Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin yksinäinen pappa hyökkää juttelemaan heti jos näkee minut ulkona

Vierailija
17.08.2021 |

Ostettiin omakotitalo alkukesästä ja nyt pihatöistä on tullut tuskaa. Haluan tehdä hommia, kun vauva nukkuu vaunuissa, enkä kuunnella jonkun papan jorinoita. Miten pääsen eroon??

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.

Vierailija
2/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan sama ongelma. Ei auttanut muu kuin ottaa se riski, että hankkii hankalan ihmisen maineen. Hymyilin ja sanoin, että nyt en valitettavasti ehdi jutella. Kiirehdin joko sisälle tai toiselle puolelle pihaa tai panin kuulosuojaimet päähän ja käynnistin oksasilppurin.

Hankalinta tämä oli, kun ulkoilin lasten kanssa. Silloin ei ollut mitään hyvää syytä olla juttelematta ja otin sen siltä kannalta, että lapsetkin tutustuu vanhoihin ihmisiin.

Kannattaa panna heti alussa jo poikki. Muuten pappa tulee parin viikon kuluttua ovellesi ja pyrkii sisään juttelemaan, kun kelit huononee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuat sitten joskus kun olet yksinäinen mummo tätäkin pappaa.

Vierailija
4/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuollainen naapuri, käytös loppui kun kuoli. Tosi rasittavaa, kun ei se varmaan sinänsä tarkoittanut pahaa, mutta oli tosi ärsyttävää kun ei omalla pihalla saanut olla hetkeäkään ilman että äijä hyökkäsi valittamaan jotakin.

Vierailija
5/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisten olisi hyvä löytää toinen toisensa, eikä kiusata viattomia naapureita

Vierailija
6/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä empatia? Se vanha kuoma kärsii yksinäisyydestä. Anna sen mennä pitämään monologia siihen ja vastaan vaa "mm" "joo" ja "niin"

Vierailija
7/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä kurjaa, kun tuppaudutaan "väkisin" juttusille. Itse asun kerrostalossa joten pihalta pääsee reippaasti kävelemään kotiinsa puheripulisten ihmisten ohi. Moikkaaminen kuuluu hyviin tapoihin. Kuulumisia ei kenenkään ole pakko jäädä vaihtamaan.

Vierailija
8/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisten olisi hyvä löytää toinen toisensa, eikä kiusata viattomia naapureita

Tosiaan, miksi yksinäiset ja joutilaat eivät kahvittelisi keskenään omenapuun alla tai kyläilisi toistensa kotona? Heillä olisi varmaan paljon yhteistä keskenään, enemmän kuin lapsiperhearkea elävien naapureiden kanssa.

Miksi muuten aina luullaan, että juuri nuorten naisten on annettava aikaansa ja ystävällisyyttään muille? Miksi miehiä ei kiusata tulemalla jaarittelemaan?

Vierailija
9/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä kurjaa, kun tuppaudutaan "väkisin" juttusille. Itse asun kerrostalossa joten pihalta pääsee reippaasti kävelemään kotiinsa puheripulisten ihmisten ohi. Moikkaaminen kuuluu hyviin tapoihin. Kuulumisia ei kenenkään ole pakko jäädä vaihtamaan.

Meidän talomme on täynnä mummoja ja pappoja ja juttelen kyllä heidän kanssaan pihalla, jos vain ehdin. Olen itse keski-ikäinen.

Vierailija
10/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuloivat vois ajatella vähän sen toisenkin osapuolen kannalta. Iästä riippumatta.

Vierailija
11/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaa sen kanssa, että koiraa ulkoiluttavat ventovieraat mummot hyökkäävät juttelemaan, kun on ulkoilemassa.

Vierailija
12/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanha äiti ei halua jutella vanhusten kanssa, koska ei jaksa sitä ainaista valitusta. Niinpä, miksi kenenkään pitäisi jaksaa.

Vierailija
13/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vainoaa vanhus tansseissa. Hakis omanikäistä paria. Se, että kohteliaisuuttani hymyilen, ei tarkoita, että tilanne on minulle mieleinen.

Vierailija
14/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, miksi yksinäiset ja joutilaat eivät kahvittelisi keskenään omenapuun alla tai kyläilisi toistensa kotona? Heillä olisi varmaan paljon yhteistä keskenään, enemmän kuin lapsiperhearkea elävien naapureiden kanssa.

Miksi muuten aina luullaan, että juuri nuorten naisten on annettava aikaansa ja ystävällisyyttään muille? Miksi miehiä ei kiusata tulemalla jaarittelemaan?

Tuo on niin totta. Sekä mummelit että papparaiset hyökkäävät naisten juttusille, koska miehet ei suostu juttelemaan. On naisenkin aika arvokasta, uskotte tai ette.

Vierailija
15/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne yksinäiset ei haluakaan kuunnella sitä toista yksinäistä, vaan haluu puhua vain itsestään ja että kaikki muut vain kuuntelee niitä tuntikausia.

Vierailija
16/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tuon olet keksinyt, että miehille ei tulla jaarittelemaan? Kyllä tullaan.

Vierailija
17/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varvin kun heität niin viikkopn ei jaksa toista pyytää.

Vierailija
18/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalista silmää kohtaamisiin! Ei ahneesti mulle kaikki heti, missään lajissa.

Vierailija
19/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän talomme on täynnä mummoja ja pappoja ja juttelen kyllä heidän kanssaan pihalla, jos vain ehdin. Olen itse keski-ikäinen.

Aivan, 'jos vain ehdin'. Voit siis itse valita, milloin juttelet, mutta jos en pihatöiltäni ehtisi, niin silti tuppautuu.

Ap

Vierailija
20/95 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tuollainen naapuri, käytös loppui kun kuoli. Tosi rasittavaa, kun ei se varmaan sinänsä tarkoittanut pahaa, mutta oli tosi ärsyttävää kun ei omalla pihalla saanut olla hetkeäkään ilman että äijä hyökkäsi valittamaan jotakin.

Tajusi onneksi kuitenkin kuoltuaan lopettaa.

Olisi ollut hauskaa, jos rajan takaakin olisi juttujaan pölissyt.