Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies vei minulta kondomeja...?

Vierailija
09.09.2014 |

Olen tuntenut miehen pari kuukautta. Olimme miehen luona yötä eilen ensimmäistä kertaa ja käytimme minun hankkimia kondomeja. Hänellä olisi itselläänkin ollut niitä ja näin ne itsekin, vaikka omien sanojensa mukaan vihaa kondomin käyttöä. Seuraavana aamuna hän oli ottanut minulta muutaman kortsun ja tunkenut ne lompakkoonsa. Sanoi minulle jotakin asiasta, kun katsoin hänen lompakkoaan toisesta syystä. Ihmettelin vähän asiaa, mutta annoin olla. Aloin tässä vasta kunnolla miettiä asiaa ja se ihmetyttää. Miksi mies teki niin?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa helvetin ahne ja röyhkeä mies, kun kehtaa varastaa kondomeja muiden hoitojen panemista varten.

Vierailija
22/35 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:58"]

Miksi sä katselit hänen lompakkonsa sisältöä?

[/quote]

En halua kertoa tunnistuksen takia. Ennen kuin palstan lompakkohullu ehtii kommentoimaan, niin en katsonut miehen rahatilannetta. Varmaan olisi pitänyt, kun kaikki lähti mukaan, mitä irti sai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 oli ap. Miehellä on hyvä rahatilanne tietääkseni, siksi oudoksuttaa vielä enemmän.

ap

Vierailija
24/35 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUST.  1) kleptomaani 2)m*lkku 3) jätä se

Vierailija
25/35 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ny, vieläkö otat sen sänkyyn.

Vierailija
26/35 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli syy mikä tahansa niin on OUTOA katsoa toisen lompakkoon. Yhtä outoa kuin varastaa kondomeja. Mistä tiesit että ovat sun ostamia jos kerran olet nähnyt että hänellä on niitä omasta takaa? Muutenkin tämä juttu ontuu. Näit että miehellä oli aiemmin samoja kortsuja mutta mies ei myöntänyt koska ei tykkää kortsuista mutta sä ostit samoja teidän yhteiseen käyttöön. Mitä kortsuja viimeksi käytitte jos kerrran ette niitä joita miehellä olit nähnyt ja joita hän kielsi omistavansa?

Vierailija
27/35 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niitä miehiä jotka ei kehtaa ostaa itse. Kondomi lompakossa saa miehen tuntemaan itsensä mieheksi. On valmis nusaisemaan ketä vaan milloin vain.

Vierailija
28/35 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Minkä avuttoman urpon olet pongannut. Hyi oksennus.

Vierailija
29/35 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hermostuksissaan unohti että ne on sun.

Vierailija
30/35 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne omat saattoivat olla jo vanhoja...

Vierailija
31/35 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se oli porvoolainen..?

tai harjottelee niitä että menee sun kanssa jouhevasti sitten

Vierailija
32/35 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se otti ne muistoksi siitä että sai sulta. Eräänlainen trofee.

Vierailija
33/35 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 00:19"]

Oli syy mikä tahansa niin on OUTOA katsoa toisen lompakkoon. Yhtä outoa kuin varastaa kondomeja. Mistä tiesit että ovat sun ostamia jos kerran olet nähnyt että hänellä on niitä omasta takaa? Muutenkin tämä juttu ontuu. Näit että miehellä oli aiemmin samoja kortsuja mutta mies ei myöntänyt koska ei tykkää kortsuista mutta sä ostit samoja teidän yhteiseen käyttöön. Mitä kortsuja viimeksi käytitte jos kerrran ette niitä joita miehellä olit nähnyt ja joita hän kielsi omistavansa?

[/quote]

Miehellä oli erimerkkisiä kortsuja yöpöydän laatikossa ja omani olin ostanut kauan sitten, kun vielä seurustelin exän kanssa. Emme olleet viettäneet yötä aikaisemmin yhdessä, joten kortsujakaan ei ole tarvinnut. Hän sanoi, että hänelläkin on kondomeja, kun vaadin sitä, mutta minä halusin käyttää omiani.
Mies myönsi itse ottaneensa ne minulta, kun minulla oli hänen lompakkonsa.

ap

Vierailija
34/35 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 00:05"]

18 oli ap. Miehellä on hyvä rahatilanne tietääkseni, siksi oudoksuttaa vielä enemmän.

ap

[/quote] Jos on noin pitkät kynnet, niin kai siinä onkin rahatilanne hyvä.

Vierailija
35/35 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl näiden lukeminen on vaan hyvää viihdettä :D