöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi