Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies hakee joka päivä töiden jälkeen ruokaa äidiltään

Vierailija
17.08.2021 |

Siis aikuinen n. 30 v. mies ajaa töiden jälkeen vanhempiensa luokse ja äiti antaa aina ruokaa mukaan. Miehen ei tarvitse itse kokata. Turn off?

Kommentit (404)

Vierailija
81/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa Euroopan maissa ihan normaalia. Harvassa maassa aikuiset miehet kokkaa päivittäin

Vierailija
82/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvänen aika. Tuon ikäisen pitää osata jo itse laittaa ruokansa. Eri juttu, jos käy vanhemmillaan jotain tekemässä, mutta ei sittenkään joka päivä. Ei jatkoon.

Mikä vika tuossa mukamas.

Äh.

Aapee ota itse selvää, joa mies kiinnostaa.

Aika pinnallista, jos tuollainen on se asia, joka on =EI.

Minä ottaisin selvää, jos tyyppi on kiinnostava.

Et tiedä tilanteen taustoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vielä ymmörtäisin jos äiti on yksinäinen ja hänelle mennään pitämään seuraa edes sen ruokailun ajaksi...mutta että noudetaan vain valmiiksi pakattu annos. Turn off, antaa vain vaikutelman laiskasta hyväksikäyttäjästä.

Vierailija
84/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nähdäänkö viiden aikaan?

- En voi kun olen silloin äidin luona syömässä kuten joka päivä.

Vierailija
85/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmästäkin. Seurustelin kerran 50 vuotiaan kanssa joka joka viikonloppu, pyhä + kesälomat söi vanhemmillaan.  Ja raahasi toki useimmiten minut mukaan. Hänen mielestä ei mitään outoa.  Tai no joo, ihan suhteen alkuvaiheessa kyllä. Muistan kerran kun joku viikonlopppu soitin hänelle kun oltiin puhuttu että nähtäisiin. Hän ei ekaks vastannu puhelimeen ja menin tietty paniikkiin ja soitin ja tekstailin uudestaan. Silloin vaivautuneena sitten selitti, että vähän tässä laitan ruokaa vanhempien kanssa. Olin kyllä että täh, mieluummin sitä kuin kuuman naisen, eli minun kanssa treffeillä. Seltin itselleni että ne ovat varmaan vanhoja ja sairaita.  Jaa eivät olleet, siis ikää kyllä mutta voimissaan.  Jälkikäteen vasta tajuaa. 

Kyllä halusin  sanoa että se on MINÄ tai vanhemmat mutta jäi sanomatta. Tajusin vain jatkaa matkaa. 

Vierailija
86/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanon että tuo on huge red flag!

Vierailija
87/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole koskaan asunut omassa kodissa, se olisi ongelma.

Vierailija
88/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet jotenkin liian kriittinen ja suppeakatseinen!

Ihan täysin normaalia lounastaa vanhemmilla / isovanhemmilla, niin on tupattu tehdä iät ja ajat, eikä se lopu nuoruuteen....

Vielä ne lähes 90v. ikäiset haluavat tarjota ruokaa, jos kykenevät laittamaan. Yhdessä on mukavampaa....syödä....seurustella....ja miksei myös kokata....

Ruokaa jää yli, niin mukaan vaan......kyllä ne vielä 50+ ikäisetkin pojat äidin eväitä kotiinsa vie, jos on siihen mahfollisuus.

Ja tämähän on tietty vastavuoroista, tuodaan välillä tuliaiaiksi jotain, tai kokakaan omasta aloitteesta muille.

Vierailija
89/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on noin 30v niin se ruokaa laittava äitykkäkin on todennäköisesti vielä työelämässä. Juoksee kotiin kiireellä työpaivän jälkeen kokkaamaan jotta poika saa ruokaa kun tulee niin väsyneenä ja nälkäisenä töistä. Poika istuu sohvalla tai keittiössä odottaen että ruoka valmista ja äiti annostellut ruuan lautaselle ja tarvittaessa kuorinut ja pilkkonut perunat. 

Vierailija
90/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikkapa Italiassa mies menisi vanhempien luokse syömään niin miestä pidettäisiin luotettavana, perhekeskeisenä ja lämpimänä. Sen sijaan kun suomalainen mies tekee noin niin mies on mieslapsi ja liian riippuvainen läheisistään. Individualismin, itsenäisyyden ja sinkkuuden hehkuttaminen on kapitalistien juoni.

Vierailija
91/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä on liikaa, jokainen päivä ei ole.

Vierailija
92/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kertoa, mutta totta:

Muutin avoliittoon, minun hankkimaani työsuhdeasuntoon, eri paikkakunnalta minä hänen kotikaupunkiinsa. Miesystävä asui kanssani.

Oltiin kaikkiaan 8 vuotta seurustelun alusta yhdessä.

Minulla kolmivuorotyö. Miehen vanhemmat asuivat siis ns siis ihan lähellä.

Mies asui minun asunnossani.

Hän meni tod usein äitinsä luokse töiden jälkeen, söi siellä.

Yhdessäasuttujen vuosien jälkeen hän kertoi, että on säästänyt palkastaan asuntoa varten rahaa. Lisäksi kertoi jättöpuhelussaan, ettei huppaa enää, että haluaa muuta, jätti minut. Puhelu kesti max 5 min. Haki sitten tavaransa, osan myös siis huonekaluista, telkkarin.

