Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä narsismin tunnistaa?

Vierailija
17.08.2021 |

Niin.

Kommentit (904)

Vierailija
661/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkään täydellistä ihmistä en ole nähnyt. 

Ja narsisti taas on niin kaukana täydellisestä ihmisestä kuin voi ihminen olla, eikä edes yritä tulla paremmaksi koska on mielestään täydellinen ja kaikkitietävä.

Kaikki ihmiset ovat näitä jotka tuntevat itsensä täydellisiksi ja kaikki muut ovat narsisteja kun eivät tottele juuri minun toiveitani ja halua ihan sitä samaa. 

Kaikissa ihmisissä asuu narsisti ja rasisti. Tuttuni meni töihin keniaan ja sanoi että ettei ole koskaan kokenut mitään niin kamalaa rasismia kuin siellä. 

Oikein kunnon narsisti elää yksin ja tekee lapsetkin yksin käyttäen jotain hölmöä hyväkseen ja tekee jostain lapsestaan puolison korvikkeen itselleen. Ei tule aikuisen ihmisen kanssa toimeen ja lapsia on helppo ohjailla kun aikuisen kanssa ei onnistu. Lapsi puolison korvikkeena on sairaan ihmisen merkki. 

Vierailija
662/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan niin että tuleeko mieleen jos on huonossa suhteessa niin siihen on ihan itse syypää. Ja huomaako kuinka narsisti itse on. 

Hyvä neuvo pikkulapselle jonka isä tai äiti on väkivaltainen narsisti.

Narsisti antaa aina parhaat neuvot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa teki myös "soitonopettaja/ammattimuusikkokin". Soittotaidottomana yritti päteä Google- ja Wikipedialinkkien avulla, eikä mitään käsitystä asioista ollut. Ja kun jäi valheista kiinni totesi vain, että "mitä siitä jos valehtelen".

Ketään ei kiinnosta tuo sun soitonopettaja-ammattimuusikko. Hae apua pakkomielteeseesi.

Hae apua patologiseen valehteluusi.

Narsistin vastaus "hae itse" : D Oletteko huomanneet että narsisti ei pysty rakentamaan lauseketjuja , vastaus on yhdellä lauseella.

Samaa teki myös "soitonopettaja/ammattimuusikkokin". Soittotaidottomana yritti päteä Google- ja Wikipedialinkkien avulla, eikä mitään käsitystä asioista ollut. Ja kun jäi valheista kiinni totesi vain, että "mitä siitä jos valehtelen". Niin tyhmä siis oli! Ha ha haa!

Suurin osa narsisteista ei ole mitään "järjen jättiläisiä". Luulevat tietysti olevansa.

Vierailija
664/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan niin että tuleeko mieleen jos on huonossa suhteessa niin siihen on ihan itse syypää. Ja huomaako kuinka narsisti itse on. 

Mikä tämä pikkulapsi veto oikein on. Lapset eivät mahda mitään kenelle ne syntyvät. Joo, kyllä lapsen elämä voidaan pilata heti alkuunsa kun se syntyy väärille ihmisille. Se todennäköisesti joutuu kiusatuksi jos kotona on ääretön kuri ja väkivallalla kasvatusta kuten minulla oli. Tahto otettiin pois ja piti alkaa yli kiltiksi ettei vaan suututtanut äitiäni kun sillä oli rankkaa eron jälkeen. Kolun käynnistäni ei kukaan välittänyt eikä koskaan kukaan tullut koulun päättäjäisiin. Se oli rankinta kun muiden vanhemmat tulivat ja tunsin itseni todella yksinäiseksi. Kotoa kun en saanut rahaa niin piti heti peruskoulun jälkeen lähteä tienaamaan ja pakotettiin antamaan puolet kotiin ruokarahaa eikä saanut säästää opintoihin eikä ajokorttiin. Olin onnellinen että sain mukavempia vaatteita sillä olin kulkenut ihan kamalissa vaatteissa siihen asti. Liian pienissä ja halvimmissa tekokuituvaatteissa. Minua kiusattiin koulussa vaatteista ja talvella palelin niissä halpias vaatteissa  ja kengissä.  

Vierailija
665/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä pikkulapsi veto oikein on. Lapset eivät mahda mitään kenelle ne syntyvät.

Jos sanotaan, että narsistissa riippuminen on oma valinta, niin lapsille se ei sitä tosiaan ole. Joko ne "bileet" päättyivät?

Vierailija
666/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listasta narsistin tunnistaa! Luota listaan!

Vierailija
667/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä pikkulapsi veto oikein on. Lapset eivät mahda mitään kenelle ne syntyvät.

Jos sanotaan, että narsistissa riippuminen on oma valinta, niin lapsille se ei sitä tosiaan ole. Joko ne "bileet" päättyivät?

Olipa lyhyet bileet. Oliko ketään muuta paikalla vai riitelitkö taas yksinäsi. Olit käsittänyt väärin : D D

Vierailija
668/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa lyhyet bileet. Oliko ketään muuta paikalla vai riitelitkö taas yksinäsi. Olit käsittänyt väärin : D D

Ilmeisesti siis ne "bileesi" on päättyneet kun tulit taas jankuttamaan. En uskonutkaan että kykenisit olemaan edes muutamaa tuntia kirjoittelematta ja esittelemättä narsismiasi. Sen verran vakava pään vika kuitenkin kyseessä.

Vierailija
669/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Miten narsisti saadaan lääkäriin tai mielisairaalaan, että saadaan virallinen diagnoosi?

T: Väkivaltaan kyllästynyt

Vierailija
670/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä onko narsistissa "riippuminen" pikkulapsen oma valinta? Mitä luulet, havulakki?

Vierailija
671/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kanattaa lukea/oppia mitä narsismi on, terve narsisti on periaatteessa täydellinen ihminen. Sairas narsisti on pykälää vähemmän psykopaatista. Tunnistaminen vaatii melko hyvät lahjat ihmistuntemuksessa. Parisuhteessa sairasnarsisti lienee helpoin tunnistaa, sinulla ei ole arvoa ihmisenä ja hän vähättelee sinua kaikin tavoin. Rakastunut ihminen yleensä nostaa rakkaansa jalustalle ja palvoo häntä, sairas narsisti vähättelee muita ja pyrkii asemaan jossa kaikki ihmiset hänen ympärillään nostavat hänen itsetuntoaan.

Vierailija
672/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kanattaa lukea/oppia mitä narsismi on, terve narsisti on periaatteessa täydellinen ihminen. Sairas narsisti on pykälää vähemmän psykopaatista.

Kumpi itse koet olevasi?

Vierailija
673/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa teki myös "soitonopettaja/ammattimuusikkokin". Soittotaidottomana yritti päteä Google- ja Wikipedialinkkien avulla, eikä mitään käsitystä asioista ollut. Ja kun jäi valheista kiinni totesi vain, että "mitä siitä jos valehtelen".

Ketään ei kiinnosta tuo sun soitonopettaja-ammattimuusikko. Hae apua pakkomielteeseesi.

Narsistin vastaus "hae itse" : D Oletteko huomanneet että narsisti ei pysty rakentamaan lauseketjuja , vastaus on yhdellä lauseella.

Samaa teki myös "soitonopettaja/ammattimuusikkokin". Soittotaidottomana yritti päteä Google- ja Wikipedialinkkien avulla, eikä mitään käsitystä asioista ollut. Ja kun jäi valheista kiinni totesi vain, että "mitä siitä jos valehtelen". Niin tyhmä siis oli! Ha ha haa!

Suurin osa narsisteista ei ole mitään "järjen jättiläisiä". Luulevat tietysti olevansa.

Sairaat narsistit tai psykopaatit ovat yleensä valitettavasti todella älykkäitä.

Vierailija
674/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kanattaa lukea/oppia mitä narsismi on, terve narsisti on periaatteessa täydellinen ihminen. Sairas narsisti on pykälää vähemmän psykopaatista. Tunnistaminen vaatii melko hyvät lahjat ihmistuntemuksessa. Parisuhteessa sairasnarsisti lienee helpoin tunnistaa, sinulla ei ole arvoa ihmisenä ja hän vähättelee sinua kaikin tavoin. Rakastunut ihminen yleensä nostaa rakkaansa jalustalle ja palvoo häntä, sairas narsisti vähättelee muita ja pyrkii asemaan jossa kaikki ihmiset hänen ympärillään nostavat hänen itsetuntoaan.

Narsisti ei ole koskaan terve.

Vierailija
675/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaat narsistit tai psykopaatit ovat yleensä valitettavasti todella älykkäitä.

Eivät ole. Yleinen harhaluulo on kyseessä. Luulevat tietysti itse olevansa, sellainen kuuluu narsismiin.

Vierailija
676/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei sitä älykkyyttä ainakaan näistä keskusteluista huomaa millään tavalla.

lapsellisia kyllä ovat, se on huomattu moneen kertaan.

Vierailija
677/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin kanattaa lukea/oppia mitä narsismi on, terve narsisti on periaatteessa täydellinen ihminen. Sairas narsisti on pykälää vähemmän psykopaatista.

Kumpi itse koet olevasi?

Epätäydellinen terve narsisti, tunnen heikouteni ja tiedän missä olen hyvä. En vähättele itseäni tai osaamistani, enkä myös vähättele tapaamiani ihmisiä jos he osaavat jotain paremmin. Jos en tiedä tai osaa jotain myönnän sen.  Terve narsisti ei ikinä hae hyväksyntää vähättelemällä muita. Narsismin määritelmä löytyy helposti netistä.

Vierailija
678/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi itse koet olevasi?

Epätäydellinen terve narsisti, tunnen heikouteni ja tiedän missä olen hyvä. En vähättele itseäni tai osaamistani, enkä myös vähättele tapaamiani ihmisiä jos he osaavat jotain paremmin. Jos en tiedä tai osaa jotain myönnän sen.  .

Et sinä siis ole mikään narsisti. Olet ihan tavallinen tapaus. Mitä mieltä olet ihmisestä joka leikkii netissä erilaisia roolileikkejä aamusta iltaan ja valehtelee koko ajan?

Vierailija
679/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. Yleinen harhaluulo on kyseessä. Luulevat tietysti itse olevansa, sellainen kuuluu narsismiin.

Aiheesta löytyy tietääkseni todella paljon faktaa ja tutkimusta mutta yliopistojen tiedot lienee mielestäsi turhia?

Vierailija
680/904 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet ihmisestä joka leikkii netissä erilaisia roolileikkejä aamusta iltaan ja valehtelee koko ajan?

Aika tyhmä pitää ainakin olla.