Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies hakee joka päivä töiden jälkeen ruokaa äidiltään

Vierailija
17.08.2021 |

Siis aikuinen n. 30 v. mies ajaa töiden jälkeen vanhempiensa luokse ja äiti antaa aina ruokaa mukaan. Miehen ei tarvitse itse kokata. Turn off?

Kommentit (404)

Vierailija
41/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään ole koskaan kokannut ruoaa. Muutin äidin luota naisystävän kanssa yhteen. Jokaisen miehen pitäisi mielestäni tähdätä tähän.

Mies

Tähdätä siihen, että nääntyy nälkään jäätyään leskeksi? Ei tämä ole täysin vitsi, oikeasti onko surullisempaa olentoa kuin vanha mies, joka ei osaa tehdä kotonaan mitään omaksi hyväkseen. Vessa haisee ulos asti ja ukko on pelkkää luuta ja nahkaa, kun ei osaa välttämättä edes teetä keittää. 

Vierailija
42/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti tykkää kokkailla ja mies tykkää hänen sapuskoistaa niin en nää ongelmaa. Kunhan on muuten rikas, komea ja hyvä sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnoistaisi se työpaikka ja minkälaisella kärryllä körottelee sinne äitille niitä Tupperin kuppeja noutamaan? Vai Jopollako polkee menemään..

Vierailija
44/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hakee ruuan äidiltään vaikka olisitte naimisissa, koska äiti tekee niin paljon parempaa kastiketta.

Vierailija
45/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kiinnoistaisi se työpaikka ja minkälaisella kärryllä körottelee sinne äitille niitä Tupperin kuppeja noutamaan? Vai Jopollako polkee menemään..

Huutonaurut tästä. PS. Peseeköhän itse ne tupperit muuten? 😁

Vierailija
46/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vihaavat sukurakkaita miehiä. He haluavat olla myös äiti ja sisko miehelleen.

Aika usein se sukurakkaus on kovin poissulkevaa lajia. Miniäkandidaattia kauhalla päähän. 

Ei se Raamattu turhaan sanonut, että mies erotkoon iskästä ja äiskästä ja liittyköön vaimoonsa. Se on tiedetty tuhansia vuosia mitä siitä tulee jos napanuora jää kaulan ympäri. 

Vierailija
47/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani on jo lähemmäs 50v nainen ja hänelle kaikki (tai lähes kaikki) ruuat tekee äiti. Kyse ei ole siitä etteikö itse osaisi tai edes haluaisi vaan siitä että leskeksi jäänyt äiti kaipaa seuraa/apua/tunnetta että on tarpeellinen. Toki hänen äitinsä on luultavasti vanhempi kuin kolmekymppisellä, mutta tosiaan vähän riippuu. 

Muistan muuten joskus teininä miettineeni kuinka vanhapoika setäni on aika reppana kun vieläkin käy joka päivä äitinsä luona syömässä. Vasta nyt aikuisena olen tajunnut kuinka paljon silloin auttoi äitiään ja samalla myös helpotti meidän elämää. Se että mummoni teki hänelle samalla ruokaa (silloin kun siihen vielä pystyi) oli oikeastaan aika pientä.

Ajattelen samoin kuin sinä, että riippuu vähän tilanteesta. Jos ruokaa hakee äidiltä tätä ilahduttaakseen ja sosiaalisista syistä eikä siksi, että on mamero mammanpoika, joka ei osaa tehdä mitään ja itkee unissaankin vielä sitä, että piti muuttaa kotoa pois, niin mitä väliä? Ei tuossa jälkimmäisessä mammanpoikuudessakaan sinänsä mitään pahaa ole, kukin tyylillään, mutta itselleni sellainen kumppani ei sopisi.

Vierailija
48/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hakee ruuan äidiltään vaikka olisitte naimisissa, koska äiti tekee niin paljon parempaa kastiketta.

ottaahan se koville teille nykynaisille, kun ainoa mitä osaatte on einesten lämmittäminen 

Vierailija
49/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turn off!! Useinhan nämä on niitä poikamiehiä, joilta oma parisuhde tai perhe jäänyt. Tietyllä tavalla helppo tie, kun ei tarvitse itse huolehtia perustarpeistaan.

Eli vanhaa äitiä ei saisi tavata?

Tottakai saa. Mutta tämä jokapäiväinen lounasetu ei ole mistään kotoisin, eikä aina kovin iäkkäistä vanhemmista ole edes kyse. Rasiat kainalossa mies ei ole kovin kiinnostava. Noi miehet eivät opi itse laittamaan ruokaa, sitten siirtyvät eineksiin kun porukat ei jaksa.

MISTÄ SÄ SEN TIEDÄT!

Mun nuori on hyvä kokki,mutta olemme tehneet ruokajutut jo kauan näin!