Se oli siinä ilmoitusluonteisesti.

Ap: kierrä/ kiertäkää kaukaa kotiinpäin kallellaanolevat velliperseet. Hienostokakarat.

Ei niistä miehiä kehity.

Terveisiä Uudellemaalle !

Vierailija
93/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikkapa Italiassa mies menisi vanhempien luokse syömään niin miestä pidettäisiin luotettavana, perhekeskeisenä ja lämpimänä. Sen sijaan kun suomalainen mies tekee noin niin mies on mieslapsi ja liian riippuvainen läheisistään. Individualismin, itsenäisyyden ja sinkkuuden hehkuttaminen on kapitalistien juoni.

Italiassa se mies taitaa vielä asua vanhempiensa kanssa.

Vierailija
94/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italiassa se mies taitaa vielä asua vanhempiensa kanssa.

Italiassa mamma on kotona päivät pitkät joten onhan sitä kokkailuaikaa. Suomalainen normaali noin 60v  nainen käy töissä. 

Vierailija
95/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turn off!! Useinhan nämä on niitä poikamiehiä, joilta oma parisuhde tai perhe jäänyt. Tietyllä tavalla helppo tie, kun ei tarvitse itse huolehtia perustarpeistaan.

Eli vanhaa äitiä ei saisi tavata?

Tottakai saa. Mutta tämä jokapäiväinen lounasetu ei ole mistään kotoisin, eikä aina kovin iäkkäistä vanhemmista ole edes kyse. Rasiat kainalossa mies ei ole kovin kiinnostava. Noi miehet eivät opi itse laittamaan ruokaa, sitten siirtyvät eineksiin kun porukat ei jaksa.

MISTÄ SÄ SEN TIEDÄT!

Mun nuori on hyvä kokki,mutta olemme tehneet ruokajutut jo kauan näin!

Perustuu myös vastavioroisuuteen,hän tekee semmoisia juttuja joita mä en osaa,korjaa ja laittaa.

Ei aina ole kyse siitä,ettei "osaa" "viitsi tms.

Mä voisin aivan hyvin tehdä sitä ruokaa kolmellekin,se ei ois problem!

Muualla maailmassa koko suku syö mummun laittamaa ruokaa,vie loput kotiin,ei ole ihmeellistä.

Täällä kenopää siideriruusut...huoh taas suututtaa

Mistä sinä nyt noin suutuit? Miksi naiset eivät mielestäsi voisi haluta miestä, joka on napanuoransa äitiinsä jo katkaissut ja huolehtii itse itsestään? Miksi se on mielestäsi väärin?

Vierailija
96/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa ottaa tuollainen mieslapsi ja tehdä lapsi tälle. Sitten voi ulista palstalla kun mies ei tee mitään vaan makaa vain sohvalla. 

Vierailija
97/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ollut kulttuuri, jossa nainen on paljon meitä useammin ollut kotirouvana ja muiden ruokkiminen on hänen työtään ja ammattiylpeyden paikka, kun muutakaan ylpeiltävää ei ole kuin oma perhe, koti ja niiden huoltaminen. Mamma ei juokse tehtaasta tekemään mammonelle ruokaa viideksi. 

Unohdat senkin, että kulttuurissa jossa on tavanomaista toimia noin, vanhemmillaan syövä mies voi olla suht normaali ja hyväkin ihminen joka miettii tarkkaan, milloin pitää ruveta helpottamaan vanhenevan äidin taakkaa ja miten sen tekisi. Eli vanhusten kunnioittaminen tasapainottaa tilannetta. 

Kun taas meidän kulttuurissa äidin essunnyöreihin köytetty mies on erittäin todennäköisesti muutenkin vioitettu, eikä perhedynamiikassa ole mitään normaalia. Jos et ole tietoinen tavoista, joilla tupperimiesten suhde vanhempiinsa voi olla häiriintynyt, elämänkokemuksesi on kapea. Tai sitten olet sokea ilmiölle, koska edustat sitä itse. 

Vierailija
98/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvänen aika. Tuon ikäisen pitää osata jo itse laittaa ruokansa. Eri juttu, jos käy vanhemmillaan jotain tekemässä, mutta ei sittenkään joka päivä. Ei jatkoon.

Äh.

Olen noin kolmekymppisen miesten äiti. En keksi kuin muutaman poikkeustilanteen, miksi tekisin joka päivä aikuisille, terveille miehille ruokaa joka päivä. He osaavat kokkailla itsekin.

Aloittaja voi tarkistaa senkin, lähteekö mies äitinsä luo likapyykkipussi kainalossa ja myöhemmin mukanaan puhtaat pyykit.

Vierailija
99/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa äideistä vaan haluaa tehdä tuollaista, onko se sitten jälkikasvun vika?

Vierailija
100/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh.

Olen noin kolmekymppisen miesten äiti. En keksi kuin muutaman poikkeustilanteen, miksi tekisin joka päivä aikuisille, terveille miehille ruokaa joka päivä. He osaavat kokkailla itsekin.

Aloittaja voi tarkistaa senkin, lähteekö mies äitinsä luo likapyykkipussi kainalossa ja myöhemmin mukanaan puhtaat pyykit.

Entä jos pesee vanhempiensa pyykit? Tuli sitä tehtyä, kun vanhemmilla ei ollut tilaa pesukoneelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme