Deittipalstojen 45+ miehet, jotka haluaa lapsia 'ehkä joskus'
Näitä on tullut vastaan useita. Ihan fiksujakin, mutta kun itsellä on ikää saman verran, haluavat kanssani pelkän seksisuhteen, koska se perhe kuitenkin haaveissa. Olen kyllä sanonut, että eiköhän perhehaaveet saa haudata, jos on 20 vuotta etsinyt lapsilleen äitiä. Jäävät sitten lopulta ilman parisuhdettakin.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissäni on 3 miestä, jotka on onnistuneet sen perheen saamaan liki 50-vuotiaana. Kukin heistä on suht varakkaita uraihmisiä. Kahden kolmikymppinen vaimo lemppasi kun lapset tehty, kolmas on edelleen naimisissa, mutta vaimo onkin brasilialainen.
Periaatteessa näin voisi itsekin tehdä jos lapsia haluaisi, mutta kumppania ei niinkään. Etsisi jonkun rikkaan ja vanhemman ja lapsettoman miehen, teksi lapset, saisi hyvät elarit ja omat lapset olisivat miehen ainoita perijöitä, sillä vanha mies ei todennäköisesti enää pääse uudelle kierrokselle.
Vierailija kirjoitti:
Ohis: Onko teille naisille merkitystä sillä, että deittiprofiilissa näkyy miehen lapsitilanne? Eli onko lapsia vai ei, tai haluaako mies ylipäätään perustaa perheen?
Se on todella hyvä että lapsitilanteen ja toiveet tuo heti esille, sillä itse olen vela ja etsin vela-miestä. Ei se hyödytä ketään että tuhlataan toisiimme aikaa jos toinen haluaa lapsia ja minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole keneltäkään pois. Antaa pappojen haaveilla.
On pois sekä niiltä kolmekymppisiltä tai alle, jotka myös haluavat lapsia "ehkä joskus", mutta eivät deittailla pappoja.
On myös pois niiltä 45+ naisilta, jotka etsivät parisuhdetta, mutta eivät enää voi eikä halua saada lapsia. Kuusikymppisiäkö heidän pitäisi alkaa katsella?
Et ole sattumoisin huomannut tätä jatkuvaa ikärasistista so dankäyntiä täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on näitä, kuten entinen työkaveri, jolla ikää on mittarissa jo reippaasti päälle 50-vuotta, ja etsivät alle 30-vuotiasta naista, koska haluavat ehdottomasti perheen. Voi setää...
Venäjältä ja Aasiasta onneksi saa 20 vuotta nuoremman kauniin naisen vieläpä helposti.
Ja rahtikulut ovat?
Noin vanhojen miesten kans ei järkeä tehdä lasta, huonot geenit tulee ja raskaus epäonnistuu helpommin mistä nainen kärsii. Keskenmenon saaminen ei ole hauskaa. Jos haluaa tulla raskaaksi kattelee vähän nuorempia miehiä jos itse yli 30 ja samanikäisiä jos on nuorempi. Miespuoliseksi kaveriksi sopii nuo. Olin itse onnekas tulin raskaaksi nuorena, mies oli vielä nuorempi ja komea, vetovoimainen, liikunnallinen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei +45v nainen ollut ajoissa liikenteessä parisuhteen haussa.
Minuakin kiinnostaa tähän vastaus.
Miten parisuhteesta voi olla myöhässä? Sen voi saada vaikka minkä ikäisenä ja uudestaan ja uudestaan.
Aika yleistä myös, että suhteiden laatu kehittyy ja paranee iän ja kypsymisen myötä. Lapsilla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin tämän sanan ilmiön kun deittailin n. 25-vuotiaana. Vanhat patut ihan tosissaan kuvittelivat, että ryhtyisin onnesta soikeana heidän lastensa äidiksi nyt kun HEILLE vihdoinkin sopii. Perustelivat, että korkea elintaso olisi taattu kun varallisuuttakin on ollut aikaa kerryttää.
Totesin, että hieno homma, mutta taidanpa kuitenkin perustaa perheen energisen ja terveen nuoren miehen kanssa, jolla on vielä kovat piipussa ja jonka kanssa voidaan sitten lasten lennettyä pesästä yhdessä pitää hauskaa, sen sijaan että lapset kasvatettuani ryhtyisinkin sitten suoraan papalle omaishoitajaksi.
Raha on kiva juttu, mutta nuoruutta ja terveyttä sillä ei saa :)
Et löydä mistään 25-vuotiasta sitoutumiskykyistä miestä. Jos teet lapsen tuossa iässä, niin jäät täysin varmasti yksinhuoltajaksi eikä kukaan mies enää halua sinua. Sen sijaan, jos otat yli 40-vuotiaan miehen, niin sitoutumiskyky on varmaa.
Tunnen useita 40-vuotiaita, jotka viettävät jo +10v hääpäiviään. 35-vuotias ystäväni on ollut pari vuotta vanhemman miehensä kanssa jo lähes 20 vuotta. Jos joku on sinkku vielä 40-vuotiaana, niin on aika suuri todennäköisyys, että sinkkuudelle on hyvä syy.
Ne on niitä peräkammarin poikia. Pysykää erossa niistä.
t. vajaa 50-vuotias ukko, joka hankki perheen jo kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä peräkammarin poikia. Pysykää erossa niistä.
t. vajaa 50-vuotias ukko, joka hankki perheen jo kauan sitten.
Unohdit lisäta, kateellinen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Saleltakin onnistui vielä 7-kymppisenä lapsen alulle saaminen.
Sinä et todellakaan tiedä saiko Sale lapsen alkuun 7-kymppisenä vai saiko lapsi alkunsa lahjasoluilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on näitä, kuten entinen työkaveri, jolla ikää on mittarissa jo reippaasti päälle 50-vuotta, ja etsivät alle 30-vuotiasta naista, koska haluavat ehdottomasti perheen. Voi setää...
Venäjältä ja Aasiasta onneksi saa 20 vuotta nuoremman kauniin naisen vieläpä helposti.
Monesti sitten lukee lehdestä, että vaimo pakkasi lapsen, kimpsut ja kamat ja lähti sinne Venäjälle tai Aasiaan....kyllästyi kai vanhaan ukkoon ja elintasokin osoittautui vaatimattomaksi.
Isolla osalla noista miehistä ei todellakaan ole perhe haaveissa. Monilla noista on jo lapsia, mutta eivät välttämättä ole lapsen elämässä juurikaan läsnä. Deitti-ilmoituksiin lässyttävät kaikenlaista tuubaa, jos vaikka joltain irtoisi toosaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin tämän sanan ilmiön kun deittailin n. 25-vuotiaana. Vanhat patut ihan tosissaan kuvittelivat, että ryhtyisin onnesta soikeana heidän lastensa äidiksi nyt kun HEILLE vihdoinkin sopii. Perustelivat, että korkea elintaso olisi taattu kun varallisuuttakin on ollut aikaa kerryttää.
Totesin, että hieno homma, mutta taidanpa kuitenkin perustaa perheen energisen ja terveen nuoren miehen kanssa, jolla on vielä kovat piipussa ja jonka kanssa voidaan sitten lasten lennettyä pesästä yhdessä pitää hauskaa, sen sijaan että lapset kasvatettuani ryhtyisinkin sitten suoraan papalle omaishoitajaksi.
Raha on kiva juttu, mutta nuoruutta ja terveyttä sillä ei saa :)
Et löydä mistään 25-vuotiasta sitoutumiskykyistä miestä. Jos teet lapsen tuossa iässä, niin jäät täysin varmasti yksinhuoltajaksi eikä kukaan mies enää halua sinua. Sen sijaan, jos otat yli 40-vuotiaan miehen, niin sitoutumiskyky on varmaa.
Höpönlöpö. Yli 4-kymppinen lapsia ekaa kertaa haluava parisuhdekokematon (ei suhteita, tai lyhyitä suhteita) ei todellakaan ole sitoutumassa yhtään mihinkään, kun ei ole sellaisesta ollut aiemminkaan kiinnostunut.
Itse jouduin vielä kerran etsimään isää lapselleni 37-vuotiaana, kun pitkähkö lapseton suhde päättyi. Oma tarinani päättyi lopulta hyvin, mutta samalla on tullut useampi vuosi pyörittyä Tinderissä ensin sinkkuna ja sitten avoimessa suhteessa, niin edelleen ainakin tusina samoja 40+ lapsia haluavia miehiä pyörii Tinderissä, joista jokaisen kanssa juttelin ollessani sinkku (sinänsä potentiaalisia minulle: halauavat lapsia, korkeasti koulutettuja tavallisen näköisiä (rumia) miehiä). Jollain tasolla uskon, että nämä herrat ovat oikeasti sinkkuja ja haluavat lapsia, mutta eivät vain osaa pariutua. Itseni karkotti täysin epärealistiset ajatukset parisuhteesta ja lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nelivitonen voisi vielä tulla isäksi? Melakin pelaa vielä monilla siinä iässä.
Ei kannata, koska sperman laatu on huono tuossa iässä.
Tämä ei pidä paikkaansa. Yksittäisen miehen kohdalla sperman laatu heikkenee iän myötä jonkin verran, mutta yksilöiden välillä on tilastollisesti enemmän eroja sperman laadussa kuin samalla miehellä eri ikäisenä. Miesten sperma ”vanhenee” hitaammin kun naisen munasolut ja tästä syystä miehet saavatkin luovuttaa spermaa vielä 45-vuotiaina (naiset munasoluja 35). Sperman laatu myös heikkenee tällä hetkellä siten että nuorten miesten sperma on aina edellistä sukupolvea heikompaa. Tämä on tietysti huolestuttava kehityssuunta, mutta jos pelkkää sperman laatua miettii niin nuori mies ei välttämättä ole sen varmempi vaihtoehto kuin esim viisikymppinen.
