Suomessa käytetään enemmän huumeita kuin koskaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomessa-kaytetaan-enemman-huumeita…
No maailman onnellisin maa🤣 Luonnollisesti myös huumeisiin liittyvä väkivalta ja omaisuusrikollisuus on kasvanut samassa suhteessa.
Kommentit (35)
Alkoholin kulutus on vähentynyt ja nuoret ovat siirtyneet huumeisiin.
Kenen pää tässä maailmassa enää kestääkään. En ihmettele yhtään. Mun huume on sokeri.
Vierailija kirjoitti:
Samoin röökin poltto on vähentynyt, halvemmaksi se olisi tainnut tulla, rikokset lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Tiedämme keitä kiitellä (huumeiden sallijoille)
Salliminen on muuten parempi. Kannabiksen sallivassa hollannissa on pienempi huumeongelma kuin suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kielto ja rankaiseminen ei ole vähentänyt käyttöä vaan koko niiden ajan käyttö on kasvanut.
Ihminen haluaa päihtyä, tavalla tai toisella. Tämä on fakta.
Suomesta yritetään tehdä jotain raivoraitista utopiaa, mikä vähemmän yllättäen näkyy sitten lisääntyneenä alkoholin, tupakan ja huumeiden ulkomailta tilaamisena.
Tuttavani oli niin ylpeä lapsestaan, joka ei juonut alkoholia. Pysyi hoikkanakin!
Kuoli sitten huumeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta yritetään tehdä jotain raivoraitista utopiaa, mikä vähemmän yllättäen näkyy sitten lisääntyneenä alkoholin, tupakan ja huumeiden ulkomailta tilaamisena.
Se on ihan se ja sama, kunhan vaan eivät tule minun nenäni eteen löyhkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat halunneet päihteitä aina niin siksi kiellot eivät toimi koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielto ja rankaiseminen ei ole vähentänyt käyttöä vaan koko niiden ajan käyttö on kasvanut.
On vähentänyt, koska ilman kieltoa ja rangaistuksia olisi käytetty enemmän.
Huumeita käytetään paljon koska halutaan käyttää. Miksi suomalaisten valinta on olla nistejä, en tiedä. Siitä on kuitenkin turha syyttää ketään muuta kuin sitä käyttäjää joka tekee sen valinnan ihan itse. Minun puolestani saisivat kantaa seuraukset täysin itse eli ei mitään vieroituksia tai terveydenhoitoa nisteille vaan tappopiikki jos tulevat sellaista pyytämään.
Mitä enemmän ulkkiksia Suomessa. Sen enempi huumeidenkäyttäjiä Suomessa. Suomalaisten kannattaisi kokonaan lopettaa huumeiden käyttö. Niin ulkkikset olisisivat tutisemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin röökin poltto on vähentynyt, halvemmaksi se olisi tainnut tulla, rikokset lisääntyy.
eihän lapsilla ole varaa polttaa tupakkaa enään. eiköhän siinä ole se isoin syy
Olisi mielenkiintoista tietää kuinka suuri osuus väestöstä käyttää aineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salliminen on muuten parempi. Kannabiksen sallivassa hollannissa on pienempi huumeongelma kuin suomessa.
No tämähän ei taaskaan pidä paikkaansa lainkaan. Sallivan politiikkaansa ja kevyiden rangaistusten vuoksi Alankomaat on huumeiden tuojien paratiisi. Sitä kautta myös Suomeen tulee käytännössä valtaosa huumeista ja esimerkiksi lähes 100% Eurooppaan tuottavasta kokaiinista kulkee maan kautta.
Ennen käytettiin enemmän alkoholihUUmetta. Nyt käyttö on siirtynyt alkoholihUUmeesta muihin hUUmeisiin.