Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OKV:n jääkaappi bongattu!

Vierailija
08.09.2014 |

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin

Vierailija
2/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamput pieniä, tai niitä ei ole. taulut puuttuvat. Siksi videossa jotenkin huomaa asunnon sisustuksen painottuvan alosaan huoneita. Tulee se kolkko/tyhjä tunnelma tosiaan.

Ihmettelen todella kaappien puutetta (eteinen, makuuhuone), missävoi oikeasti säilyttää vaatteita ja muuta?

Jääkaappia tuskin kannattaa edes mainita ;) Muutenkin eteisestä suoraan keittiöön tulo jotenkin hämmentävä, jos siihen tulee saarekekin.

Vierailija
4/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkossivu ei näy

Vierailija
5/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella valoisa koti. Minä pidin sisustuksekstakin, olohuone on kodin kaunein huone. Saareke on myös hyvä ratkaisu.

Vierailija
6/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi noin minimalistisesti asua mutta nätti koti silti, asujansa näköinen.

Vierailija
7/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiilina ei näy kakkos sivu

Vierailija
8/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva

Vierailija
9/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on tuotu näytille videota varten ja häipynyt jo?

Vierailija
10/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sotkuset kodit joillain on, hyi että! Jos on vaikee uskoo että lapsiperheessä voi olla siistiä. Eihän hällä ole kun yksi lapsi joka on jo aika vanhakin. Meillä on useampia mutta silti joka ikinen päivä siivotaan kaikki tavarat yhdessä illalla pois. Ei tarvii elää lasten sotkun keskellä!!

Vierailija
11/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, aikamoisen kolkko koti. Ihme nyhväämistä pikkujuttujen kanssa (luetteli kaikkien tuotteiden nimet ja merkit) mutta kokonaisuushan tuossa mätti eniten..

Vierailija
12/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milk-lampun ja pinnatuolien lisäksi kohta on kaupan myös lack-hyllyt. Onko se kuppituoli jo myyty? Radiokin joutaisi pois, ei liene käytössä koskaan?

Tykkäsin joskus paljonkin ja monesta jutusta, nyt on kyllä lähinnä ahdistava. Mutta eihän tuo ole minun kotinikaan.

Vierailija
13/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto oli mukavan valoisa. Minua huvitti kovasti, kun kaikista huonekaluista muistettiin mainita merkki, ei esim. Pelkkä jakkara, vaan Artek-jakkara... Hämmästyttää, että yksittäisten pienten sisustusratkaisujen kanssa on jaksettu puuhastella vaikka kuinka paljon, mutta keittiö on jätetty ihan rempalleen vuosien ajaksi. Tämä on ilkeästi sanottu, mutta video ei antanut Miiasta kuvaa kovin lahjakkaana sisustajana vaan lähinnä merkkitavaran epävarmana hamstraajana.

Vierailija
14/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:37"]

Asunto oli mukavan valoisa. Minua huvitti kovasti, kun kaikista huonekaluista muistettiin mainita merkki, ei esim. Pelkkä jakkara, vaan Artek-jakkara... Hämmästyttää, että yksittäisten pienten sisustusratkaisujen kanssa on jaksettu puuhastella vaikka kuinka paljon, mutta keittiö on jätetty ihan rempalleen vuosien ajaksi. Tämä on ilkeästi sanottu, mutta video ei antanut Miiasta kuvaa kovin lahjakkaana sisustajana vaan lähinnä merkkitavaran epävarmana hamstraajana.

[/quote]

Miialla on monta jakkaraa, siksi ehkä mainitsi Artekin jakkaran kohdalla merkin. Ritiläpenkkihän on myös Artekin mutta Miia ei maininut merkkiä siitä puhuessaan.

Vierailija
15/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtui, mutta minulle tuli jostain syystä Tuksu mieleen puheäänestä tai -tyylistä.

Vierailija
16/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogikiusaajat ry ryhmäkokous meneillään? Niin samanlaista kommenttia on Pipsan auto ketjussakin.

Vierailija
17/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:45"]

En tiedä mistä johtui, mutta minulle tuli jostain syystä Tuksu mieleen puheäänestä tai -tyylistä.

[/quote]

Ton ääni ei ole Tuksua nähnytkään, MFF Laura kuullostaa Tuksulta, käy katsomassa hänen videoitaan.

Vierailija
18/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

V

Vierailija
19/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole blogia lukenut, mutta huh, miten tylsän näköistä. Asuuko asunnossa miestä? Jos, niin missä sen vaatteet on? Ja mikä "läck-hylly" "Puuloson-lamppu"?

Vierailija
20/66 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miialla on miellyttävän pehmeä ääni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan