Tapailemani mies hakee joka päivä töiden jälkeen ruokaa äidiltään
Kommentit (404)
Jos tässä näkee ongelman, niin suosittelen psykologia. Ei kukaan jaksa moista negatiivisuutta elämässä. Pitäisikö pojan vihata äitiään, niin olisi hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vihaavat sukurakkaita miehiä. He haluavat olla myös äiti ja sisko miehelleen.
Aika usein se sukurakkaus on kovin poissulkevaa lajia. Miniäkandidaattia kauhalla päähän.
Ei se Raamattu turhaan sanonut, että mies erotkoon iskästä ja äiskästä ja liittyköön vaimoonsa. Se on tiedetty tuhansia vuosia mitä siitä tulee jos napanuora jää kaulan ympäri.
Jeesus hullut voi pitää suunsa kiinni. Ketään ei kiinnosta kuolaavan idiootin mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Satuhan tämä on, mutta miksi mammojen oletus on, että mies on avuton eikä osaa ruokkia itseään? Eiköhän jokainen normaaliälyinen osaa. Täällä on hirveän ahtaat vaatimukset siitä, miten ihmisten pitäisi elää. No, onneksi kenenkään ei tarvitse välittää tuon taivaallista mammojen paheksunnasta.
Olen kyllä oppinut, että naiset eivät nykyään osaa, muutamaa harvaa poikkeusta lukuun ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkia kiinnosta tehä ruokia itse, ja jos se äiti nyt mielellään kokkailee niin mikä siinä ongelma.
Toinen vaihtoehto mennä einestiskille tai ravintoloihin jotka sitten maksaakin mukavasti.Ei kyllä ihme kun suomikurpat jäävät sinkuiksi kun on noin ahdasmielistä väkeä.
Keksitkö millään, mikä se kolmas vaihtoehto on?
Ai ku kiva. Järkkäät miehelle isomman astian niin sinäkin vapaudut kokkauksen riesasta ja ajanhukasta. Voitte senkin ajan käyttää parisuhteenne syventämiseen.
Toivotaan äidille pitkää ikää. Niin pitkää, että sitten kun hän heittää lusikan nurkaan niin te olette jo oikeutettuja kunnallisiin ruokapalveluihin.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen poikani poikkeaa yleensä joka päivä entiseen kotiinsa syömään, tietää että meillä on aina ruokaa tarjolla, sen sijään avovaimonsa käy vuorotöissä, eikä ole aina kerinnyt kokkaamaan. Pitäisikö näyttää hänelle tyhjää lautasta, vai pitäisikö heidän ottaa ero sen vuoksi, että äitin laittama ruoka tekee yhä kauppansa?
Avovaimon kannalta ero olisi varmastikin paras ratkaisu, koska mies on kykenemätön osallistumaan oman perheensä kotitöihin. Kun heille tulee lapsia, niin tilanne muuttuu kestämättömäksi. Ennen lasten tuloa olisi hyvä saada kotiaskareet toimiviksi. Ei kaikki voi olla vuorotöissä käyvän aimon eikä varsinkaan anopin harteilla. Ero tulee lähes takuuvarmasti, jos poikasi ja sinun asenne ei muutu. Voisit tukea poikaasi itsenäistymään ja asettamaan vaimonsa ja oman perheensä ykkössijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että äippä siellä jo hyvin vanha ja tuo kokkaus ainoa asia mikä saa tuntemaan että on vielä sentään jollekkin merkityksellinen.
Ja tekee hyvää aivoille myös tuo ruuanlaitto ja siihen liittyvät asiat.
Aika surullista, että pitää ostaa huomiota ja välittämistä palveluksilla. Ettei ihan vain muuten käydä katsomassa ja osoiteta välittämisen tunteita.
Etkö ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia?
Minun äitini on sellainen, että hän työntää väkisin ruokaa mukaan ja sillä ei todellakaan "osteta huomiota ja välittämistä". Äidilläni on vilkas sosiaalinen elämä ja lapset ja ystävät käyvät tämän tästä piipahtamassa ja äitini kulkee toisinaan mukana kesälomareissuillakin. Monesti kieltäydyn ottamasta ruokaa ja siltikin vietämme aikaa äitini kanssa. Ruoan antaminen ei siis määritä yhdessäoloamme!
Pyydä mieheltä että tuo samalla ruokaa sullekin. :-)
No, ihan vakavasti ottaen tuossa saattaa kyllä olla takana muutakin kuin vain ruokahuolto. Ehkäpä mies käväisee katsomassa että äidillä on kaikki hyvin ja tuo ruuan hakeminen on vain muodollinen syy.
Se onko tuo turnoff on sinusta itsestäsi kiinni. Luultavasti sinulla itselläsikin on joku ominaisuus joka olisi jollekin miehelle turnoff.
Mä viestittelen nyt yh-äidin jolla 2 lasta kanssa ja hän asuu äitinsä luona lapsineen, sanoin että odotan että muutat omillesi. Hyvä esimerkki kuinka alas mamit vajoavat kun se pankki eli mies ottaa ja lähtee. Mies 36v
Jättäisin "miehen" jatkamaan äitinsä kanssa. Ei kiinnosta äidin rooli aikuiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksei hakisi jos palvelu pelaa.
Tuoko mies sitten äidilleen ruokaa joka päivä, kun äiti ei enää kykene kokkaamaan? Ties vaikka mies on Michelin-tasoinen kokki, sen tason ruuat pesee kunnan ateriapalvelun sapuskat mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä mieheltä että tuo samalla ruokaa sullekin. :-)
No, ihan vakavasti ottaen tuossa saattaa kyllä olla takana muutakin kuin vain ruokahuolto. Ehkäpä mies käväisee katsomassa että äidillä on kaikki hyvin ja tuo ruuan hakeminen on vain muodollinen syy.
Se onko tuo turnoff on sinusta itsestäsi kiinni. Luultavasti sinulla itselläsikin on joku ominaisuus joka olisi jollekin miehelle turnoff.
ei siellä silti joka päivä tarvitse käydä katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 60 kymppinen yksineläjä nykyisin. Olisi mukava jos jälkikasvu kävisi syömässä/hakemassa ruokaa. En osaa tehdä mitään vähän ja joudun jatkuvasti heittämään ruokaa roskiin koska en jaksa syödä samaa viikkotolkulla. Viime aikoina olen lopettanut ruoan valmistuksen koska mitä järkeä tehdä vain itselle. Siispä syön lähinnä epäterveellisiä valmisruokia ja leipää. Usein tuo tilanne siis olisi vain eduksi ainakin äidille. Ainakin minulle se olisi.
Kun jää ruokaa yli, niin se kannattaa pakastaa annoksina. Näin ei synny ruokahävikkiä. Koetan viimeiseen asti välttää ruoan pois heittämistä. Kyllä sitä minullekin silti joskus sattuu valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minulle ainakaan mikään turn off.
Minusta on kiva, että miehellä on hyvät ja lämpimät välit äitiinsä. Ei tuossa tarvitse olla mikään napanuora/mammanpoika kuvio vaan siitä on tullut mukava tapa ja äitinsä tekee hyvää ruokaa. Tilanne varmastikin muuttuu kun mies vakiintuu ja löytyy kokkailu/syönti kaveri omasta takaa.
Kyllä meidänkin äiti kiikutti minulle silloin tällöin kokkailujaan/leipomuksiaan kun olin jo 20-30 ja kiikuttaa vieläkin jos sattuu tekemään liian paljon jotakin hyvää. Minusta se on mukavaa ja tiedän, että varmasti, että kiikutan tyttärelleni (pyydän hakemaan) ruokaa kun sitä aikanaan reilusti teen. (nyt tytär asuu vielä kotona)
Silloin tällöin on eri asia kuin joka päivä. Lue apn kirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vihaavat sukurakkaita miehiä. He haluavat olla myös äiti ja sisko miehelleen.
Aika usein se sukurakkaus on kovin poissulkevaa lajia. Miniäkandidaattia kauhalla päähän.
Ei se Raamattu turhaan sanonut, että mies erotkoon iskästä ja äiskästä ja liittyköön vaimoonsa. Se on tiedetty tuhansia vuosia mitä siitä tulee jos napanuora jää kaulan ympäri.
Jeesus hullut voi pitää suunsa kiinni. Ketään ei kiinnosta kuolaavan idiootin mielipide.
Sinun mielipiteesi ei ole kaikkien mielipide. En tykkää tuosta sanonnasta "ketään ei kiinnosta", miksi kirjoitetaan muiden puolesta.
Nämä "miehet" menee aina sieltä mistä aita on matalin, tunnen läheltä tapauksen. Nuukuus on myös yksi ominaisuus näissä, ei varmaan yllätä ketään.
Aika surullista, että pitää ostaa huomiota ja välittämistä palveluksilla. Ettei ihan vain muuten käydä katsomassa ja osoiteta välittämisen tunteita.