Ystäväni lähenteli miestäni
Tilanne on siis se, että olemme kaksi vuotta sitten lasten kautta tutustuneet erääseen perheeseen, jonka lapsen kanssa oma lapsemme on kavereita.
Olemme pitäneet silloin tällöin illanistujaisia kivoissa merkeissä, ja kaikki on mennyt ihan hyvin. Olen ehkä hieman havainnut pariskunnan naisessa pientä huomionhakuisuutta aiemmin.
No, tämä perhe kutsui meidän perheemme uutta vuotta viettämään heille. Ilta meni mukavasti illallista syöden ja kuplivaa juoden. Mutta kun tuli lähdön aika, ja olimme eteisessä tekemässä lähtöä ja hyvästelemässä isäntäväen, niin kun tuli naisen vuoro hyvästellä mieheni, hän halasi tiukasti miestäni työntäen vartalonsa häneen ihan kiinni, ja laittoi toisen kätensä mieheni pään taakse, ja siveli/hieroi häntä niskasta hiuksista sormillansa. Mielestäni tuo on aivan liian intiimi hyvästely, eikä millään tavoin korrektia. Olin aika järkyttynyt näkemästäni, ja tämä siis tapahtui ihan minun ja tämän naisen miehen silmien edessä. Miten te tulkitsisitte tällaista käytöstä? Onko hän kiinnostunut miehestäni, vai yrittääkö hän tehdä omansa mustasukkaiseksi? Vai onko tämä jonkinlaista kettuilua minua kohtaan? Mitä mieltä olette? Ja miten te suhtautuisitte tähän tilanteeseen? Laittaisitteko välit poikki, vai miten toimisitte jatkon suhteen?
Kommentit (225)
Törkeää!
En jättäisi asiaa käsittelemättä asianosaisten kanssa. Miten miehesi on kommentoinut asiaa?
Kysy mieheltäsi, miksi oli tuollainen hyvästely ja mitä arvioi sen tarkoittavan?
Nainen saattoi humalapäissään lähennellä, jos on pitänyt sinun miestäsi viehättävänä.
Toisaalta, jos heillä voi olla salasuhde, näin voisin tulkita jos miehesi ei pitänyt jäähyväisiä mitenkään outona?
Ei todellakaan ole normaalia. Luota vaistoosi ja siihen mitä näit, et ylireagoi tai kuvittele turhia.
Ymmärrän että menit mykäksi, jälkiviisaana olisi ollut hyvä ehkä heti tilanteessa kysyä suoraan että mitä oikein teet? Ja katsoa naisen reaktio. Miltä naisen mies vaikutti tilanteessa?
Ottaisin ison etäisyyden näihin ns. ystäviin lopullisesti. Huonoja uutisia ja draamaa muuten tiedossa. Lähentely jatkuu todennäköisesti ja johtaa vielä ikävempiin tilanteisiin.
Ensi kerralla jäät kotiin niin et pahoita mieltäsi.
Nainen ei ole ystäväsi. Nyt on johtopäätösten aika.
Välit poikki, ilman selittelyjä. Ymmärtää kyllä mitä teki väärin. Ei mitään kunnioitusta sinua kohtaan tällä naisella. Selkeä lähentely-yritys, joka tapahtui vielä sinun silmien alla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia.
Oikeastiko? Hivellä ja silitellä toista niskasta on mielestäsi ihan normaalia? Minusta ei. Eikä hän minun hiuksiani selittänyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Törkeää!
En jättäisi asiaa käsittelemättä asianosaisten kanssa. Miten miehesi on kommentoinut asiaa?
Hän sanoi alkuunsa, ettei huomannut koko asiaa. Joo, olimme ottaneet jonkin verran ja olimme todella väsyneitä tehdessämme siinä lähtöä. Mutta kun hänelle huomautin asiasta, niin sitten hän ilmeisesti ymmärsi, että niin taisikin tosiaan käydä. Hän myös pitää käytöstä outona. Hän sanoi, että ei tämä tule toistumaan, koska ei (tai emme) aio enää osallistua illanistujaisiin. Mitä mieltä olette reaktiosta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltäsi, miksi oli tuollainen hyvästely ja mitä arvioi sen tarkoittavan?
