OKV:n jääkaappi bongattu!
http://omakotivalkoinen.casablogit.fi/lue/2014/09/kotiesittelyvideo
Nyt voin nukkua yöni rauhassa.
Kommentit (66)
Lamput pieniä, tai niitä ei ole. taulut puuttuvat. Siksi videossa jotenkin huomaa asunnon sisustuksen painottuvan alosaan huoneita. Tulee se kolkko/tyhjä tunnelma tosiaan.
Ihmettelen todella kaappien puutetta (eteinen, makuuhuone), missävoi oikeasti säilyttää vaatteita ja muuta?
Jääkaappia tuskin kannattaa edes mainita ;) Muutenkin eteisestä suoraan keittiöön tulo jotenkin hämmentävä, jos siihen tulee saarekekin.
Todella valoisa koti. Minä pidin sisustuksekstakin, olohuone on kodin kaunein huone. Saareke on myös hyvä ratkaisu.
Itse en haluaisi noin minimalistisesti asua mutta nätti koti silti, asujansa näköinen.
Jos se on tuotu näytille videota varten ja häipynyt jo?
Miten sotkuset kodit joillain on, hyi että! Jos on vaikee uskoo että lapsiperheessä voi olla siistiä. Eihän hällä ole kun yksi lapsi joka on jo aika vanhakin. Meillä on useampia mutta silti joka ikinen päivä siivotaan kaikki tavarat yhdessä illalla pois. Ei tarvii elää lasten sotkun keskellä!!
Huh, aikamoisen kolkko koti. Ihme nyhväämistä pikkujuttujen kanssa (luetteli kaikkien tuotteiden nimet ja merkit) mutta kokonaisuushan tuossa mätti eniten..
Milk-lampun ja pinnatuolien lisäksi kohta on kaupan myös lack-hyllyt. Onko se kuppituoli jo myyty? Radiokin joutaisi pois, ei liene käytössä koskaan?
Tykkäsin joskus paljonkin ja monesta jutusta, nyt on kyllä lähinnä ahdistava. Mutta eihän tuo ole minun kotinikaan.
Asunto oli mukavan valoisa. Minua huvitti kovasti, kun kaikista huonekaluista muistettiin mainita merkki, ei esim. Pelkkä jakkara, vaan Artek-jakkara... Hämmästyttää, että yksittäisten pienten sisustusratkaisujen kanssa on jaksettu puuhastella vaikka kuinka paljon, mutta keittiö on jätetty ihan rempalleen vuosien ajaksi. Tämä on ilkeästi sanottu, mutta video ei antanut Miiasta kuvaa kovin lahjakkaana sisustajana vaan lähinnä merkkitavaran epävarmana hamstraajana.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:37"]
Asunto oli mukavan valoisa. Minua huvitti kovasti, kun kaikista huonekaluista muistettiin mainita merkki, ei esim. Pelkkä jakkara, vaan Artek-jakkara... Hämmästyttää, että yksittäisten pienten sisustusratkaisujen kanssa on jaksettu puuhastella vaikka kuinka paljon, mutta keittiö on jätetty ihan rempalleen vuosien ajaksi. Tämä on ilkeästi sanottu, mutta video ei antanut Miiasta kuvaa kovin lahjakkaana sisustajana vaan lähinnä merkkitavaran epävarmana hamstraajana.
[/quote]
Miialla on monta jakkaraa, siksi ehkä mainitsi Artekin jakkaran kohdalla merkin. Ritiläpenkkihän on myös Artekin mutta Miia ei maininut merkkiä siitä puhuessaan.
En tiedä mistä johtui, mutta minulle tuli jostain syystä Tuksu mieleen puheäänestä tai -tyylistä.
Blogikiusaajat ry ryhmäkokous meneillään? Niin samanlaista kommenttia on Pipsan auto ketjussakin.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:45"]
En tiedä mistä johtui, mutta minulle tuli jostain syystä Tuksu mieleen puheäänestä tai -tyylistä.
[/quote]
Ton ääni ei ole Tuksua nähnytkään, MFF Laura kuullostaa Tuksulta, käy katsomassa hänen videoitaan.
En ole blogia lukenut, mutta huh, miten tylsän näköistä. Asuuko asunnossa miestä? Jos, niin missä sen vaatteet on? Ja mikä "läck-hylly" "Puuloson-lamppu"?
Miialla on miellyttävän pehmeä ääni
Minä tykkäsin