Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittipalstojen 45+ miehet, jotka haluaa lapsia 'ehkä joskus'

Vierailija
17.08.2021 |

Näitä on tullut vastaan useita. Ihan fiksujakin, mutta kun itsellä on ikää saman verran, haluavat kanssani pelkän seksisuhteen, koska se perhe kuitenkin haaveissa. Olen kyllä sanonut, että eiköhän perhehaaveet saa haudata, jos on 20 vuotta etsinyt lapsilleen äitiä. Jäävät sitten lopulta ilman parisuhdettakin.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja lapseton 43v mies. Oma lapsi olisi se ainoa syy ryhtyä parisuhteeseen. Muuten näen parisuhteen omalta kannalta melko turhana. Hyvinhän tämä elämä on mennyt näinkin. Motivaatiota parisuhteen etsimiseen ei ole ollut vuosikausiin, joten en pidätä hengitystä sen suhteen. Tinderiä kokeilin vuosia sitten, mutta poistin sen melko pian, kun ei se toiminut. Baarissa tuntuisi vientiä olevan, vaan ei sekään ole absolutisti lle mieleinen paikka.

Vierailija
142/152 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 50v mies ja vaikka just nyt ei lapsi kiinnosta, niin teoriassa voisi kiinnostaa jos mukava nuorempi nainen löytyisi, joka jaksaa sitä hoitaa, koska itse en ole koti-isätyyppiä. Yksi teini-ikäinen mulla on, jonka kanssa asutaan kahdestaan, mutta se on omatoiminen jo onneksi. 😄

Tosin ihmiset on sen verran ikäviä, että en taida kuitenkaan enää jaksaa parisuhderumbaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole keneltäkään pois. Antaa pappojen haaveilla.

On pois sekä niiltä kolmekymppisiltä tai alle, jotka myös haluavat lapsia "ehkä joskus", mutta eivät deittailla pappoja.

On myös pois niiltä 45+ naisilta, jotka etsivät parisuhdetta, mutta eivät enää voi eikä halua saada lapsia. Kuusikymppisiäkö heidän pitäisi alkaa katsella?

Ei ole. Sopivin mies saa naisen, olipa ikä mikä tahansa. Pitäisikö vain sitoutumisen takia katsoa naisia, jotka ei kiinnosta? Eiköhän nuo papat hae sen kumppaninsa sitten jostain muualta.

Miksei +45v nainen ollut ajoissa liikenteessä parisuhteen haussa.

Aika moni tuon ikäinen nainen on eronnut, ehkä useammankin kerran. 

Harva rupeaa vasta tuon ikäisenä ekaa parisuhdetta aloittamaan.

Ja erittäin harva nainen hakee itseään 10 vuotta nuorempaa miestä, eikä omanikäiset kelpaa.

-eri

Vierailija
144/152 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhisä50v kirjoitti:

Oon 50v mies ja vaikka just nyt ei lapsi kiinnosta, niin teoriassa voisi kiinnostaa jos mukava nuorempi nainen löytyisi, joka jaksaa sitä hoitaa, koska itse en ole koti-isätyyppiä. Yksi teini-ikäinen mulla on, jonka kanssa asutaan kahdestaan, mutta se on omatoiminen jo onneksi. 😄

Tosin ihmiset on sen verran ikäviä, että en taida kuitenkaan enää jaksaa parisuhderumbaa.

Luuletko tosissasi että nuorempia naisia riittää kaikille ikäluokan miehille? Heitä haluaa myös 18-29 vuotiaat. Muutenkin miehiä on Suomessa enemmän kuin naisia. Naiset pariutuu aina samanikäisen tai max 2-5 vanhemman kanssa, tästä on tilastoja ja tutkimuksia.

Vierailija
145/152 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhisä50v kirjoitti:

Niin, voisihan sen lapsen pistää alulle kunhan sen eteen ei tarvitse tehdä mitään. 

Siinä malliesimerkki äijästä, jonka kanssa kukaan ei halua tehdä lasta. 

Vierailija
146/152 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku ja lapseton 43v mies. Oma lapsi olisi se ainoa syy ryhtyä parisuhteeseen. Muuten näen parisuhteen omalta kannalta melko turhana. Hyvinhän tämä elämä on mennyt näinkin. Motivaatiota parisuhteen etsimiseen ei ole ollut vuosikausiin, joten en pidätä hengitystä sen suhteen. Tinderiä kokeilin vuosia sitten, mutta poistin sen melko pian, kun ei se toiminut. Baarissa tuntuisi vientiä olevan, vaan ei sekään ole absolutisti lle mieleinen paikka.

Mitä järkeä olisi ruveta parisuhteeseen vain lapsen takia? 

Kyllä se puoliso odottaisi myös hellyyttä, seksiä ja yhteistä elämää lapsen ohella. 

Ehkä sulla olisi mahdollisuus jonkun sellaisen naisen kanssa, joka myös haluaa vain lapsen mutta ei parisuhdetta. Pistätte lapsen alulle, nukutte eri makuuhuoneissa ja hoidatte vain lapsen asiat yhdessä. Voisihan se niinkin toimia. 