Nainen saattoi humalapäissään lähennellä, jos on pitänyt sinun miestäsi viehättävänä.
Toisaalta, jos heillä voi olla salasuhde, näin voisin tulkita jos miehesi ei pitänyt jäähyväisiä mitenkään outona?
Mies sanoi alkuunsa, ettei huomannut koko asiaa. Joo, olimme ottaneet jonkin verran ja olimme todella väsyneitä tehdessämme siinä lähtöä. Mutta kun hänelle huomautin asiasta, niin sitten hän ilmeisesti ymmärsi, että niin taisikin tosiaan käydä. Hän myös pitää käytöstä outona. Hän sanoi, että ei tämä tule toistumaan, koska ei (tai emme) aio enää osallistua illanistujaisiin.
Mies sanoi, että nainen luultavasti teki näin humalatilastansa johtuen.
Salasuhdetta heillä ei ole, siitä olen varma. En nyt lähde avaamaan syitä miksi olen varma, mutta pidän sitä monestakin syystä lähes mahdottomana. Sitä taas en toki tiedä satavarmaksi, että pitääkö mieheni naista viehättävänä tai pettäisikö jos mahdollisuus olisi, enkä saisi koskaan tietää jne. Sehän onkin täyttä spekulaatiota. Nainen ei kyllä ole mitenkään erityisen kaunis tai viehättävä, mutta käytöksensä perusteella hänellä on huomionhakuisuutta ja huono itsetunto.
Tuollaisia on. Niille on nimikin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia.
Oikeastiko? Hivellä ja silitellä toista niskasta on mielestäsi ihan normaalia? Minusta ei. Eikä hän minun hiuksiani selittänyt.
Ap
Mutku oot aina vähän vihamielinen mua kohtaan! Saisit vielä intiimimmän halin kuin miehesi. Ja kielarin jotta se voi mököttää sulle kotona.
Naiset on susia toisille naisille, vaikka kaikki nyt kaikki ei olekaan samaa mieltä. Jotenkin se toisen onni on aina vähän liiikaa.
Olen itse todistanu kaksi kertaa tilannetta, missä ihan provosoivasti on halattu kuiskattu korvaan. Molemmat oli grillijuhlissa. Naiset oli molemmilla kerroilla miesten vaimojen työkavereita.
Ja molemmilla kerroilla kaikki huomasi. Silti ensimmäisen sanan sanoi ne miehet, kun tiet erkani. Mikä juttu, miks sun kaveri käyttäytyy noin ja näit itsekin. Molemmilla kerroilla ne työkaverit katosi näiden vaimojen sosmediasta jne.
Eka mies sanoi vaimolleen, että etsi parempia kavereita. Niin teki ja piti ne vanhat ja uusia ei ole tullut. Molemmat miehet teki oikein.
Niin, pettäminen on hämmästyttävän yleistä.
En yritä vihjailla että miehesi pettäisi sinua tällä hetkellä, mutta noin ne salasuhteet alkavat. Pikku eleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää!
Hän sanoi alkuunsa, ettei huomannut koko asiaa. Joo, olimme ottaneet jonkin verran ja olimme todella väsyneitä tehdessämme siinä lähtöä. Mutta kun hänelle huomautin asiasta, niin sitten hän ilmeisesti ymmärsi, että niin taisikin tosiaan käydä. Hän myös pitää käytöstä outona. Hän sanoi, että ei tämä tule toistumaan, koska ei (tai emme) aio enää osallistua illanistujaisiin. Mitä mieltä olette reaktiosta?
Ap
Näitkö ehkä humalassa unta ja mitään ei tapahtunut.
Ihan normaalia.