Kuinka nolo on nainen, jota vain aviomies on pannut?
Toivoisin etenkin miesten mielipiteitä aiheesta.
Kommentit (183)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 10:54"]
Höpö höpö! Kaverini on seurustellut saman miehen kanssa jostain ala-asteen 7-luokalta ja nyt menossa naimisiin, eipä siinä paljoo muita oo kerenny testaileen! Mielestäni jotenkin todella romanttista, ei suinkaan noloa. :)
[/quote]
Noloa on ainoastaan se, että on ollut 7. luokallakin vielä ala-asteella.
Ap taitaa nyt haluta muitakin kokeilla? Mietit, jäätkö paitsi jostain..
Mä olin pitkään exän kanssa ja se oli mun ainoa. Ero tuli ja villi sinkkuvaihe. Kyllä kannatti kokeilla muitakin. Ei se noloa ole olla vain yhden miehen kanssa, mutta kyllä mä suosittelen että makaa muidenkin kanssa ennen sitoutumista.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 10:36"]
Eikö nää "onks noloo"-kyselyt ole enemmän teinien heiniä?
[/quote]
Varmaan, on niin tyhmä "kysymys."
Ei ole ollenkaan nolo, eikä muuten ole sellainenkaan nainen, joka on nussinut sadan kanssa. Parisuhde on kiinni ihan muista tekijöistä kuin siitä, kuinka paljon on harrastanut seksiä aiemmin vai onko ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:26"]
mitä?ihannehan se olis ettei toisten polkemaa
[/quote]
Tuohan on sama kun menis taksin kyytiin, minkä ratissa kuski jolla ei oo ees ajokorttia!
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:36"]Toinen keksimäni syy on miehinen kilpailuvietti. Olen elämäni aikana huomannut, että naiset eivät aina oikein ymmärrä, miten syvällä kilpailu on useimpien miesten veressä: me haluamme taistella, me haluamme kilvoitella, haluamme voittaa. Ja mikä on kaikkein selkein tapa näyttää toiselle miehelle, että olet häntä parempi ja kaikin tavoin ylivoimainen? Se, että olet ehtinyt panna hänen naistaan jo aiemmin.
Näillä ajatuksilla.
[/quote]
BS. Kyllä se parempi ja kaikin tavoin ylivoimainen ottaa sen naisen aviovuoteesa, aviomiehen katsoessa surkeana vieressä. Tai aviomiehen ollessa töissä. Eli vika on voittaja, ei eka.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:58"]Eikä ap millään usko kun jokainen sanoo, että seksikumppanien määrä ei kerro MITÄÄN taidoista.
[/quote]
Olin hieman eri mieltä kyllä tuosta...
-m77-
Minä olen mies. Ei varmasti ole noloa. Kaikkea nämä seksihurjastelutarinat saavatkin aikaan, kun joku alkaa miettimään tämmöisen asian olevan noloa. Ennen kuin se oikea tuli vastaan, niin ne kaikki muut jututhan päättyivät johonkin enemmän tai vähemmän ikävään lopetukseen. Aina siinä joku kuitenkin loukkaantui tai tunsi itsensä torjutuksi. Hoksaatko ? Sinulla ei ole painolastina mitään näistä. Ei siis todellakaan mitään.
Olet onnellinen ja eheä ihminen nyt.
Kaikkea se Sinäkin kyselet. Hus nyt sinne miehesi kainaloon takaisin pyllöttämään.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 10:56"]Noloa minusta on, jos on ollut kymmenkunta partneria tai enemmänkin.
[/quote]
Minusta siinä ei ole mitään noloa. Siinäkään.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:34"]
Monen miehen unelma.
[/quote]
Kuvottavaa.
on nolo jos on ollut vain oman miehen kanssa. mutta on nolo myös jos on ollut muiden miesten kanssa. naiset nyt vaan on noloja. T:Mies
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:24"]
Sellainen mies ei halua, että naisella on vertailukohteita. On siten etulyöntiasemassa ikuisesti. Ap
[/quote]
Itse asiassa tuo vertailukulma ei ole se juttu asiassa. Naiset vain luulevat niin. Oikeasti me miehet emme koskaan häpeile seksitaitojamme suhteessa johonkin toiseen mieheen, emmekä vaivaa päätämme millään kalun kokoon liittyvillä ajatuksilla. Niin tehtiin ehkä joskus 12-vuotiaana.
Mistä sitten johtuu tuo, että naisten kohdalla arvostetaan kokemattomuutta? Siitä puhtauden tunteesta tuo johtuu. Monet miehet ajattelevat, että monia seksikumppaneita haalinut nainen ei arvosta itseään pätkääkään, kun taas vain seurustellessa sekstaillut on ns. "kunnon tyttö".
Toinen keksimäni syy on miehinen kilpailuvietti. Olen elämäni aikana huomannut, että naiset eivät aina oikein ymmärrä, miten syvällä kilpailu on useimpien miesten veressä: me haluamme taistella, me haluamme kilvoitella, haluamme voittaa. Ja mikä on kaikkein selkein tapa näyttää toiselle miehelle, että olet häntä parempi ja kaikin tavoin ylivoimainen? Se, että olet ehtinyt panna hänen naistaan jo aiemmin.
Näillä ajatuksilla.
[/quote]
Keskittykääpä te miehet omiin sekstailuihinne, niin me kokeneet naiset valkataan ne osaavimmat miehet sänkyhommissa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:36"]Toinen keksimäni syy on miehinen kilpailuvietti. Olen elämäni aikana huomannut, että naiset eivät aina oikein ymmärrä, miten syvällä kilpailu on useimpien miesten veressä: me haluamme taistella, me haluamme kilvoitella, haluamme voittaa. Ja mikä on kaikkein selkein tapa näyttää toiselle miehelle, että olet häntä parempi ja kaikin tavoin ylivoimainen? Se, että olet ehtinyt panna hänen naistaan jo aiemmin.
Näillä ajatuksilla.
[/quote]
BS. Kyllä se parempi ja kaikin tavoin ylivoimainen ottaa sen naisen aviovuoteesa, aviomiehen katsoessa surkeana vieressä. Tai aviomiehen ollessa töissä. Eli vika on voittaja, ei eka.
[/quote]
Täähän juuri on se juju. Ehkei miehille tule mieleen, että vertaa päässään itseään aiempiin miehiin suorituksessaan, mutta voin kertoa että naisethan sen teidän puolesta tekee. Koko, kestävyys, mieltymykset, miellyttämishalu. Kun on tarpeeksi naisena kokeillut niin vertailupohjaa löytyy jolloin parhaimman pystyy valitsemaan :)
No, ainakin sellaisten naisten, joilla on useita kumppaneita, mielestä olen nolo. Ja vaikkei koskemattomuus näy päälle, se tekee minusta epävarman ihmisten seurassa. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 10:38"]
Ei ole nolo. On vain kokematon.
-m77-
[/quote]
Miten ihmeessä se tekee kokemattomaksi? Päin vastoin, usein nämä naiset ovat niitä kokeneempia. Jos nainen panee 12 vuotta putkeen saman miehen kanssa ja seksiä saa monta kertaa viikossa, siinä tulee kokeiltua lähes kaikki maan ja taivaan välillä. Ja onhan siinä seksikertoja kerääntynyt miljoona kertaa enemmän kuin naiselle, jolla on vain 30 seksikertaa eri miesten kanssa.
J