Olen itse nainen enkä ota kantaa nuorta naista etsiviin miehiin, mutta ärsyttää se että jatkuvaa valheellista tietoa jakamalla koitetaan polkea miehiä. Naiset ampuvat itseään jalkaan perustellessaan väitteitään argumenteilla jotka eivät pidä paikkaansa.
Miesten sperman laadun heikkenemisestä iän myötä on tullut viime vuosina paljon tutkimusta. En todellakaan uskaltaisi riskeerata. Ai miten naiset ampuivat itseään jalkaan? Voi kamalaa, ei pääse vaarin kanssa tekemään ADHD-penskoja. Ja sinä muuten et tosiaan ole nainen.
Seurustelin pari vuotta itseäni nuoremman miehen kanssa, jolla oli haaveissa saada perhe. En halunnut olla haaveiden esteenä, vaan erosimme. Minulla jo lapset aikuisia. Hän seurusteli noin puoli vuotta jonkun kanssa, mutta lopetti suhteen, kun tunsi, ettei hänellä ollut naisen kanssa mitään yhteistä. On edelleen sinkku ja minä olen seurustellut nyt vuoden. En oikein usko, että saa koskaan perhettä. Harmittaa välillä, sillä olimme kyllä aikamoinen match. Mutta olisi voinut alkaa vihata minua, jos olisi kokenut, että minä varastin lapsihaaveet.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin pari vuotta itseäni nuoremman miehen kanssa, jolla oli haaveissa saada perhe. En halunnut olla haaveiden esteenä, vaan erosimme. Minulla jo lapset aikuisia. Hän seurusteli noin puoli vuotta jonkun kanssa, mutta lopetti suhteen, kun tunsi, ettei hänellä ollut naisen kanssa mitään yhteistä. On edelleen sinkku ja minä olen seurustellut nyt vuoden. En oikein usko, että saa koskaan perhettä. Harmittaa välillä, sillä olimme kyllä aikamoinen match. Mutta olisi voinut alkaa vihata minua, jos olisi kokenut, että minä varastin lapsihaaveet.
Ymmärrän sinua mutta ymmärrän miestäkin. Toivottavasti te kumpikin löydätte mitä etsitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nelivitonen voisi vielä tulla isäksi? Melakin pelaa vielä monilla siinä iässä.
Ei kannata, koska sperman laatu on huono tuossa iässä.
Tämä ei pidä paikkaansa. Yksittäisen miehen kohdalla sperman laatu heikkenee iän myötä jonkin verran, mutta yksilöiden välillä on tilastollisesti enemmän eroja sperman laadussa kuin samalla miehellä eri ikäisenä. Miesten sperma ”vanhenee” hitaammin kun naisen munasolut ja tästä syystä miehet saavatkin luovuttaa spermaa vielä 45-vuotiaina (naiset munasoluja 35). Sperman laatu myös heikkenee tällä hetkellä siten että nuorten miesten sperma on aina edellistä sukupolvea heikompaa. Tämä on tietysti huolestuttava kehityssuunta, mutta jos pelkkää sperman laatua miettii niin nuori mies ei välttämättä ole sen varmempi vaihtoehto kuin esim viisikymppinen.
Olen itse nainen enkä ota kantaa nuorta naista etsiviin miehiin, mutta ärsyttää se että jatkuvaa valheellista tietoa jakamalla koitetaan polkea miehiä. Naiset ampuvat itseään jalkaan perustellessaan väitteitään argumenteilla jotka eivät pidä paikkaansa.
Miesten sperman laadun heikkenemisestä iän myötä on tullut viime vuosina paljon tutkimusta. En todellakaan uskaltaisi riskeerata. Ai miten naiset ampuivat itseään jalkaan? Voi kamalaa, ei pääse vaarin kanssa tekemään ADHD-penskoja. Ja sinä muuten et tosiaan ole nainen.
Nuori mies: spermasi on heikompaa kuin isäsi sperma – syytä ei tarkkaan tiedetä
Minä haluaisin juuri tällaisen kaltaiseni miehen, olen itse nelikymppinen lapseton nainen. Yleensä vaan oman ikäiset julistaa "perhe ja lapset tehty"
Itsellä meni juuri kivasti alkanut tapailu 37-vuotiaan naisen kanssa poikki, kun sanoin olevani liian vanha uuden oman lapsen tekemiseen. Olen 44-vuotias, että kyllä se varmaan teknisesti onnistuisi, mutta eihän sitä lasta pistetä alulle ihan muutaman kuukauden seurustelun jälkeen joten sanotaanko, että olisin 46-47 vuotta ennen kuin lapsi näkisi päivän valon. Se taas tarkoittaisi, että olisin 64-65-vuotias ennen kuin lapsi muuttaisi kotoa. Rehellisyyden nimessä on todettava, että kiirettä saa pitää tuo nainenkin. Onneksi meillä kummallakin on jälkikasvua, joten mitään lapsettomuus-tragediaa tästä ei seuraa kummallekaan. Muutenkin jäi hyvä maku, koska kumpikin oli rehellinen tulevaisuuden suunnitelmistaan.
M44