Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä kelpaa kellekään :(

Vierailija
08.09.2014 |

Minussa on oltava jokin iso vika, koska en ikinä kelpaa kellekään. Olen vielä nuori, ihan kivannäköinen, hoikka (jos sillä nyt on väliä) sekä mielestäni (ja läheisten mielestä) sosiaalinen ja helposti tutustuttava. Mutta baareissa kukaan ei ikinä suunnilleen yritä mitään, nettikeskusteluissa jo parin päivän päästä mies lopettaa yhteydenpidon kokonaan tai ilmoittaa, ettei kiinnosta. Joskus saatan päästä yksille treffeille mutta toisia tuskin ikinä tulee. Olen kerran seurustellut useamman vuoden, mutta sen koommin en. Enkä yrittämällä yritä, en ole siis epätoivoinen ja hakemalla hae seuraa (ts. en heti ala pauhata seurustelusta tmv), mutta en vain kelpaa. Tällä hetkellä haluaisin vajota maan alle, tunnen itseni taas niin paskaksi ja kelvottomaksi koska en ikinä kelpaa. Surettaa ja sattuu, että kaikilla kavereilla on vientiä ja minua kukaan ei ikinä halua :(

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellanen ongelma että kaikki kiinnistui, mutta itseäni ei sytyttänyt ketään..ongelma sekin. Mutta kun alkaa tapahtua voi alkaa tapahtua todella nopeaan. Voit olla vaikka 2 vuoden kulutta äiti ja naimissa, koskaan ei tiedä...

Vierailija
2/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama ongelma ollut monta vuotta mutta tuntuu että parisuhteeseen asti en meinaa päästä kroppani takia joka on vähän mallia chubby.. reittä, ja mahaa on :( pitäis kai olla timmi nii sit kelpais suhteeseen qsti? tai en minä tiedä. aina seksisuhteita järjestyy hyvännäkösten miesten kanssa mutta ei parisuhdetta vaikka luonteessa ei vikaa.. olen iloinen, sosiaalisesti melko taitava, avoin, kiva, sopivasti menevä ja nätti naamasta yms. damn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään miehelle ei kelpaa tällainen nainen, jolla on kasvoissa poikkeavuutta. :( Luonnekaan kun ei ole erityisen hurmaava, niin aika heikoilla ollaan...

Vierailija
4/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:44"]

Kyllä se mies vielä löytyy, kun ikää tulee ja alkaa kelpaamaan normaalitkin miehet. Tai sitten ei.

[/quote]

Kerro mikä on sinun määritelmäsi mukaan normaali mies niin kerron, olenko ollut kiinnostunut niistä.

Vierailija
5/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 26-vuotias ikisinkku. Vuosien varrella olen tapaillut miehiä, yleensä 1-3kk mutta koskaan en pääse sille asteelle että voitaisiin puhua seurustelusta. Itsetunto murenee aina "suhteen" loputtua ja joka kerta tuntuu entistä pahemmalta, varsinkin kun ympärillä kaikki perustavat perhettä ja menevät naimisiin :( Minulla ei ole kiire naimisiin tai saada perhettä nyt heti..tahtoisin vain olle jollekkin tärkeä, haluttu, rakastettu! Välillä mietin pitäisikö näiltä miehiltä kysyä on minussa jotain todella pahasti vialla, jotta voisin ymmärtää mistä kiikastaa tai voisisinko tehdä asialle jotain..

Vierailija
6/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:44"]

Kyllä se mies vielä löytyy, kun ikää tulee ja alkaa kelpaamaan normaalitkin miehet. Tai sitten ei.

[/quote]

Ei pleijeri. Sellainen, jolla ei varaa valita monesta naisesta. Siinä kolmekymppisenä alkavat nämkin varmasti viimeistään kiinnostamaan.

Kerro mikä on sinun määritelmäsi mukaan normaali mies niin kerron, olenko ollut kiinnostunut niistä.

[/quote]

Vierailija
7/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:29"]

Tässä viimeisimmässä oikein keskityin siihen mitä laitan (ihan testin vuoksi, koska ajattelin etten ainakaan mitään häviä jos kokeilen nyt tällaista), olin kiinnostunut hänen asioistaan olematta uteliaan tyrkky, olin kohtelias, en puhunut liikaa itsestäni (kysymyksiin toki vastasin), en pommittanut viesteillä tai ahdistellut. Normaalisti olen aika puhelias, jopa "räväkkä", aina nauramassa ja menossa - pakkeja sataa silloinkin, joten vaihtelun takia kokeilin hillittyä ja rauhallisempaa, erilaista olemusta. Tiedän että pitäisi olla oma itsensä eikä yrittää, mutta sainpahan todeta etten kelpaa tällaisenakaan...

[/quote]

Tunnistan kyllä tuon skitson tunteen, kun yrittää kaikkensa - miettii jokaisen siirron ja eleen, että kelpaisi. Tiedän, että omalla kohdallani ulkonäkö ei ole paras mahdollinen ja ikääkin on jo liikaa. Ainakin pk-seudulla on sellainen tarjonta kauniita naisia, että miessinkut ovat kuin karkkikaupassa - aina on verkkokalvossa joku paremman näköinen nainen. Siinä ei paina luonne, luonnollisuus, iloisuus, huumorintaju tai mikään muu ominaisuus. Näitä arvostetaan kauniilla naisella- muut älköön vaivautuko. Liian monta kertaa on sanottu, sori vaan, et ole mun tyyppiäni. Toisaalta olen hyväksynyt tämän, enkä enää hae aktiivisesti miesseuraa.

Vierailija
8/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:57"]

Tässä viimeisimmässä oikein keskityin siihen mitä laitan (ihan testin vuoksi, koska ajattelin etten ainakaan mitään häviä jos kokeilen nyt tällaista), olin kiinnostunut hänen asioistaan olematta uteliaan tyrkky, olin kohtelias, en puhunut liikaa itsestäni (kysymyksiin toki vastasin), en pommittanut viesteillä tai ahdistellut. Normaalisti olen aika puhelias, jopa "räväkkä", aina nauramassa ja menossa - pakkeja sataa silloinkin, joten vaihtelun takia kokeilin hillittyä ja rauhallisempaa, erilaista olemusta. Tiedän että pitäisi olla oma itsensä eikä yrittää, mutta sainpahan todeta etten kelpaa tällaisenakaan...

[/quote]

Tunnistan kyllä tuon skitson tunteen, kun yrittää kaikkensa - miettii jokaisen siirron ja eleen, että kelpaisi. Tiedän, että omalla kohdallani ulkonäkö ei ole paras mahdollinen ja ikääkin on jo liikaa. Ainakin pk-seudulla on sellainen tarjonta kauniita naisia, että miessinkut ovat kuin karkkikaupassa - aina on verkkokalvossa joku paremman näköinen nainen. Siinä ei paina luonne, luonnollisuus, iloisuus, huumorintaju tai mikään muu ominaisuus. Näitä arvostetaan kauniilla naisella- muut älköön vaivautuko. Liian monta kertaa on sanottu, sori vaan, et ole mun tyyppiäni. Toisaalta olen hyväksynyt tämän, enkä enää hae aktiivisesti miesseuraa.

[/quote]

Sama se on monella miehellä ihan PK-seudullakin. Ovat luovuttaneet....

Vierailija
9/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:56"]

Ei pleijeri. Sellainen, jolla ei varaa valita monesta naisesta. Siinä kolmekymppisenä alkavat nämkin varmasti viimeistään kiinnostamaan.

[/quote]

Ei kukaan mun miehistä ole ollut pleijeri. Ovat epämääräisten seksisuhteiden jälkeen olleet mielummin yksin kuin minun seurassani eikä mitään uutta naista ole niilläkään ole ollut pitkiin aikoihin meidän "jutun" päättymisen jälkeen. Että se siitä.

Vierailija
10/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:57"]

[/quote]

[/quote]

Sama se on monella miehellä ihan PK-seudullakin. Ovat luovuttaneet....

[/quote]

Ja siis itselläni ei ole kuin kaksi kriteeriä naisten suhteen. Lihava ei saa olla (itse kun harrastan liikuntaa ja ei ole edes ylipainoa) ja ei saa olla ikävä luonne. Jos tämä tekee minusta pinnallisen, niin sitten se tekee. Mutta itekkin siis luovuttanut jo varmaan ja ihan Helsingissä asun. Liian monta kertaa tullut siipeen. Ehkä joku päivä. 

Vierailija
11/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä te yritätte liikaa. Luulevat, että olette sellaisia 24/7 ja teidän kanssa tukahtuu ja ahdistuu.

Vierailija
12/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:29"]

[/quote]

[/quote] ihanaa, että joku ymmärtää. Samalla myös naurattaa, että on sitä kyllä aika säälittävä. Luonnollisestikaan miesedokkaat eivät tiedä, että käyn pääni sisällä tällaisia asioita, esimerkiksi tämä viimeisin luuli niin päin että minulla on paljon miehiä "jonossa". Olisi varmaan pitänyt sanoa, että juu ihan helvetisti liikaa, jos olisi vaikka siitä kiinnostunut :D enkä tosiaan myöskään voivotellut mitään että nyyh eipä niitä ole yhtään yhyy olet ainoain. (Aloittaja)

Vierailija
13/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa juttu joka täsaä tilanteessa lohduttaa on se, että teitä "meikäläisiä" on muitakin! vaikka ollaan yksin, niin ei silti. kamalaa miettiä jos lopun elämän joutuu viettää yksin.. ja aina ne pakit tuntuu pahalta

Vierailija
14/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla miehet haluu olla sinkkuja vielä 30-vuotiaana.. Maakunnissa haluuvat alkaa seurustella vakavammin jo aiemmin.. Toki löytyy poikkeuksia, mutta tällaisen suuren suuntaviivan voi vetää.. Mulla ei ainakaan akateemisus ole haitannut, eikä se, että en ole kovin nättikään (ihan ihmisen näkönen kuitenkin). Luulen että iloisuus, huumorintaju, rentous ja hyvät tissit on olleet ne jutut mistä miehet on kiinnostuneet seurustelemaan asti. Huomaan myös nyt varattuna, että miehet hakeutuu seuraan, koska nauran paljon, höpöttelen niille mitä sattuu ja olen aidosti kiinnostuneen oloinen. Kaikkia miehiä ei toki tällaiset naiset kiinnosta.. Mutta ehkä yleisin piirre joka voi olla turn off, on naisen liiaallinen vakavuus, ujous ja sellainen lukossa oleminen. Rentous ja iloisuus yleensä vetää puoleensa.

Vierailija
15/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:05"]ainoa juttu joka täsaä tilanteessa lohduttaa on se, että teitä "meikäläisiä" on muitakin! vaikka ollaan yksin, niin ei silti. kamalaa miettiä jos lopun elämän joutuu viettää yksin.. ja aina ne pakit tuntuu pahalta
[/quote] Kirjoitin aloitusviestiä itkua pidätellen,mutta nyt jo hymyilen! En vahingonilosta, vaan siitä faktasta etten ole ainoa vaan meitä tosiaan on muitakin ja vaikka se on aivan takapuolesta, niin tietyllä tapaa se myös kertoo, ettei ole pakko olla sitä miestä rinnallaan ollakseen ehyt tai riittävä. Vaikka silti tosiaan ne pakit sattuu ja saa itsetunnon hetkeksi romahtamaan. (Aloittaja)

Vierailija
16/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:09"]Mutta ehkä yleisin piirre joka voi olla turn off, on naisen liiaallinen vakavuus, ujous ja sellainen lukossa oleminen. Rentous ja iloisuus yleensä vetää puoleensa.

[/quote]

Aha, tässä ollaan sinkkuna sitten loppuun hamaan asti, kuvailit juuri mun persoonallisuuden. Vähän vaikea sitä lähteä muuttamaan :D (en ole aloittaja).

Vierailija
17/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:09"]Mutta ehkä yleisin piirre joka voi olla turn off, on naisen liiaallinen vakavuus, ujous ja sellainen lukossa oleminen. Rentous ja iloisuus yleensä vetää puoleensa.

[/quote]

Aha, tässä ollaan sinkkuna sitten loppuun hamaan asti, kuvailit juuri mun persoonallisuuden. Vähän vaikea sitä lähteä muuttamaan :D (en ole aloittaja).
[/quote]
Voi kuule, joku varmaan haluaa just tollasen, eikä tällaista hölöttäjää mikä mä olen.. Mutta se vaan voi olla vaikeampaa löytää ketään, jos on koko ajan ujo ja lukossa :(

Vierailija
18/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:31"]Samma här! Seksiin kyllä kelpaan, mutta muuhun en. Ja minusta "kunnolla" kiinnostuneet miehet eivät ole sytyttäneet itseäni laisinkaan. Taidan olla ilmeisesti liian tylsä, voimakastahtoinen ja femakko parisuhteeseen niille miehille, jotka muakin innostaisi. Enkä tosiaan vaadi kuuta taivaalta, jos joku sitä epäilee. t: ikisinkku 25-vee
[/quote]

Minullakin tuo, että ne jotka minusta kiinnostuu, niin ei kiinnosta minua. Yksi epätoivoinen takertuja, joka paljastui ihan hulluksi (seurasi minua, sai käsittämättömiä raivareita ilman syytä ja muuta pelottavaa). Toinen tällainen todella pleijerinä ja pettäjänä tunnettu, joka siis vain yritti hakea uusia valloituksia jatkuvasti. Sitten yksi, joka ei miellyttänyt minua ollenkaan ulkoisesti eikä sisäisesti. Enkä koe olevani nirso, en vain halua sellaista, joka ei minua sytytä ja minä taidan olla juuri tuollainen "ei vaan sytytä" -nainen suurimmalle osalle miehistä.

Vierailija
19/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ajattelemaan tässäkin tilanteessa positiivisesti:) luultavasti kaikki tapaamasi miehet ovat tähän mennessä olleet vääriä sinulle, ajattele vain kuinka monelta riidalta ja kyyneleeltä ja jopulta erolta olet selvinnyt. Parempi olla niin pitkään sinkku kunnes löytää oikean ja parhaimman miehen kuin käydä läpi kaikki väärät. Vaikka se tuntuu mahdottomalta niin sinulla tulee vielä olemaan hyvät hetkesi parisuhteessa ja ehkä joillekkin parisuhde ei ole ees tarkoitettu:) missään nimessä ei kannata itseään lähteä syyttämään tai ajatella negatiivisesti, ei siinä ole järkeä? Ajattele että vika on ollut miehissä, koska missasivat tilaisuutensa tutustua noinkin mahtavaan naiseen kuin sinä:) kauneus on katsojan silmissä ja lupaan jos olet kärsivällinen niin löydät kyllä jonkun sinulle tarkoitetun.

Vierailija
20/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:54"]

Mutta baareissa kukaan ei ikinä suunnilleen yritä mitään, nettikeskusteluissa jo parin päivän päästä mies lopettaa yhteydenpidon kokonaan tai ilmoittaa, ettei kiinnosta. [/quote]

Mitä kitiset???? Muut ei tee mitään???  TEE ITSE, Oletko passiivinen seinäruusu ja naisen roolissa vain odottamassa prinssiä.  TEE ITSE ALOITE ÄLÄKÄ VALITA ETTEI MUUT TEE ALOITTEITA 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi