Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haku lasten hammaslääkäriksi

Vierailija
17.08.2021 |

Moi! Olen 17-vuotias tyttö joka opiskelee lukiossa jo toinen vuosi. Tänään tuli mieleen, että olisi kiva työskennellä tulevaisuudessa hammaslääkärinä lasten kanssa. Mitä aineita minun pitää kirjoittaa? Pärjäänkö minä lyhyellä matikalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pitkää matikkaa. Kiinnostus luonnontieteitä kohtaan on myös plussaa. En tiedä tällä hetkellä yhtäkään paikkaa, missä hammaslääkäri työskentelisi pelkästään lasten kanssa. Toki voit erikoistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen pitkää matikkaa. Kiinnostus luonnontieteitä kohtaan on myös plussaa. En tiedä tällä hetkellä yhtäkään paikkaa, missä hammaslääkäri työskentelisi pelkästään lasten kanssa. Toki voit erikoistua.

Myöhäistä jo, jos on tokavuoden opiskelija, niin matikka on valittu jo viime syksynä (heti yhteisen ykköskurssin lopussa / jälkeen).

Vierailija
4/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista ammattia ole.

Vierailija
5/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen suomen kielen opiskelua.

Vierailija
6/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö riittävästi motivaatio elää 250€ opiskelijatuella useita vuosia kestävän koulutuksen vuoksi? Ja ota huomioon siinä iässä kun saavutat tutkintosi niin olet jo vanha joten et ole lasten silmissä enään suosittu ja todennäköisesti alhaisen metabolismin vuoksi nopeasti lihoava.

En tietysti voi päättää sinun puolestasi enkä näe mitä todella haluat mutta itse sinuna vaan jäisin toimeentulotuella ja tekisin vapaaehtoistyötä esim lasten jalkapallokoulussa / edustuksessa.

Vierailija
7/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole suomalainen. Ei kielen opiskelu ole niin helppoa. Veikkaan, että sinä osaat vain suomen kieltä. Suosittelen opiskella käyttäytyoistapoja. :)

Vierailija
8/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole suomalainen. Ei kielen opiskelu ole niin helppoa. Veikkaan, että sinä osaat vain suomen kieltä. Suosittelen opiskella käyttäytyoistapoja. :)

* käyttäytymistapoja. tuli virhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan