Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalisesti hyväksikäytetty nuori tyttö

Vierailija
09.08.2014 |

http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/08/08/suomalaislaulaja-kertoo-surullisen-tarinan-hyvaksikaytostaan-tekija-sai-jatkaa-tyoskentelyaan-nuorten-kanssa-viela-kaiken-jalkeen

Koskettava tarina..Ja hyvin kirjoitettu. Menin kuuntelemaan tätä bändiä kyseiseltä tytöltä, ja huhhuh kun on kaunis ääni. Toivottavasti tulee menestymään elämässään ja pystyy nauttimaan vielä elämästään. Tälläisiä tapauksia on ihan liikaa..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli käytti mua 30 v sitte..olin 10v..vasta nyt olen seksuaalisesti sinut itseni kanssa. ....vasta vuoden ajan ollut..

Vieläkin tulee liian lähelle ihoa....lapsiani en päästä hänen lähelle.

Vierailija
2/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. :'(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:37"]

Mun veli käytti mua 30 v sitte..olin 10v..vasta nyt olen seksuaalisesti sinut itseni kanssa. ....vasta vuoden ajan ollut..

[/quote]

Ymmärsinkö oikein, oletko tapaamisväleissä tämän ihmisen kanssa?

Miksi..................

Vierailija
4/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Pieni vaaleatukkainen tyttö"

No onpa herkkää. Silloin kun mä olin mopoiässä, tytyöt kotibileissä nuoleskeli toisiaan näytöstyyliin saunan lauteilla bikineissä poikien kuolatessa vieressä. 

Ei ole tarkoitus vähätellä tätä tapausta (tai muitakaan), mutta minusta on naurettavaa tuollainen ylimääräinen propaganda mitä näihin aina tungetaan myötätunnon lisäämiseksi. Tosiasia kun on, että harva 15-vuotias on enää niin kovin pieni ja viaton. Eikä tämä tarkoita, että hyväksyisin tuon jutun teon. Tai edes puolustelisin sitä. Rikoshan siinä on kyseessä. 

Vierailija
5/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menin kuuntelemaan, kaunis ääni!!

Vierailija
6/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:37"]

[/quote]

Ymmärsinkö oikein, oletko tapaamisväleissä tämän ihmisen kanssa?

Miksi..................

[/quote]

Vain pakolliset sukulaisjuhlat....kukaan perheestäni wi tiedä tästä.

Vierailija
7/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyväksikäytöstä voi toipua, ei elämän tarvitse olla pilalla. Mua ärsyttää toisinaan julkinen voivottelu ja sääliminen. Se mitä tapahtui, oli kamalaa ja väärin, tekijä on saasta, mutta ei teon kohdetta tarvitse surkutella ja leimata.

terv. 9-12- vuotiaana hyväksikäytetty

Vierailija
8/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno laulaja. Kaunis tyttö.

Vierailija
9/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut aiemmin edes kuullut tuosta bändistä. Aika surullinen tarina, mutta ehkä vähän "Liioiteltu."

Vierailija
10/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus jonkun artikkelin tästä bändistä, ja on toi laulaja kyllä tosi kivannäkönen.. :) Harmi että hänelle käynyt noin.

Vierailija
11/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:42"]" Pieni vaaleatukkainen tyttö"

No onpa herkkää. Silloin kun mä olin mopoiässä, tytyöt kotibileissä nuoleskeli toisiaan näytöstyyliin saunan lauteilla bikineissä poikien kuolatessa vieressä. 

Ei ole tarkoitus vähätellä tätä tapausta (tai muitakaan), mutta minusta on naurettavaa tuollainen ylimääräinen propaganda mitä näihin aina tungetaan myötätunnon lisäämiseksi. Tosiasia kun on, että harva 15-vuotias on enää niin kovin pieni ja viaton. Eikä tämä tarkoita, että hyväksyisin tuon jutun teon. Tai edes puolustelisin sitä. Rikoshan siinä on kyseessä. 

[/quote]

Tytöt ja pojat esittävä , mutta todellisuudessa ovat pieniä vielä.

Vierailija
12/16 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina hyvä jos pääsee voitolle vaikeuksista.

Vierailija
13/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nämä jutut voisi kirjoittaa korostamatta nuoren lapsenomaisuutta (pieni tyttö, hento jne.) ja hyväksikäyttäjän valtaa, kokoa ja voimakkuutta. Tällaiset tarinat järkyttävät kyllä muutenkin.

Itse koin 14-vuotiaana seksuaalista väkivaltaa ja moni tuttu tietää siitä. Olen ikäväkseni huomannut muutamien miesten vaikuttaneen väärällä tavalla kiinnostuneilta kysellessään yksityiskohtaisesti tapahtumia minulta. Tarjoan heille mahdollisimman pelkistetyn version parilla lauseella, leimaan tekijän sairaaksi perverssiksi ja vaihdan puheenaihetta. Ikävä kyllä nämä tarinat ovat myös viihdettä eräille.

Vierailija
14/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi korostaa uhrin lapsenomaisuutta ja hyväksikäyttäjän voimakkuutta? 15-vuotias on vielä todella kokematon ja tietämätön monista asioista. Eivät kaikki sen ikäisenä nuoleskele toisiaan bikineissä saunan lauteilla, ja vaikka nuoleskelisivatkin, he tekevät sitä normaalisti vertaistensa kanssa (saman verran ikää ja elämänkokemusta). Auktoriteettiasemaansa hyväksi käyttävän aikuisen mulkeron ominaisuuksia saa ja pitää korostaa näissä hyväksikäyttötapauksissa. Oksettavaa.

Salla-Marjalla on valtavan kaunis ääni ja tekevät Miron kanssa tosi hyvää musiikkia, tykkään!

Vierailija
15/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään tytöt joudu seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi... oma poikaystävä joutui tässä alkuviikosta. Olen itkenyt koko viikon, enkä tiedä mitä tekisin, miten tukisin.. en, vaikka minuakin satutettiin 11 ja 14-vuotiaana :(

Vierailija
16/16 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kypsyvät vähän eri-ikäisinä, mutta Salla on ainakin ollut 15-vuotiaana ihan lapsi vielä... Pieni hän on edelleen, mitä kokoon tulee.

Terv. tuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän