Mitä tuolle prinsessa Madeleinelle on tapahtunut?
Kommentit (100)
Onpa valitettavan epäryhdikäs look kauniilla Madeleinella, niin kuin joku wicca 1990-luvun lopusta hörsäkkeineen ja tummine huulineen.
Victoria on kyllä kaunistunut vanhetessaan. Minusta pukukin on kiva, mutta tykkäänkin synkkyydestä. Madde on jotenkin aika matami tyyliltään - hiukset voisi laittaa kiinni tai leikata, tai edes vähentää tupeerausta, niin näyttäisi nuoremmalta.
Yllättävä moka pukeutumisessa kun aina on niin freesi ja klassinen.
Mustakin ne peittelee sitä, et paksuna ollaan
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:16"]
Victoria on kyllä kaunistunut vanhetessaan. Minusta pukukin on kiva, mutta tykkäänkin synkkyydestä. Madde on jotenkin aika matami tyyliltään - hiukset voisi laittaa kiinni tai leikata, tai edes vähentää tupeerausta, niin näyttäisi nuoremmalta.
[/quote]
Ah, nyt hoksasin ketä muistuttaa: hiukset vähän samalla lailla kuin Riitta Väisäsellä. :)
Chrisillä alkaa olla kunnon kaljamaha, puvun takki meinaa revetä liitoksistaan, naamakin on punakka ja turpeessa. Epäonnistuneet mustat puvut kummallakin, tulee mieleen länkkäreiden saluunaneidot.
Mikä teitä ämmiä vaivaa? Kateus? Kantsis hankkia oma elämä.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:25"]
Chrisillä alkaa olla kunnon kaljamaha, puvun takki meinaa revetä liitoksistaan, naamakin on punakka ja turpeessa. Epäonnistuneet mustat puvut kummallakin, tulee mieleen länkkäreiden saluunaneidot.
[/quote]
Kuvasit Chrisin hyvin. Itse olen aina miettinyt, että eikö prinsessa paremman näköistä miestä voinut sitten hankkia. Joo, se rakkaus.. mutta onhan toi mies ihan juntin näköinen/oloinen.
Onkohan Madden liitto kovin onnistunut?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:17"]
Yllättävä moka pukeutumisessa kun aina on niin freesi ja klassinen.
[/quote]
Mun mielestä Madde ei ole ollut muutamaan vuoteen enää freesi pukeutumisessaan, klassinen kylläkin. Tyyli muuttui tätimäisempään suuntaan kun alkoi seukata Chrisin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:28"]
Mikä teitä ämmiä vaivaa? Kateus? Kantsis hankkia oma elämä.
[/quote]
Paljonhan tässä ketjussa on tullut rakentavaa ja kehittävää palautettakin, miten kauniit naiset onnistuisivat näyttämään VIELÄ kauniimmilta. :)
Victorian puku on kaunis ja mun mielestä tuo nuttura on just oikea tuollaisen runsaan ja röyhelöisen puvun kanssa.
Maddekin näyttää ihan kivalta, tuo tukka vaan on kamala. Sama ollut jo vuosikausia ja aina roikkuu samanlaisena vapaana, tosi vanhanaikainen malli ja vanhentaa kantajaansa vuosilla.
Eli tukka uusiksi, sävy ja malli, sekä kampaukset kuntoon noissa juhlallisuuksissa.
Tykkäsin Victorian puvusta. Maddesta tosi huono kuva. Kaikistahan niitä huonoja kuvia saa, puku ei ole myöskään onnistunut.
Prinsessa voi olla noita-akka jos haluaa
Ohoh!
ajattelin että tää on taas joku av:n läyhäys ketju, mutta kun avasin linkin on pakko todeta että naapurimaan elegantit prinsessat on kumpainenkin nähty tyylikkäämpänä. Cancan puvut tosiaan näistä asuista tulee mieleen eikä Chris:lle olisi tehnyt pahaa numeroa isompi takki, vai oliko lainassa Danielilta ?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:33"]
Victorian puku on kaunis ja mun mielestä tuo nuttura on just oikea tuollaisen runsaan ja röyhelöisen puvun kanssa.
Maddekin näyttää ihan kivalta, tuo tukka vaan on kamala. Sama ollut jo vuosikausia ja aina roikkuu samanlaisena vapaana, tosi vanhanaikainen malli ja vanhentaa kantajaansa vuosilla.
Eli tukka uusiksi, sävy ja malli, sekä kampaukset kuntoon noissa juhlallisuuksissa.
[/quote]
Vickanilla on aina se sama nuttura oli asu mikä hyvänsä!
Harvinaisen mauttomasti on ainakin pukeutunut.