Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi ei tee mitään!?!?

Vierailija
09.09.2014 |

Olen raskaana 29+4. Lapseni isän äiti kävi päälleni ihan kunnolla tukistamalla ja lyömällä.. Soitin paikalle poliisit mutta ne eivät tehneet yhtikäs mitään naiselle!! Passittivat vain kotiin ja hänen pitää vain olla rauhassa koska olen raskaana.. Mutta mitään hän ei siitä saanut?? Onko oikein??
Ja lapseni isän äiti aloitti päällekarkaamisen koska nojasin hänen autoonsa?? Kaikki ei kotona?? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, suomessa mennään näin. 2 vuoden sisään menette käräjille

tai noin lievässä sovitaan asia ilman käräjiä.

akka saa sakot 300e ja sinä saat kivusta ja särystä 200e.

onnea matkaan. tv mies jonka oven läpi tultiin kirveellä ja tekijät

saivat 300e sakkoja 2 v päästä käräjillä. ite asun tämän takia

ikuisesti piilossa mutta sehän ei kenenkään vika ole varsinaisesti.

ps poliisilla kesti 45 min minuuttia tulla siitä hetkestä kun kirves

heilahti ensimmäisen kerran. tuomarin mielestä läheltäpiti-tapaukset

eivät ole oikein kunnollisia juttuja. tilasin enskertaa varten

4L vahvaa kyynelkaasua saksasta. nyt saa tulla koittamaan.

Vierailija
22/25 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teithän sinä rikosilmoituksen? Onko riittävästi todisteita? Ei poliisilla ollut siinä tilanteessa mitään tehtävää, sinähän olit jo päässyt hänen kynsistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus nuorempana syyllistyin törkeään pahoin pitelyyn, eikä silloinkaan poliisit tehneet mitään muuta kuin kuskasivat sairaalaan tarkistettavaksi ja sieltä sitten kotiuduin. Kuulusteluisssa kävin ja jäin odottelemaan oikeuden käyntiä.

Kyllä siinä sai sitten miettiäkin tekojaan ihan ilman poliiseiden opastusta.... Tosin mulla on omatunto, mutta jos sua pahoinpidelleellä akalle ei, niin siinä ei poliiseiden teot mitään auta.

Mitä niiden pitäis edes tehdä muuta kuin tutkia ja kuulustella? Jos tekijästä ei ole vaaraa, eikä häiriötä, niin ei sitä voi vangitakaan... Enkä mä usko että se putkassa muuta tekisi kuin kiroaisi sut alinpaan helvettiin... Käydä ny raskaana olevan naisen päälle...

Vierailija
24/25 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:27"]Teithän sinä rikosilmoituksen? Onko riittävästi todisteita? Ei poliisilla ollut siinä tilanteessa mitään tehtävää, sinähän olit jo päässyt hänen kynsistään.
[/quote]
Tein ilmoituksen. Yksi pariskunta oli nähnyt koko tilanteen. Eikä minulle raha ole tärkeää. Toivon vain että alkaisi miettiä että noin ei voi tehdä.. Ehkä se 200e pois lapsen isän äidiltä on tarpeeks että asioita miettisi (kun sossun rahoilla elävät)

Vierailija
25/25 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet kunnossa! Osanottoni ikävästä naisesta.. vaikka en tunnekkaan