Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä kelpaa kellekään :(

Vierailija
08.09.2014 |

Minussa on oltava jokin iso vika, koska en ikinä kelpaa kellekään. Olen vielä nuori, ihan kivannäköinen, hoikka (jos sillä nyt on väliä) sekä mielestäni (ja läheisten mielestä) sosiaalinen ja helposti tutustuttava. Mutta baareissa kukaan ei ikinä suunnilleen yritä mitään, nettikeskusteluissa jo parin päivän päästä mies lopettaa yhteydenpidon kokonaan tai ilmoittaa, ettei kiinnosta. Joskus saatan päästä yksille treffeille mutta toisia tuskin ikinä tulee. Olen kerran seurustellut useamman vuoden, mutta sen koommin en. Enkä yrittämällä yritä, en ole siis epätoivoinen ja hakemalla hae seuraa (ts. en heti ala pauhata seurustelusta tmv), mutta en vain kelpaa. Tällä hetkellä haluaisin vajota maan alle, tunnen itseni taas niin paskaksi ja kelvottomaksi koska en ikinä kelpaa. Surettaa ja sattuu, että kaikilla kavereilla on vientiä ja minua kukaan ei ikinä halua :(

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:54"]

Mutta baareissa kukaan ei ikinä suunnilleen yritä mitään, nettikeskusteluissa jo parin päivän päästä mies lopettaa yhteydenpidon kokonaan tai ilmoittaa, ettei kiinnosta. [/quote]

Mitä kitiset???? Muut ei tee mitään???  TEE ITSE, Oletko passiivinen seinäruusu ja naisen roolissa vain odottamassa prinssiä.  TEE ITSE ALOITE ÄLÄKÄ VALITA ETTEI MUUT TEE ALOITTEITA 
[/quote] Et selvästikään lukenut muita viestejä...:D jo ykkössivulla taisin kertoa olevani hyvin aloitteellinen. Äläkä jaksa raivota :)
Kiitos 40 kauniista sanoistasi <3 (aloittaja)

Vierailija
22/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just tuo varman päälle pelaaminen "olin sopivasti kiinnostunut hänen asioistaan" jne. on se, mistä kiikastaa, susta tulee silloin falski, feikki ja kiinnostamaton. Ja jos pohjalla on aistittavissa epätoivoinen tarve saada joku, niin syitä on jo tarpeeksi.
Kun mä eli hulluimpia sinkkuvuosiani, olin miehille välillä ihan kummallinen, heitin ihan pimeetä läppää mitä mieleen vain tuli, olin kiihkeä, töykeä, hassu, kännissä... Ja miehiä oli koko ajan tyrkyllä, deittailin useampaa miestä yhtä aikaa koko ajan ja hauskaa oli. Anna sen persoonallisuustesi tulla esiin ja ole ennemmin outo kuin tasaisen tylsä. Ja kyllä siihen seksikkyytenkin kannattaa panostaa. Vaikka et yhden illan suhteita etsisikään niin mies kuitenkin etsii suhteeseenkin aina naista, jonka kanssa seksi pelaa ja joka on haluttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin johonkin vastaavaan ketjuun muutama päivä sitten ja sama vastaus sopii sinullekin. Et tee välttämättä mitään väärin. Tässä elämässä ei ole sellaista takuuta mukana, että kaikki saa miehen/naisen. Ei vaikka kuinka tekisi kaikkensa. Varmasti olet monien ja vielä monien miesten ihannenainen, mutta kohtaatteko tosielämässä? Se on niin pienestä kiinni, ketä tapaa missä ja milloin ja ollanko silloin molemmat vapaana ja haku päällä ja ja ja ja. Hulluksi tulee jos liikaa yrittää.

Tartu tilaisuuksiin (niin olet tehnytkin) ja ole sellainen kuin hyvältä tuntuu. Jos haluat kertoa heti kättelyssä, että haluat sitten esim.naimisiin jonain päivänä, niin kerro. Tai jos haluat hypätä heti sänkyyn, niin siitä vaan. Ei kannata miettiä, miten kannattaisi käyttäytyä. Aitous on katoava luonnonvara.

Vierailija
24/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:16"]

Suosittelen ajattelemaan tässäkin tilanteessa positiivisesti:) luultavasti kaikki tapaamasi miehet ovat tähän mennessä olleet vääriä sinulle, ajattele vain kuinka monelta riidalta ja kyyneleeltä ja jopulta erolta olet selvinnyt. Parempi olla niin pitkään sinkku kunnes löytää oikean ja parhaimman miehen kuin käydä läpi kaikki väärät. Vaikka se tuntuu mahdottomalta niin sinulla tulee vielä olemaan hyvät hetkesi parisuhteessa ja ehkä joillekkin parisuhde ei ole ees tarkoitettu:) missään nimessä ei kannata itseään lähteä syyttämään tai ajatella negatiivisesti, ei siinä ole järkeä? Ajattele että vika on ollut miehissä, koska missasivat tilaisuutensa tutustua noinkin mahtavaan naiseen kuin sinä:) kauneus on katsojan silmissä ja lupaan jos olet kärsivällinen niin löydät kyllä jonkun sinulle tarkoitetun.

[/quote]

toivotaan näin meille kaikille yksinäisille!

Vierailija
25/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:26"]No just tuo varman päälle pelaaminen "olin sopivasti kiinnostunut hänen asioistaan" jne. on se, mistä kiikastaa, susta tulee silloin falski, feikki ja kiinnostamaton. Ja jos pohjalla on aistittavissa epätoivoinen tarve saada joku, niin syitä on jo tarpeeksi.
Kun mä eli hulluimpia sinkkuvuosiani, olin miehille välillä ihan kummallinen, heitin ihan pimeetä läppää mitä mieleen vain tuli, olin kiihkeä, töykeä, hassu, kännissä... Ja miehiä oli koko ajan tyrkyllä, deittailin useampaa miestä yhtä aikaa koko ajan ja hauskaa oli. Anna sen persoonallisuustesi tulla esiin ja ole ennemmin outo kuin tasaisen tylsä. Ja kyllä siihen seksikkyytenkin kannattaa panostaa. Vaikka et yhden illan suhteita etsisikään niin mies kuitenkin etsii suhteeseenkin aina naista, jonka kanssa seksi pelaa ja joka on haluttava.
[/quote] Olen tästäkin jo kirjoittanut, mutta kaikkea tätä olen jo ollut. Se oma, räiskyvä ja iloinen, avoin ja "outo" persoonani, hillitty ja rauhallinen, tasaisen kiva sekä näiden väliltä. Aloitteellinen, vaikeammin saatavilla, kaikkea, tosiaan lähinnä huvikseni kokeillut mikä voisi upota. No ei mikään. Tai sitten on niin huono tsägä että niille miehille kelle olen ollut oma itseni se olikin liikaa ja ne, kelle kokeillut erilaista linjausta olenkin ollut liian tylsä. Mikäs tässä ikuisesti hylättynä eri tapoja kokeillessa... jesjes :D (aloittaja)

Vierailija
26/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kokeile eri tapoja! Ole sellainen kuin tilanteessa tuntuu sopivalta, tuo tapojen testailu on falskia. Väitän, että yrität liikaa...

Vierailija
27/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:09"]Mutta ehkä yleisin piirre joka voi olla turn off, on naisen liiaallinen vakavuus, ujous ja sellainen lukossa oleminen. Rentous ja iloisuus yleensä vetää puoleensa. [/quote] Aha, tässä ollaan sinkkuna sitten loppuun hamaan asti, kuvailit juuri mun persoonallisuuden. Vähän vaikea sitä lähteä muuttamaan :D (en ole aloittaja). [/quote] Voi kuule, joku varmaan haluaa just tollasen, eikä tällaista hölöttäjää mikä mä olen.. Mutta se vaan voi olla vaikeampaa löytää ketään, jos on koko ajan ujo ja lukossa :(

[/quote]

Miten musta taas ne miehet ketkä on mut jättäneet, on juuri kaivanneet itselleen puheliasta ja enemmän sun kaltaista naista. Ei vaan oikeat ihmiset kohtaa...

Vierailija
28/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:09"]Mutta ehkä yleisin piirre joka voi olla turn off, on naisen liiaallinen vakavuus, ujous ja sellainen lukossa oleminen. Rentous ja iloisuus yleensä vetää puoleensa.

[/quote]

Aha, tässä ollaan sinkkuna sitten loppuun hamaan asti, kuvailit juuri mun persoonallisuuden. Vähän vaikea sitä lähteä muuttamaan :D (en ole aloittaja).

[/quote]

Kelpaako sinulle lukossa oleva mies?

Vierailija
29/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tunne että olet tylsä ja persoonaton, sellainen joka ei kiinnosta jos mies yhtään romantikko ja etsii sitä oikeaa.

Elämä halutaan perustaa naisen kanssa, joka on aito ja löytänyt itsensä. Ei pelkkä kuori ja kasa pinnallisia ominaisuuksia. Keskity miettimään kuka olet. Mene joogaleirille ja löydät varmasti miehen kun tunnet itsesi ensin.

Vierailija
30/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:09"]Mutta ehkä yleisin piirre joka voi olla turn off, on naisen liiaallinen vakavuus, ujous ja sellainen lukossa oleminen. Rentous ja iloisuus yleensä vetää puoleensa.

[/quote]

Aha, tässä ollaan sinkkuna sitten loppuun hamaan asti, kuvailit juuri mun persoonallisuuden. Vähän vaikea sitä lähteä muuttamaan :D (en ole aloittaja).

[/quote]

Kelpaako sinulle lukossa oleva mies?

[/quote]

No täytyisi kuule testata! Eipä sellaista ole vielä tullut eteen.

Vierailija
31/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi nähdä ihan videokuvaa tai valokuvia.

´sälikoppi´ tulee mieleen näistä kommenteista.

ohan meitä poikamiehiäkin kymmeniä tuhansia

ja hyvin pyyhkii.

Olisko teillä semmonen jääny opettelematta

kuinka ihmisiä lähestytään? Jos asennekkin

on ´turha yrittää kun kumminki kuolen kohta´

jokainen nainen saa n. 500 ilmoitusta jos

deitti-ilmoituksen omalla kuvalla laittaa.

nirsoja olette,

Vierailija
32/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on tätä pubiruusun elämää.

silmäpussit valuneena vuodesta toiseen

odotellaan että joku edes joku tulee hei sanomaan

kun ei kauneus enää riitä ja käytös on mitä

tulee pietarille kasa tuhkakuppeja.

toisaalta hyvä siinä mielessä että

lapsia ei tule tälläisille.

Vierailija
33/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

53&54 ilmeisesti sama tyyppi, joka on päässyt bravuuriinsa: lyö lyötyä ja kuvittelee vielä olevansa nokkelakin.

Vierailija
34/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:31"]Samma här! Seksiin kyllä kelpaan, mutta muuhun en. Ja minusta "kunnolla" kiinnostuneet miehet eivät ole sytyttäneet itseäni laisinkaan. Taidan olla ilmeisesti liian tylsä, voimakastahtoinen ja femakko parisuhteeseen niille miehille, jotka muakin innostaisi. Enkä tosiaan vaadi kuuta taivaalta, jos joku sitä epäilee. t: ikisinkku 25-vee [/quote] Minullakin tuo, että ne jotka minusta kiinnostuu, niin ei kiinnosta minua. Yksi epätoivoinen takertuja, joka paljastui ihan hulluksi (seurasi minua, sai käsittämättömiä raivareita ilman syytä ja muuta pelottavaa). Toinen tällainen todella pleijerinä ja pettäjänä tunnettu, joka siis vain yritti hakea uusia valloituksia jatkuvasti. Sitten yksi, joka ei miellyttänyt minua ollenkaan ulkoisesti eikä sisäisesti. Enkä koe olevani nirso, en vain halua sellaista, joka ei minua sytytä ja minä taidan olla juuri tuollainen "ei vaan sytytä" -nainen suurimmalle osalle miehistä.

[/quote]

Jep, minäkään en halua miestä, joka ei minua oikeasti kiinnosta. Mieluummin olen sinkku kuin huonossa suhteessa. Parisuhteen pitäisi olla mahdollisimman tasa-arvoinen onnistuakseen ja yhdenkään minusta kiinnostuneen kanssa tämä kuvio ei olisi toteutunut.

Ainiin, minussa on sellainen erityispiirre, että monet varatut miehet ovat olleet kyllä kiinnostuneita (ja olkaa rauhassa - en ole itse heistä)! Olen miettinyt, että varattujen kanssaan tulee varmaan oltua vapautuneemmin oma itsensä, eli jos vaan osaisin olla sellainen kiinnostaville sinkkumiehillekin, niin voiskohan sitten tärpätä...? t: se sama ikisinkku 25-vee

Vierailija
35/59 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:26"]No just tuo varman päälle pelaaminen "olin sopivasti kiinnostunut hänen asioistaan" jne. on se, mistä kiikastaa, susta tulee silloin falski, feikki ja kiinnostamaton. Ja jos pohjalla on aistittavissa epätoivoinen tarve saada joku, niin syitä on jo tarpeeksi. Kun mä eli hulluimpia sinkkuvuosiani, olin miehille välillä ihan kummallinen, heitin ihan pimeetä läppää mitä mieleen vain tuli, olin kiihkeä, töykeä, hassu, kännissä... Ja miehiä oli koko ajan tyrkyllä, deittailin useampaa miestä yhtä aikaa koko ajan ja hauskaa oli. Anna sen persoonallisuustesi tulla esiin ja ole ennemmin outo kuin tasaisen tylsä. Ja kyllä siihen seksikkyytenkin kannattaa panostaa. Vaikka et yhden illan suhteita etsisikään niin mies kuitenkin etsii suhteeseenkin aina naista, jonka kanssa seksi pelaa ja joka on haluttava. [/quote] Olen tästäkin jo kirjoittanut, mutta kaikkea tätä olen jo ollut. Se oma, räiskyvä ja iloinen, avoin ja "outo" persoonani, hillitty ja rauhallinen, tasaisen kiva sekä näiden väliltä. Aloitteellinen, vaikeammin saatavilla, kaikkea, tosiaan lähinnä huvikseni kokeillut mikä voisi upota. No ei mikään. Tai sitten on niin huono tsägä että niille miehille kelle olen ollut oma itseni se olikin liikaa ja ne, kelle kokeillut erilaista linjausta olenkin ollut liian tylsä. Mikäs tässä ikuisesti hylättynä eri tapoja kokeillessa... jesjes :D (aloittaja)

[/quote]

Olet asian ytimessä. Elämä ei ole oikeudenmukaista tai tasapuolista. Toiset voivat olla ihan niin feikkejä tai aitoja, luonnollisia, suulaita tai hiljaisia, hillittyjä tai villejä ... ja kelpaavat. Toisilla taas mikä tahansa edellä mainituista saattaa olla syy/ tekosyy miehelle lopettaa suhde alkuunsa, kun ei kelpaa. Aloitteellisuus on yksi hyvä vedenjakaja: Jos nainen ei kiinnosta, aloitteellisuus saa miehet juoksemaan kirkuen karkuun. Sitten ollaan sormi pystyssä saarnaamassa, kuinka miehen pitää saada kokea itsensä metsästäjäksi ja "valloittajaksi", nainen ei saa olla liian tyrkky ja takertuvainen. No, jos nainen on hillitty ja varovainen -" voi luoja, olet aivan liian tylsä ja etäinen"... Skitsoa tosiaan!

Vierailija
36/59 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

On ihan mahdollista. Itse olen vakava ja rauhallinen luonne, sellainen tosikko, ikää 40 enkä ole koskaan seurustellut. Enää en kyllä haluaisikaan, olen jo niin tottunut yksinolooni. Seksintarpeenkin hoitaa Kaalimato, ja muuta läheisyyttä en osaa enää kaivata koska en edes muista millaista se oli.

Vierailija
37/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon :(

Vierailija
38/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette oikeasti rumia/lihavia tai sitten teillä on hankala luonne, jos ette kelpaa mihinkään. Vaihtoehtoisesti vanhemmat naiset voivat olla uranaisia, näitä eivät miehet kelpuuta myöskään.

Vierailija
39/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa olet saanut kokea tai kuulla, ettet kelpaa? Onko tapauksia 10 tai sen yli?

Mieli menee maahan jo yhdestäkin kerrasta ja siksi sellaista kokenut ihminen usein masentuu ja alkaa ajattelemaan ettei KOSKAAN tai KENELLEKKÄÄN kelpaa. Usein se vain ei pidä paikkansa. Kyllä sinä kelpaat, mutta sinunsta nyt vain tuntuu siltä, ettet kelpaa.

Vierailija
40/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista elämää vietät?

-Mies 29v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi