Koira vastaa keskikokoista autoa saastuttajana. Miten naisena suhtaudut että koirasi tuhoaa ilmaston lähes täydellisesti?
Kommentit (125)
No mutta juuri tästä syystä ne kaupunkilaisnaisten parjatut käsilaukkukokoiset koirat ovat optimaalisia. Kulutus on kovin vähäistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta, koirat kuitenkin hoitavat mielenterveyttä.
V8 jenkkiautoni hoitaa mun mielenterveyttä joten eipä paljon kiinnosta päästöt
Vierailija kirjoitti:
No mutta juuri tästä syystä ne kaupunkilaisnaisten parjatut käsilaukkukokoiset koirat ovat optimaalisia. Kulutus on kovin vähäistä.
Syötetään todella kalliita erikoisruokia. Erittäin epäekologisia.
Hah! Mulla on viisi ISOA koiraa ja kolme dieselautoa, joilla kaikilla ajan yhtä aikaa!
Ja saunankin lämmitän joka päivä, kävin siellä tai en!
Palakoon maailma! Kuolkaa kaikki, perkeleen kontrollifriikit!
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyörä hoitaa vielä enemmän!
Varsinkin sellainen vanha kaksitahtinen.
Ei ole koiraa eikä autoa. Voin siis rauhassa syödä lihaa kun olen tehnyt jo omat ekovalintani.
Koiran elämä on ehdottomasti arvokkaampi kuin ap:n. Olen tätä mieltä vaikka en edes omista koiraa.
Pitääkö minun naisena hommata vain ihmislapsia?
Mitä jos lapseni hommaa aikuisena koiran?_? Tai, jos lapseni ei hommaa, mutta hänen jätetty tyttöystävä hommaa itselleen koiran. Taai, lapsestani tulee yksinäinen papparainen, jota pieni fifi ilahduttaa?
Voidaanko puhua siitä, miksi nykynuoriso pörrää yötläpeensä turhaan mopoillaan ja mopoautoillaan? Mitäs kuluttamista se taasen on?
Eiköhän laiteta kaikki ihmiset seisomaan alastomana metsään, syöden variksenmarjoja ja lisääntyen kuin apinat, niin maapallo pelastuu?..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötetään todella kalliita erikoisruokia. Erittäin epäekologisia.
Aika erikoisia ja supersaastuttavia herkkuja saa syöttää, että se kumoaisi koiran pienestä koosta koituvat säästöt. Oliko sulla jotain esimerkkejä näistä?
No esim. Lehmä saastuttaa paljon enemmän kuin koira, mutta toisaalta lehmästä saa maitoa, juustoa,piimää ja lihaa. Koirasta ei saa mitään, joten ap on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
No esim. Lehmä saastuttaa paljon enemmän kuin koira, mutta toisaalta lehmästä saa maitoa, juustoa,piimää ja lihaa. Koirasta ei saa mitään, joten ap on oikeassa.
Autolla liikutaan. Koira vaan syö ja ulostaa.
Nainen saastuttaa.. pitää varmaan luopua niistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Saisi niistä lihaa, mutta länkkärit ovat nirsoja.
Surettaa että koirani tuhoaa ilmaston
Suhtaudun välinpitämättömästi, korkeintaan kriittisesti tuollaiseen höpöjuttuun.
Terveisin neljä koiraa ja kolme autoa omistava nainen. Pystyisin kevyesti todistamaan, että mikä tahansa autoistani saastuttaa enemmän kuin kaikki koirani yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on niitä, joiden äitien olisi ehdottomasti kannattanut tehdä abortti.
Sinä puolestasi niitä, joille ei annettu kunnon kasvatusta
Mistä saan auton, joka saastuttaa saman verran kuin kuuden kilon seropini?
N42