Vierailija
147/152 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä toivoa, mutta yksin nuo äijät jäävät, ellei ole tosi paljon rahaa tai jotain kuuluisuutta (Danny, Sauli jne).

Liikaa vaativa jää yksin. Varmasti miehelle paras puoliso olisi lähellä omaa ikää, että on samanlaiset arvot ja elämänkokemukset. Siitä tulee parempi parisuhde kuin siitä, että toinen on nuori ja nätti.

Vierailija
148/152 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo mies joka yhtäkkiä 45-50 vuotiaana haluaakin perustaa perheen. Aiemmin juoksut p*mppi karusellia... Sama juttu naisella. Jos lapsia haluaa, eiköhän fiksu ihminen tee ne nuorena, siinä ennen 35. Jo yli 35 vuotiaan miehen sperman laatu on huonompaa. Vaikka joku 45v mies luulee että voi saattaa naisen helpolla raskaaksi, näin ei ehkä olekaan. Tähän ei edes auta vaikka nainen on nuorempi. Kannattaisi edes käydä tutkimuksissa. Aika typerää jos luullaan että iällä ei ole mitään vaikutuksia lasten saamiseen ja alulle laittamiseen. Mitä varten ihmiset etsii terveitä ja nuoria kumppaneita,no sen takia että saisimme terveitä jälkeläisiä. Kyllä lisääntymisen kannalta parasta ennen päivys alkaa olla miehellä 40v ja naisella myös. Jossain oli tehty tutkimus että jos miehellä ei ole 45 vuotiaana omia lapsia, ei hän tule enää niitä saamaan.

Vierailija
149/152 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo mies joka yhtäkkiä 45-50 vuotiaana haluaakin perustaa perheen. Aiemmin juoksut p*mppi karusellia... Sama juttu naisella. Jos lapsia haluaa, eiköhän fiksu ihminen tee ne nuorena, siinä ennen 35. Jo yli 35 vuotiaan miehen sperman laatu on huonompaa. Vaikka joku 45v mies luulee että voi saattaa naisen helpolla raskaaksi, näin ei ehkä olekaan. Tähän ei edes auta vaikka nainen on nuorempi. Kannattaisi edes käydä tutkimuksissa. Aika typerää jos luullaan että iällä ei ole mitään vaikutuksia lasten saamiseen ja alulle laittamiseen. Mitä varten ihmiset etsii terveitä ja nuoria kumppaneita,no sen takia että saisimme terveitä jälkeläisiä. Kyllä lisääntymisen kannalta parasta ennen päivys alkaa olla miehellä 40v ja naisella myös. Jossain oli tehty tutkimus että jos miehellä ei ole 45 vuotiaana omia lapsia, ei hän tule enää niitä saamaan.

Aika moni saa nykyään lapsia 40+ iässä, eikä ne kaikki lapset ole sairaita. 

Paljon riippuu muistakin tekijöistä, terveydestä ja geeneistä yms. Nämä on monimutkaisia asioita. 

Vierailija
150/152 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni saa nykyään lapsia 40+ iässä, eikä ne kaikki lapset ole sairaita. 

Paljon riippuu muistakin tekijöistä, terveydestä ja geeneistä yms. Nämä on monimutkaisia asioita. 

Ihmiset ovatkin nykyään tyhmempiä. Haluavat elää nuoruuttaan sinne 45v saakka vaikka biologisesti nuori on ihan eri asia. Koitapa siinä alkaa vääntää lapsia 46 vuotiaana.

...

Vierailija
151/152 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa on ongelma? Se perheestä haaveileva mies etsii alle 30 vuotiata naisia ja 40+ nainen, jolla lapset jo tehty 50+ ikäisiä, jotka eivät lapsiarjesta viehäty.

Alle 30-vuotiaat naiset eivät yleensä halua olla 40+ miesten kanssa eikä varsinkaan 50+ miesten. 

Naisilta odotetaan, että tyytyisimme vähempään, eli tässä tapauksessa mieheen joka ei ehkä ole enää itselle viehättävä ja on ihan eri ikäpolveakin. 

Eikä ne 50+ miehet ole valmiita seurustelemaan nykyisten alle 30-v naisten kanssa, joilla saattaa olla täysin erilainen ajatus esim. sukupuolten tasa-arvosta kuin vanhemmilla polvilla. 

Vierailija
152/152 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäksi tulleista miehistä alle prosentti on saanut esikoisensa yli 45-vuotiaana. Se on äärimmäisen harvinaista. Keskimääräinen ikäero lapsen yhdessä saavilla pariskunnilla on kolme vuotta. Jos et ole tasavallan presidentti, formulamoguli tai maailmankuulu rokkitähti, se juna toden totta meni jo.

Oma mies sai esikoisen kanssani 45v, itse 31v eli kaikki on kuitenkin mahdollista kun on tarpeeksi nuorekas ikäisekseen. Ei toki kovin todennäköistä.