Perustuu myös vastavioroisuuteen,hän tekee semmoisia juttuja joita mä en osaa,korjaa ja laittaa.

Ei aina ole kyse siitä,ettei "osaa" "viitsi tms.

Mä voisin aivan hyvin tehdä sitä ruokaa kolmellekin,se ei ois problem!

Muualla maailmassa koko suku syö mummun laittamaa ruokaa,vie loput kotiin,ei ole ihmeellistä.

Täällä kenopää siideriruusut...huoh taas suututtaa

Miten sun nuoresi voisi olla hyvä kokki, kun ei koskaan laita ruokaa? Muualla maailmassa koko suku syö mummun laittamaa ruokaa... Joo, muualla maailmassa. Itsekin sen sanoit. Meidän kulttuuriin sellainen ei kuulu. Tuolla muualla maailmassa mammat nääntyvät taakkojensa alle, mutta samainen kulttuuri estää sanomasta, että nouskaa perseiltänne ja laittakaa välillä mulle ne ruuat. Äitienpäivänä ollaan tosi tarkkoina siitä, että silloin ei äiti laita ruokaa. Ei sitä kuitenkaan laita kukaan muukaan perheenjäsen, vaan silloin mennään ravintolaan. Säälittävää.

Vierailija
50/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on kohta 40. Asuu äitinsä kanssa. Äiti kokkaa kaverille. Kaverilla on lapsia myös.

Aikoo muuttaa vasta kun pääsee jonkun naisen kanssa asumaan taas.

Vierailija
51/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperimiehet kannattaa kiertää kauempaa, napanuora on liian tiukassa,

Vierailija
52/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ottaahan se koville teille nykynaisille, kun ainoa mitä osaatte on einesten lämmittäminen 

Eipä tuo mieskään kummoinen kokki ole, kun ei osaa kastiketta tehdä. Osanneeko edes keittää perunat siihen kaveriksi vai mammako nekin keittää valmiiksi?

Vierailija
53/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se että naiset tulevat ja menevät. Äitini on aina ollut tukenani. Naisia ei ole silloin näkynyt missään. Kun tulee tiukka paikka. Naiset kokevat muut naiset uhkaksi. Se on jokaisen oma asia onko se turn Off vai turn Off vai win win vai out of the box situation. Vai turn on.

Vierailija
54/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se millainen suhde on äitiin, kertoo suhteesta vaimoon. Minusta +.

Vierailija
55/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on se että naiset tulevat ja menevät. Äitini on aina ollut tukenani. Naisia ei ole silloin näkynyt missään. Kun tulee tiukka paikka. Naiset kokevat muut naiset uhkaksi. Se on jokaisen oma asia onko se turn Off vai turn Off vai win win vai out of the box situation. Vai turn on.

Tukea voi ilman lounasetuakin. Vai mitä?

Vierailija
56/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se millainen suhde on äitiin, kertoo suhteesta vaimoon. Minusta +.

Ei kerro. Äiskä ei välttämättä tykkää yhtään, jos mies tuo naisystävän joka päivä mukanaan syömään. Tuleehan se pariskunnalle halvaksi ja helpoksi, kun äippä maksaa ja tekee. Superpihin pariskunnan unelma tuollainen äiti ja anoppi.

Vierailija
57/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuhan tämä on, mutta miksi mammojen oletus on, että mies on avuton eikä osaa ruokkia itseään? Eiköhän jokainen normaaliälyinen osaa. Täällä on hirveän ahtaat vaatimukset siitä, miten ihmisten pitäisi elää. No, onneksi kenenkään ei tarvitse välittää tuon taivaallista mammojen paheksunnasta.

Vierailija
58/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinähän pääsee miniä helpolla kun anoppi tekee perheen ruuat. Kullä minulle ainekin anopin pöperöt kelpaa.

Vierailija
59/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuhan tämä on, mutta miksi mammojen oletus on, että mies on avuton eikä osaa ruokkia itseään? Eiköhän jokainen normaaliälyinen osaa. Täällä on hirveän ahtaat vaatimukset siitä, miten ihmisten pitäisi elää. No, onneksi kenenkään ei tarvitse välittää tuon taivaallista mammojen paheksunnasta.

Onhan äiti voinut sopia poikansa kanssa, että poika saa päivittäin ruuan, mutta vastineeksi poika tekee kaikki ulkotyöt kuten ruohonleikkuun ja lumityöt. Kesälomallaan pojalla on aikaa sitten tehdä isompia remontteja kuten talon maalaus ja kattoremppa.

Vierailija
60/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän pääsee miniä helpolla kun anoppi tekee perheen ruuat. Kullä minulle ainekin anopin pöperöt kelpaa.

Ja mikä rahansäästö! Monta sataa kuukaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi