En ikinä kelpaa kellekään :(
Minussa on oltava jokin iso vika, koska en ikinä kelpaa kellekään. Olen vielä nuori, ihan kivannäköinen, hoikka (jos sillä nyt on väliä) sekä mielestäni (ja läheisten mielestä) sosiaalinen ja helposti tutustuttava. Mutta baareissa kukaan ei ikinä suunnilleen yritä mitään, nettikeskusteluissa jo parin päivän päästä mies lopettaa yhteydenpidon kokonaan tai ilmoittaa, ettei kiinnosta. Joskus saatan päästä yksille treffeille mutta toisia tuskin ikinä tulee. Olen kerran seurustellut useamman vuoden, mutta sen koommin en. Enkä yrittämällä yritä, en ole siis epätoivoinen ja hakemalla hae seuraa (ts. en heti ala pauhata seurustelusta tmv), mutta en vain kelpaa. Tällä hetkellä haluaisin vajota maan alle, tunnen itseni taas niin paskaksi ja kelvottomaksi koska en ikinä kelpaa. Surettaa ja sattuu, että kaikilla kavereilla on vientiä ja minua kukaan ei ikinä halua :(
Kommentit (59)
Nämä pienimmät (eli vain nettijuttelutkin) mukaanlukien kertoja on reilusti yli 10, jos siis katsoo ihan pidemmältä ajalta. Sinkkuna olen ollut lähes 4v ja siihen aikaan on mahtunut vaikka kuinka näitä. En ole IKINÄ ollut itse torjuja tai se "jättäjä", aina olen itse saanut siipeeni. Haluaisin vain hetkeksi kadota, nyt on taas todella musertava olo kun juttelin noin viikon verran erään miehen kanssa viestitellen, hän oli aluksi hyvin innoissaan ja nyt ilmoitti, ettei ole innostunut. Puhuimme sentään vain neutraaleja asioita, kuulumisia jne ja kerran ehdotin tapaamista, josta mies kyllä tuntui kiinnostuvan koska oli myöntyvä ja ehdotti päivääkin. Nyt sitten ei haluakaan. Tiedän, ettei tämä ole maailmanloppu, mutta tuntuu taas niiiin pahalta :(
Minulla sama homma :( kauniiksi kehutaan, treffeille pyydetään ja sänkyyn halutaan, mutta ei mitään muuta. En harrastele yhden yön juttuja enkä muutenkaan halua sänkyyn tuntemattomien kanssa. Vika on siis jollain tapaan luonteessani, taidan olla liian rauhallinen ja kiltti. Kavereita on paljon ja olen aspatyössä, joten en ole mikään sosiaalisesti heikko.
24v. varmasti ikisinkku
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:15"]
Minulla sama homma :( kauniiksi kehutaan, treffeille pyydetään ja sänkyyn halutaan, mutta ei mitään muuta. En harrastele yhden yön juttuja enkä muutenkaan halua sänkyyn tuntemattomien kanssa. Vika on siis jollain tapaan luonteessani, taidan olla liian rauhallinen ja kiltti. Kavereita on paljon ja olen aspatyössä, joten en ole mikään sosiaalisesti heikko. 24v. varmasti ikisinkku
[/quote]
Ihan sama täällä :( Kertoispa joku mikä on vialla, mutta ei. Miehiä ei mikään muu kuin seksi kiinnosta. Joko olen tarpeeksi ok-näköinen seksiin, mutta liian ruma suhteeseen tai sitten luonne on kammottava (rauhallisuus jne).
Eipä minuakaan. Olen 43v, että teillä on sentään vielä ikä puolellanne!
sama juttu mulla. ehkä et sitten ole kovin kiinnostavan oloinen, et anna itsestäsi tarpeeksi? tai et ole tutustunut oikeisiin miehiin.
Tässä viimeisimmässä oikein keskityin siihen mitä laitan (ihan testin vuoksi, koska ajattelin etten ainakaan mitään häviä jos kokeilen nyt tällaista), olin kiinnostunut hänen asioistaan olematta uteliaan tyrkky, olin kohtelias, en puhunut liikaa itsestäni (kysymyksiin toki vastasin), en pommittanut viesteillä tai ahdistellut. Normaalisti olen aika puhelias, jopa "räväkkä", aina nauramassa ja menossa - pakkeja sataa silloinkin, joten vaihtelun takia kokeilin hillittyä ja rauhallisempaa, erilaista olemusta. Tiedän että pitäisi olla oma itsensä eikä yrittää, mutta sainpahan todeta etten kelpaa tällaisenakaan...
Voisiko olla, että olet vähän liian tylsä, sanoit että normaaleja asioita vaan juttelitte.. Ei tule muuta mieleen..lievä outouskin vetoaa joskus paremmin, koska sellaisella ihmisellä on persoonallisuus. En ole itse kunmoisenkaan näkönen + mulla on rillit päässä aina, mutta on ollut ehkä n. 25- vuotiaasta eteenpäin aina tarvittaessa poikaystäväehdokkaita. Olen aika eläväinen ja nauravainen ja avoin. Tuota nuorempana ei vientiä kyllä ollut ollenkaan, pari hassua kertaa.. Silloin luulen, että ulkonäköni ja huono itsetunto vaikeutti asioita..
Samma här! Seksiin kyllä kelpaan, mutta muuhun en. Ja minusta "kunnolla" kiinnostuneet miehet eivät ole sytyttäneet itseäni laisinkaan. Taidan olla ilmeisesti liian tylsä, voimakastahtoinen ja femakko parisuhteeseen niille miehille, jotka muakin innostaisi. Enkä tosiaan vaadi kuuta taivaalta, jos joku sitä epäilee. t: ikisinkku 25-vee
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:30"]
Voisiko olla, että olet vähän liian tylsä, sanoit että normaaleja asioita vaan juttelitte.. Ei tule muuta mieleen..lievä outouskin vetoaa joskus paremmin, koska sellaisella ihmisellä on persoonallisuus. En ole itse kunmoisenkaan näkönen + mulla on rillit päässä aina, mutta on ollut ehkä n. 25- vuotiaasta eteenpäin aina tarvittaessa poikaystäväehdokkaita. Olen aika eläväinen ja nauravainen ja avoin. Tuota nuorempana ei vientiä kyllä ollut ollenkaan, pari hassua kertaa.. Silloin luulen, että ulkonäköni ja huono itsetunto vaikeutti asioita..
[/quote]
Mutta entäs jos ne miehet, joille on puhunut ovat yhtälailla tylsiä? :D Ei kukaan mun tavoittelemista miehistä ole ollut sen ihmeellisempi kuin muutkaan. Pikemminkin olen tapaillut samantyylisiä miehiä enkä tavoitellut mitään ihmeellisiä. Viesti 9 kirjoittaja...
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:09"]Mutta ehkä yleisin piirre joka voi olla turn off, on naisen liiaallinen vakavuus, ujous ja sellainen lukossa oleminen. Rentous ja iloisuus yleensä vetää puoleensa.
[/quote]
Aha, tässä ollaan sinkkuna sitten loppuun hamaan asti, kuvailit juuri mun persoonallisuuden. Vähän vaikea sitä lähteä muuttamaan :D (en ole aloittaja).
[/quote]
On ihan mahdollista. Itse olen vakava ja rauhallinen luonne, sellainen tosikko, ikää 40 enkä ole koskaan seurustellut. Enää en kyllä haluaisikaan, olen jo niin tottunut yksinolooni. Seksintarpeenkin hoitaa Kaalimato, ja muuta läheisyyttä en osaa enää kaivata koska en edes muista millaista se oli.
[/quote]
Oma apu, paras apu. Pitäisikö jättäytyä jonkun epäluotettavan kaksilahkeisen varaan? Ja seksiä vakituisesti saava nainen kerää miehiä kuin hunaja kärpäsiä. Selitys on varmasti ympärille huokuva tyydyttynyt ja "rento" fiilis, ettei tarvitse ketään... välttämättä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:54"]
Minussa on oltava jokin iso vika, koska en ikinä kelpaa kellekään. Olen vielä nuori, ihan kivannäköinen, hoikka (jos sillä nyt on väliä) sekä mielestäni (ja läheisten mielestä) sosiaalinen ja helposti tutustuttava. Mutta baareissa kukaan ei ikinä suunnilleen yritä mitään, nettikeskusteluissa jo parin päivän päästä mies lopettaa yhteydenpidon kokonaan tai ilmoittaa, ettei kiinnosta. Joskus saatan päästä yksille treffeille mutta toisia tuskin ikinä tulee. Olen kerran seurustellut useamman vuoden, mutta sen koommin en. Enkä yrittämällä yritä, en ole siis epätoivoinen ja hakemalla hae seuraa (ts. en heti ala pauhata seurustelusta tmv), mutta en vain kelpaa. Tällä hetkellä haluaisin vajota maan alle, tunnen itseni taas niin paskaksi ja kelvottomaksi koska en ikinä kelpaa. Surettaa ja sattuu, että kaikilla kavereilla on vientiä ja minua kukaan ei ikinä halua :(
[/quote]
Kaikki lähtee siitä että kelpaat itsellesi. Opettelet rakastamaan itseäsi ja nauttimaan elämästäsi. Toinen ihminen on sitten lisärikkaus siihen päälle. Hyvä elämä ja onni on sinussa itsessäsi. Jos odotat että toinen tuo sen onnen tai jotenkin täyttää elämääsi, tulet saamaan vain huonoja miehiä. Moni säikähtää jos vaistoaa toisen tarpeen ripustautua. Toinen asia on se, että käännä tuo ihan toisinpäin; älä odota kenelle kelpaat tai kuka haluaa sinut. Katsele ympärillesi ja mieti, mitä sinä itse haluat! Ja sitten ilmaiset sen mitä haluat. Kukaan ei saa kaikkkea mitä haluaa, mutta jos aina jää vaan odottamaan että sulle annetaan, et saa koskaan mitään itsellesi hyvää. Rohkeutta. Arvosta itseäsi! Opettele nauttimaan elämästäsi!
Apua! Millä vuosisadalla elät? Kelpaa kenellekään... tottakai maailma on täynnä ihmisiä ja seuraa sa ajokainen joka sitä kaipaa, jotkut pitävät eniten omastaan.
Mielestäni (varattuna 15 vuotta) mutta tätä suhdetta ennen oli vilkas seuraelämä sanon että miehet tykkää kun nainen ottaa yhteyttä ja tahtoo tavata. En minä itse tahdo jäädä odottamaan päiväkausiksi yhteydenottoa!
Seksiä, yhteydenottoa ja tutustut toiseen! Jos tapaa ihanan tyypin niin siihen vaan liimautuu ja asiat sutviutuu ja asioiden eteen pitää nimenomaan tehdä jotain. Onko teitä paljonkin joiden mielestä kuuluu käyttäytyä jollain erityisellä tavalla eikä olla oma itsensä ja osoittaa kiinnostustaan toiseen?
Olen nyt päälle 3-kymppinen, synnyttänyt nainen ja jos eroaisin ja etsisin uutta suhdetta niin se mies josta kiinnostuisin, ei jäisi miettimään että olenkohan kiinnostunut hänestä -olisin sen luona pitkässä takissa, alla seksikäs korsetti ja jotain evästä iholta nautittavaksi.. ;) Jos jotain niin ainakin omat himot saisi joskus tyydytettyä. Käy kimppuun!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:31"]
Samma här! Seksiin kyllä kelpaan, mutta muuhun en. Ja minusta "kunnolla" kiinnostuneet miehet eivät ole sytyttäneet itseäni laisinkaan. Taidan olla ilmeisesti liian tylsä, voimakastahtoinen ja femakko parisuhteeseen niille miehille, jotka muakin innostaisi. Enkä tosiaan vaadi kuuta taivaalta, jos joku sitä epäilee. t: ikisinkku 25-vee
[/quote]
Noi nuori ja ikisinkku muka? Miksi sun pitäisi olla varattu?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:07"]
Nämä pienimmät (eli vain nettijuttelutkin) mukaanlukien kertoja on reilusti yli 10, jos siis katsoo ihan pidemmältä ajalta. Sinkkuna olen ollut lähes 4v ja siihen aikaan on mahtunut vaikka kuinka näitä. En ole IKINÄ ollut itse torjuja tai se "jättäjä", aina olen itse saanut siipeeni. Haluaisin vain hetkeksi kadota, nyt on taas todella musertava olo kun juttelin noin viikon verran erään miehen kanssa viestitellen, hän oli aluksi hyvin innoissaan ja nyt ilmoitti, ettei ole innostunut. Puhuimme sentään vain neutraaleja asioita, kuulumisia jne ja kerran ehdotin tapaamista, josta mies kyllä tuntui kiinnostuvan koska oli myöntyvä ja ehdotti päivääkin. Nyt sitten ei haluakaan. Tiedän, ettei tämä ole maailmanloppu, mutta tuntuu taas niiiin pahalta :(
[/quote]
Luulen, että netin kautta deittaillaan aika lailla seksin takia. Jos puhut neutraalisti, mies ajattelee, ettet ole kiinnostunut hänestä "tarpeeksi nopeasti". Samoin neittideittikumppanilla saattaa olla samanaikaisesti useampi haku päällä. Valitettavaa, mutta se taitaa olla pelin henki. Jos haet pidempiaikaista kumppania, netin seuranhaku ei ole paras mahdollinen. Siellä pörräävät ikisinkut, jotka etsivät ajanvietettä ja vaihtelua. Eivät välttämättä hae pysyvää seuraa ollenkaan.
Sitten vielä kaikki alle 30-vuotiaat. Älkää nyt olko ylidramaattisia - teillä on tosiaan yllin kyllin vielä aikaa etsiä ja hakea "tosirakkautta".
Minä olen nimenomaan aloitteellinen, jos jotain havittelen. En kuitenkaan ole mielestäni tyrkky tai pelottavan hyökkäävä, mutta olen kyllä avoin ja rohkea tekemään aloitteen. Usein osa myöntyy, mutta sittemmin peruu (kuten viimeisin) tai sanoo "joo täytyy kattoa tässä joku päivä" (= eli ei, tai ei ainakaan koskaan enää ota asiaa esille). En siis ole kuitenkaan hissukka joka odottaa miehen aloitetta. Tästäkin tosin mietin että ärsyttääkö se miehiä, mutta ei kai KAIKKI voi haluta jotain ujoa hiirulaista ketä piirittää/jahdata? Pitäisikö sitten olla sellainen seuraavaksi? Äh, kun on vaikeaa... :/ (ap, kuten myös 7 ja 12)
Kyllä se mies vielä löytyy, kun ikää tulee ja alkaa kelpaamaan normaalitkin miehet. Tai sitten ei.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:42"]
Sitten vielä kaikki alle 30-vuotiaat. Älkää nyt olko ylidramaattisia - teillä on tosiaan yllin kyllin vielä aikaa etsiä ja hakea "tosirakkautta".
[/quote]
Jos on jo 24-vuotias ja kukaan mies ei ole koskaan ollut kiinnostunut vakavassa mielessä niin kertoohan se aivan älyttömästi jo. Kukaan ei ole halunnut seurustella, joten en usko että tulevaisuudessakaan enää niin tulee käymään.
Älä välitä, ota kissa.