Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira vastaa keskikokoista autoa saastuttajana. Miten naisena suhtaudut että koirasi tuhoaa ilmaston lähes täydellisesti?

Vierailija
17.08.2021 |

Miten on

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kierrättää jotain muovipusseja mutta samalla tuhoaa ilmaston koiran avulla!

Vierailija
42/125 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastosta piittaamattomat saastuttajamaat Kiina, Intia, yms. saastuvattavat varmaan sekunnissa sen mitä yksi autoileva suomalainen koirineen vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sinä mielenterveyssyistä työkyvytön ap-mammapoika hankkia elämän?

Vierailija
44/125 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koira, mutta ei ole koskaan ollut autoa. Ei edes ajokorttia. 

Vierailija
45/125 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastosta piittaamattomat saastuttajamaat Kiina, Intia, yms. saastuvattavat varmaan sekunnissa sen mitä yksi autoileva suomalainen koirineen vuodessa.

Kiinassakin on paljon koiria

Vierailija
46/125 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö minun naisena hommata vain ihmislapsia?

Mitä jos lapseni hommaa aikuisena koiran?_? Tai, jos lapseni ei hommaa, mutta hänen jätetty tyttöystävä hommaa itselleen koiran. Taai, lapsestani tulee yksinäinen papparainen, jota pieni fifi ilahduttaa?

Voidaanko puhua siitä, miksi nykynuoriso pörrää yötläpeensä turhaan mopoillaan ja mopoautoillaan?  Mitäs kuluttamista se taasen on?

Eiköhän laiteta kaikki ihmiset seisomaan alastomana metsään, syöden variksenmarjoja ja lisääntyen kuin apinat, niin maapallo pelastuu?..

Minä voisin kyllä mennä muutamaksi tunniksi noihin puuhiin, tuleeko joku mukaan? Kaarnikka on hyvää ja kannikoita ei ole hetkeen nähnyt. 

Vierailija
47/125 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä huomaatte  tässä yhtälössä??=ette yhtään mitään..älkää vinkuko kun elintarvikkeet&muut kallistuvat koko ajan ja loppua ei näy kunnes veneestä lähtee tulppa niin suomi oy ab entistä enemmän kusessa big time.Itse olette ne naiset sinne äänestäneet joten olkaa nyt tyytyväisiä tasa arvostanne tosin mitään pohjaa ei ole.Onneksi en asu siellä enään,nyt brunssille.Aloha.

Vierailija
48/125 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koiranomistajana en ainakaan lopeta koiraani vaikka tuhoaakin ilmaston

Vierailija
49/125 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 autoa, 1 Harrikka ja 1 saksanpaimenkoira. Mistään niistä ei ole tarkoitus luopua.

Vierailija
50/125 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että itse tuhoan ilmastoa enemmän kuin koira. Jo siksi, että elän todennäköisesti paljon kauemmin.

Vierailija
51/125 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymyksen asettelu. Ai mitenniin "naisena" suhtaudun? Eikö miehet saa vastata?

No, olen nainen ja vihaan koiria. Tai no, en sillai aktiivisesti vihaa, pikemminkin en halua olla missään tekemisissä koirien kanssa, enkö ymmärrä miksi joku haluaisi koiran omistaa. Mielestäni moinen kotiorjuus pitäisi kieltää. Siis, se eläin möllöttää monen kotona jopa 9h arkipäivässä yksin, neljän seinän sisällä?! Onko se nyt kivaa elämää koirallekaan?

Vierailija
52/125 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin koirien pitämisen vähentämistä

Vierailija
53/125 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että itse tuhoan ilmastoa enemmän kuin koira. Jo siksi, että elän todennäköisesti paljon kauemmin.

Tietenkin tuhoat itse enemmän ilmastoa, tuhoat myös enemmän kuin autosi, mutta silti sinun pitää luopua autosta ja alkaa käyttää esim julkisia. Ilman koiraa ihminen pärjää mainiosti.

Vierailija
54/125 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Riikka Purra koiraihmisiä?

Vierailija
55/125 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää minut hengissä niin sillä on tuo ympäristötuho kuitattu maailmankaikkeudelle

Vierailija
56/125 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää minut hengissä niin sillä on tuo ympäristötuho kuitattu maailmankaikkeudelle

Miten koira pitää ketään hengissä, kuluttaa vain ja kasvattaa hiilijalanjälkeä

Vierailija
57/125 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään.  Koiramme eivät tuhoa ilmastoa lopullisesti.  Edes vähää. 

Vierailija
58/125 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä APina? Mun vene vie tunnissa enemmän kuin sun auto kuukaudessa. Siinä ei mitkään koirat tunnut missään.

Vierailija
59/125 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän perheessä on 5 autoa ja 2 koiraa. Ja suhtaudun asiaan ihan hyvin, kiitos kysymästä.

Vierailija
60/125 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten koira pitää ketään hengissä, kuluttaa vain ja kasvattaa hiilijalanjälkeä

Rakastaa pyyteettä. Tykkää halauksista, ei koskaan käske menemään kauemmas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän