Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko olleet häissä, joissa on leikitty leikkejä? Kuulostaa hirveältä, kiusalliselta. Kaikki tylsistyneinä odottavat, että ohi

Vierailija
17.08.2021 |

Tuli toisesta ketjusta mieleen, jossa kysyttiin jotain hääleikkiä.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokailu ja musiikki (mieluiten live) riittävät minusta ohjelmaksi. Ei ravintoloissakaan mitään suurempaa ohjelmaa ole ja hyvin niissä viihdytään. Ihmiset keskustelevat ja tanssivat keskenään. 

Minusta taas tää kuulostaa ihan vain tavalliselta ravintolaillalta, millaisen voi viettää milloin tahansa. 

Mutta en nyt välttämättä kyllä minkään morsiamen ryöstönkään ystävä ole.

Ja oikeastihan tärkeintä on se, että juhla on sellainen hääparin näköinen ja itse vieraana sitä kunnioitan, vaikka ei nyt aina minulle kaikkein ominta omaa olisikaan .

Vierailija
62/64 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo leikithän ovat tosi kivoja.

Jotain muutakin, kuin pelkkää istumsita, syömistä ja kahvinjuontia.

Antaa mukavasti keveyttä häämenoihin.

Etenkin kun nykyisin häissä on niin paljon muita ihmisiä, joita tunne olenkaan.

Ennen vanhaan maaseuduilla häissä olijat tunsivat kaikki, sekä sukulaisensa, että kyläläiset.

Näin oli myös kaupunkihäissä.

Silloin vielä tavattiin kasvokkain ihmisiä.  Ei ollut älypuhelimia, ei nettiä, eikä somea.

Juu ei.

Ei pidä kutsua hirveästi sakkia häihinsä niin, että joukossa on toisilleen aivan ventovieraita ihmisiä, saati että ne vähätkin toisilleen tutut ripotellaan sekasin istumaan, kauas toisistaan.

Kun istumajärjestys on harkittu hyvin, kaikilla on likellä tuttua puheseuraa. En minä ainakaan mene häihin tutustumaan puoliväkisin johonkin ventovieraaseen papparaiseen. Haluan viihtyä, en edustaa ja viihdyttää morsiamen kaukaisia tätejä ja setiä.

Ja häissä totta kai tarjotaan alkoholia niin, että ilmapiiri ei ole liian jäykkä. Ja ei, en tarkoita, että sakki pitäisi juottaa känniin, vaan ihan normaalia alkudrinkkiä ja ruokajuomaa. Tietenkin myös alkoholittomia vaihtoehtoja on sellaisia haluaville.

Ohjelmaa saa olla, muttei liikaa. Hyvä bändi ja pari lyhyttä ja hauskaa puhetta on hyvä.

Aika monilla on ystäviä, jotka eivät tunne toisiaan. Tai hääparista vain toisen puolelta paljon sukua, toisella vain yksi sisarus tms. Ei ole mikään itsestäänselvyys, että kaikilla on juhlissa muitakin tuttuja kuin hääpari. Kyllä minä haluaisin kutsua läheisen lapsuudenystäväni häihin, vaikkei hän tunnekaan ketään sukulaisiani tai muita ystäviäni, jotka tunnen ihan eri yhteyksistä. Ei se tarkoita, että porukkaa olisi älyttömästi, vaikkeivat kaikki tunne toisiaan.

Erityisesti näitä yksin paikalle saapuneita ihmisiä ajatellen on kiva, että häissä on jotain ohjelmaakin. Siitä saa puheenaihetta tuntemattomienkin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran häissä, missä oli se perinteinen kenkäleikki ja kysymykset aika pitkälti K18-osastoa. Vihkipari punasteli, osa vieraista tuijotteli vaivautuneina pöytäliinaa ja kaverit nauraa räkättivät. Pari kuukautta myöhemmin kaaso meni naimisiin ja ekojen häiden morsian oli kaasona. Hän sitten järjesti myös kenkäleikin tasan samoilla kysymyksillä. Morsian suuttui, kun hänet nolattiin sukulaisten edessä. Naiset eivät kuulemma ole enää kavereita :D

Vierailija
64/64 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kahdet häät, mutta kummissakaan ei ollut leikkejä.

Ekat oli isot ja viimeisen päälle. Istumisjärjestyksen avulla takasimme, että ihmiset osin tunsivat toisensa tai vähintään heillä oli jotain yhteistä. Seisova pöytä oli niin iso, että siellä syötiin paljon. Ja sitten tanssittiin.

Toisissa häissä oli vain kaverit. Bandi oli, mutta ei mitään ohjelmaa bestmanin puheen lisäksi. Kaikki sanoivat, että oli tosi kivat häät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi