Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OKV:n jääkaappi bongattu!

Vierailija
08.09.2014 |

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:51"]

Videolla kertoo että lapsen huoneen struktuuriseinä on kiva mutta " aika aikaansa kutakin".... Puolivuotta?

[/quote]

raita seinä on maalattu jo 2v sitten. en pidä siitä yhtään ja olen päälle maalaamisen kannalla.

Vierailija
42/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se kaappi on? En näe videoo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:51"]

Videolla kertoo että lapsen huoneen struktuuriseinä on kiva mutta " aika aikaansa kutakin".... Puolivuotta?

[/quote]

raita seinä on maalattu jo 2v sitten. en pidä siitä yhtään ja olen päälle maalaamisen kannalla.

[/quote]

no ei tasan ole keltavalkoraidallinen seinä maalattu kaksi vuotta sitten, vaan maalasi sen maaliskuun alussa, tarkista vaikka blogista.

Vierailija
44/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:15"]

Missä se kaappi on? En näe videoo...

[/quote]

eteisessä, peilien edessä.

Vierailija
45/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaaja puhui videolla tytön huoneen ympärillä olevasta valkoisesta raitaseinästä, ei tytön huoneessa olevasta raitaseinästä. Urpo!

Vierailija
46/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön hyllyseinän raidat maalattu vuosi sitten kesäkuussa

Vierailija
47/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:10"]Kiva pohja tuossa kodissa
[/quote]

Minä taas ajattelin, että aika huono pohja. Keittiölle ei ole kunnolla tilaa ja tuossa keskellä, missä keinu on, on kauheasti lääniä, jota on vaikea hyödyntää mitenkään.

Vierailija
48/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka murhasi Kyllikki saaren?

Vierailija
49/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ovat kummallisessa paikassa..

Vierailija
50/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tähän blogiin perehtynyt mut videon perusteella: täh mikä hima! Luulin, että kyseessä on asunto johon he ovat juuri muuttamassa ja siksi sisustus on keskeneräinen, kunnes vähitellen aloin tajuta, että tässähän se "sisustus" on. Ei minun makuuni yhtään, vaikka tykkäänkin minimalismista ja valkoisesta. Tuohan oli kuin sairaalan huone paitsi että sairaalassa on verhot.

Vierailija
51/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keittiösuunnitelma jonka aikoo toteuttaa, keskelle tulee saareke jossa kylmäkoneet.

http://omakotivalkoinen.casablogit.fi/lue/2012/10/asiaa-keittiosta-ja-sen-vieresta

Vierailija
52/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiösuunnitelma vaikuttaa toimivalta, saareke on kiva

Vierailija
53/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:27"]Mä en ole tähän blogiin perehtynyt mut videon perusteella: täh mikä hima! Luulin, että kyseessä on asunto johon he ovat juuri muuttamassa ja siksi sisustus on keskeneräinen, kunnes vähitellen aloin tajuta, että tässähän se "sisustus" on. Ei minun makuuni yhtään, vaikka tykkäänkin minimalismista ja valkoisesta. Tuohan oli kuin sairaalan huone paitsi että sairaalassa on verhot.
[/quote]

:D

Vierailija
54/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:33"]Keittiösuunnitelma vaikuttaa toimivalta, saareke on kiva
[/quote]

Itekö sä täällä kommentoit, bloggari?

Vierailija
55/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:29"]Tässä keittiösuunnitelma jonka aikoo toteuttaa, keskelle tulee saareke jossa kylmäkoneet.

http://omakotivalkoinen.casablogit.fi/lue/2012/10/asiaa-keittiosta-ja-sen-vieresta
[/quote]

Eih... Tukkii kaiken avaruuden.

Vierailija
56/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:10"]Kiva pohja tuossa kodissa [/quote] Minä taas ajattelin, että aika huono pohja. Keittiölle ei ole kunnolla tilaa ja tuossa keskellä, missä keinu on, on kauheasti lääniä, jota on vaikea hyödyntää mitenkään.

[/quote]

Samaa ajattelin minä. Toisaalta keittiötä voisi tuolta seinästä hyvin levittää ulospäin vaikka saarekkeen avulla, ja pöydälle jäisi silti tilaa ikkunan eteen ja sivuun jäisi vielä käytävä tytön huoneeseen. Kylpyhuonekin on kummallisessa paikassa, ihmeellinen ja aivan turha kolo jää tuohon. Muutenkin jotenkin keskeneräisiä ratkaisuja, en pystynyt kuuntelemaan äänet päällä mutta miksi ihmeessä makuuhuoneen katto oli puoliksi madallettu?

Asunto oli valoisampi kuin kuvien perusteella oletin, siitä plussaa. Muuten ehkä pienoinen pettymys, sisustus näytti tosiaan aika tyhjältä ja kolkolta, vähät tavarat olivat jotenkin irrallisia ja String-hyllyt joka huoneessa tylsiä. Hieman kyllä ihmetyttää, että Mia vuodesta toiseen jaksaa puljata noiden yksityiskohtien ja pienempien juttujen kanssa, mutta sitten isommat linjat (lattia, keittiö) jätetään tekemättä vaikka juuri niillä olisi suurin vaikutus asunnon ilmeeseen ja tunnelmaan. Vaikkei sitä keittiötä kauheasti käytettäisi, niin voisi siitä silti tehdä tyylikkään näköisen. Järkälemäinen jääkaappi nostettuna eteiseen peilien eteen on sellainen tahra sisustuksessa, etten tajua miten Mia kestää sitä. Olen kuvitellut etten ole omassa kodissani kovinkaan innokas sisustaja (vaikka sisustusblogeja luenkin), mutta edes minä en tekisi tuollaista ratkaisua.

Vierailija
57/66 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videon jälkimainingeissa:
- ahdistavaa katsella kotia, jossa ei ole ollenkaan "kiinteää" säilystilaa eteisessä eikä makuuhuoneessa, kaapissa oven tai liukuoven takana (edelleen päässäni jyskyttää ajatus: missä ovat kuravaatteet, talvihaalarit, lapsen kengät ja muut vaatteet, luistimet, kypärä, sateenvarjot, ym, ym)
- jääkaappi-pakastin ihan hiukkasen tökerössä paikassa peilin edessä, mutta ainakin salaisuus paljastui ;)
- makuuhuone näytti pienemmältä kuin kuvissa
- en edelleenkään pidä ympäriinsä "ripotellusta" jotenkin liian pienestä sisustuskrääsästä (menee vähän yli, jos yhdellä silmäyksellä havaitsee neljä erilaista "kubus-häkkyrää" ja uashmama-pussukat pomppii silmille monilukuisina, tai ainakin jos sisustaja itse pitää tyyliään minimalistisena)
- ylipäänsä pieni kämppä on täynnä pieniä lamppuja, pieniä pöytiä ja jakkaroita (onko termi "MINImalismi" kenties ymmärretty väärin, kun asunto on hankittu niin täyteen kaikkea mini-kokoista sälää..)

Vierailija
58/66 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on ihan kiva koti. Tykkään valkoisesta ja minimalismista, mutta jos tuo olis mun niin rikkoisin kokonaisuutta jollain. Edes joku värikäs taulu jonnekin tai jotain yllättävää. Keittiön laittaisin kuntoon, mikäli se olisi taloudellisesti mahdollista. Itselle tuo sisustus kelpaisi pohjaksi, johon voisin lisäillä jotain.. Mutta kukin tyylillään, jos itse nauttii tuosta niin sittenhän se on hyvä juttu :)

Jääkaapin paikka ja säilytystilojen vähyys ihmetyttävät eniten. 

Vierailija
59/66 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole kodikas :/ Sieluton jotenkin, ei mitään persoonallista tai kerroksellisuutta. Ahdistavan näköistä lähinnä.

Vierailija
60/66 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tuo jääkaappi voi olla pysyvästi tuossa, eteisessä, kahden peilin edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan