Kuinka nolo on nainen, jota vain aviomies on pannut?
Toivoisin etenkin miesten mielipiteitä aiheesta.
Kommentit (183)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 10:38"]Ei ole nolo. On vain kokematon.
-m77-
[/quote] mutta eikö se ole noloa? Ap
[/quote]
No ei ole.
Usko pois, et saa tällä tavalla jakorasian elämäntyylistä yhtään hyväksytympää.
Niin kyllä harrastin seksiä alle kuukauden päästä tapaamisesta, enkä ole uskis. Olin silloin jo 22. Sitä ennen oli ollut vain käsi- ja suuseksiä kahden kanssa. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 10:38"]
Ei ole nolo. On vain kokematon.
-m77-
[/quote]
En nyt ehkä käyttäisi ihan kuitenkaan sanaa "kokematon". ;)
t. 11 v. oman mieheni kanssa, mielikuvituksella ja himolla varustettu nainen
Niin olen mäkin ollut yli 12v mieheni kanssa ja en omaa enää mitään estoja seksin suhteen. Joten olenko yhä kokematon? ?! Ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 10:39"]No me ollaan miehen kanssa oltu vain toistemme kanssa. Ei kyllä huudella seksiasioistamme, mutta pari läheisintä ystävääni tietää, eikä kyllä nolota tippaakaan.
[/quote]
HAAHHA! UKKO VALEHTELEE. HAHHHH!
Tuntuu, että ap:lla on itsellään oikeasti monia seksikumppaneita takana, mutta tämän provon avulla pääsee haukkumaan yhden seksikumppanin naisia. Helppoa haukkua "itseään" huonoksi, tumpeloksi, noloksi ja kertoa miten "mies kyllästyy" kun on niin huonoa seksiä ym. typeriä stereotypioita.
Eikä ap millään usko kun jokainen sanoo, että seksikumppanien määrä ei kerro MITÄÄN taidoista.
Ap ei ole provo. Tämä asia on oikeasti vaivannut jo 12 vuotta. Ap
Höpö höpö! Kaverini on seurustellut saman miehen kanssa jostain ala-asteen 7-luokalta ja nyt menossa naimisiin, eipä siinä paljoo muita oo kerenny testaileen! Mielestäni jotenkin todella romanttista, ei suinkaan noloa. :)
Noloa minusta on, jos on ollut kymmenkunta partneria tai enemmänkin.
Mutta miehelle ei olisi yhtään noloa?! Ap
Mies on sanonut, etten olisi kelvannut, jos seksikumppaneita olisi ollut monia. Itsellään kuitenkin on useampia. Tasa-arvoista?! Ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 10:57"]Mutta miehelle ei olisi yhtään noloa?! Ap
[/quote]
Ei olisi miehellekään noloa jos olisi ollut vain oman vaimon kanssa vai mitä tarkoitit?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 10:59"]Mies on sanonut, etten olisi kelvannut, jos seksikumppaneita olisi ollut monia. Itsellään kuitenkin on useampia. Tasa-arvoista?! Ap
[/quote]
Miehesi pn nolo
Vahinkoalapeukku edelliselle, soriiii
Vastaan mieheni puolesta, koska olemme keskustelleet aiemmin tästä. Määrä ei kuulemma korreloi laadun kanssa mitenkään, yllättävän moni todella kokenut nainen ,joka on antanut ymmärtää olevansa aika peto sängyssä ja miehiä on ollut useita kymmeniä tai sata, onkin kuulemma osoittautunut lahnaksi ilman mitään mainittavia sänkytaitoja. Homma kuitenkin on kiinni keskinäisestä kemiasta ja kokeilunhalusta, ei siitä kokemuksen määrästä. Hyvin ollaan pärjätty kohta jo 20 vuotta samassa sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 10:44"]Niin olen mäkin ollut yli 12v mieheni kanssa ja en omaa enää mitään estoja seksin suhteen. Joten olenko yhä kokematon? ?! Ap
[/quote]
Niin olen minäkin, enkä pidä itseäni kokemattomana. Mutta miksi luulet, että se olisi noloa?
Mä en ole halunnut mennä sänkyyn muuta kuin rakkaudesta. Niin nyt sitten vain kävi että en ole muiden kanssa sängyssä ollut kuin oman mieheni. Häneenhän rakastuin. Ei se musta noloa ole. Ei ole kiinnostanut hypätä sänkyyn jonkun tuiki tuntemattoman kanssa. Miehellä puolestaan on värikäs menneisyys. Se on minulle ok.
Miksi kuvittelet että se olisi lainkaan noloa!??!
t. mies