Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vihaat?

Vierailija
18.09.2014 |

Kertokaa mitä tulee ensimmäisenä mieleen. Mulla: Vihaan ylikaiken ruuan heittämistä roskiin. En vaan pysty kaapimaan ruokaa roskiin lautaselta roskikseen vaikka olisin miten täynnä vaan, koitan vaan maha pinkeänä syödä lautasen tyhjäksi, aina.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiräppiä.

Vierailija
2/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeisyyttä. Minäminäminäminäminä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaamista.

Vierailija
4/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni. Olen ruma pullero, joka ei osaa mitään tarpeeksi hyvin. Sitten kun joku kehuu ulkonäköäni, ärsyttää kun tiedän että valehtelevat. Valehtelu tuleekin heti tokana mieleen, kun kysytään, mitä vihaan.

Vierailija
5/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkuttelua, itsesäälissä rypemistä, katkeruutta ja vihaa.

Vierailija
6/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 11:18"]Itseäni. Olen ruma pullero, joka ei osaa mitään tarpeeksi hyvin. Sitten kun joku kehuu ulkonäköäni, ärsyttää kun tiedän että valehtelevat. Valehtelu tuleekin heti tokana mieleen, kun kysytään, mitä vihaan.
[/quote]
Niin ja edes laihduttamisessa en onnistu. Ikinä. Max kuukauden pysyn erossa herkuista ja paino pudonnut mukavasti, sitten kun otan vähän suklaata niin se on menoa se. Olen Kuin alkoholisti, jos vähän otan niin paluuta ei ole. Paitsi että alkoholi ei siis ole se ongelmani.

Vierailija
7/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että olen niin yksin ongelmieni kanssa; sitä, että ihmiset väärinymmärtävät minut aina täysin; sitä, että en ikinä voita suuria rahasummia mistään; jne.

Vierailija
8/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni. En osaa hoitaa asioitani, olen saamaton vätys. en enään tiedä mitä teen. Vihaan itseäni todella paljon.

Vierailija
10/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 11:33"]

Sitä, että olen niin yksin ongelmieni kanssa; sitä, että ihmiset väärinymmärtävät minut aina täysin; sitä, että en ikinä voita suuria rahasummia mistään; jne.

[/quote]

Noh, minäkin olen ongelmieni kanssa ihan yksin. Ymmärrän sinua, en osaa hakea apua tai jos yritän niin kukaan ei ymmärrä minua. -11-

Vierailija
11/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärangattomia kynnysmattoihmisiä, jotka suostuvat kaikkeen ja valittavat selän takana.

Rasismia, uskonnollisuutta ja muuta järjen köyhyyttä.

Petollisuutta.

Vierailija
12/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaamista

Vierailija
13/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 11:47"]

[/quote]

Noh, minäkin olen ongelmieni kanssa ihan yksin. Ymmärrän sinua, en osaa hakea apua tai jos yritän niin kukaan ei ymmärrä minua. -11-

[/quote] Joo. :( Tuntuu olevan niin, että tietyt ihmiset saa aina ymmärrystä, mutta toiset ei melkeinpä koskaan. :/ Esim. jos jollain sukulaisellani on pieni lapsi, niin hänestä ajatellaan, että voi kun on tiukilla yöheräämisten kanssa yms. (Ja totta kai se varmasti ottaa voimille, en kiellä sitä yhtään) Mutta kun esim. itselläni on paljon kroonisia, hankalia, ei-toivottuja ongelmia elämässäni, niin tuntuu, että kukaan ei edes tajua, että minulla on vaikeaa. :/

Vierailija
14/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 11:47"]

[/quote]

[/quote] Joo. :( Tuntuu olevan niin, että tietyt ihmiset saa aina ymmärrystä, mutta toiset ei melkeinpä koskaan. :/ Esim. jos jollain sukulaisellani on pieni lapsi, niin hänestä ajatellaan, että voi kun on tiukilla yöheräämisten kanssa yms. (Ja totta kai se varmasti ottaa voimille, en kiellä sitä yhtään) Mutta kun esim. itselläni on paljon kroonisia, hankalia, ei-toivottuja ongelmia elämässäni, niin tuntuu, että kukaan ei edes tajua, että minulla on vaikeaa. :/

[/quote]

Tutulta kuulostaa. Kaikkia muita surkutellaan ja kauhistellaan (eikä siinä mitään, mutta) minun asiani kuitataan keskeyttämllä. Ja tiedän etten ole sellainen minäminä tyyppi jos juttelen jonkun kanssa. Kuuntelen muitakin jne mutta jos koitan kertoa huolistani niin ei kiinnosta. Olen vain harmaa hiiri ja tuntuu että olen arvoton ja että minun pitäisi vaan jaksaa ja ymmärtää kaikkia...

Vierailija
15/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupahoinvointia.

Vierailija
16/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastatteluita.

Vierailija
17/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrääkkääjiä.

Vierailija
18/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 11:10"]

Kertokaa mitä tulee ensimmäisenä mieleen. Mulla: Vihaan ylikaiken ruuan heittämistä roskiin. En vaan pysty kaapimaan ruokaa roskiin lautaselta roskikseen vaikka olisin miten täynnä vaan, koitan vaan maha pinkeänä syödä lautasen tyhjäksi, aina.

[/quote]

Ensimmäisenä mikä tuli vihaamisesta mieleen on: pedofiilejä!

Ja sitä, että käytännössä tuomiot jotai niille annetaan ovat vain vitsejä, eikä mitään tuomioita!

Mikä on se fb:ssä se ryhmä jossa niiden kuvia, nimiä ja tuomioita julkistetaan? Jossain tv-ohjelmassa oli sitä ylläpitäjää haastateltu, mutta miten sen löytää?

Onko siellä myös sen kansanedustajan (joka pantiin paksuksi 13 vuotiaana 30 vuotiaan toimesta) "miehen" nimi?

Vierailija
19/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisia aamuherätyksiä ja vittumaisia ilkeitä ihmisiä.

Vierailija
20/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vääryyttä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi