Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi suklaa auttaa menkkakipuihin?

Vierailija
08.09.2014 |

Vai johtuuko se vain siitä, kun luulee sen auttavan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Ehkä kyseessä on lähinnä mielihyvän tuoma lohdutus ja placebovaikutus.

Itselläni oli ennen tämänhetkisiä menkkoja parin päivän ajan ihan järkyttävän paha olo: kuumia aaltoja, vilunväristyksia, ällötystä ja jopa huimausta. Vatsakin oli vähän sekaisin. Ajattelin sairastuneeni jotenkin. Yleensä minulle ei tule noin pahaa oloa, joten en osannut yhdistää sitä menkkojen alkamiseen.

Nyt särkee päätä ja masentaa. Lähdenpä ostamaan suklaata - raportoin vaikutuksista myöhemmin. Heips!

Vierailija
2/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minusta tulisi lihava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:49"]En osaa sanoa. Ehkä kyseessä on lähinnä mielihyvän tuoma lohdutus ja placebovaikutus.

Itselläni oli ennen tämänhetkisiä menkkoja parin päivän ajan ihan järkyttävän paha olo: kuumia aaltoja, vilunväristyksia, ällötystä ja jopa huimausta. Vatsakin oli vähän sekaisin. Ajattelin sairastuneeni jotenkin. Yleensä minulle ei tule noin pahaa oloa, joten en osannut yhdistää sitä menkkojen alkamiseen.

Nyt särkee päätä ja masentaa. Lähdenpä ostamaan suklaata - raportoin vaikutuksista myöhemmin. Heips!
[/quote]
Mullakin menkat ja maha oli tajuttoman kipee siihe asti et sain suklaata.

Vierailija
4/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa. Tietysti unohdin ostaa Tampaxeja, vaikka niitä lähdin ensisijaisesti hakemaan. No, onneksi on siteitä kaapissa. Suklaata ja karkkia ostin myös, mutta niiden syöminen lähinnä lisäsi ällötystä. Ehkäpä sain kerralla liian suuren annoksen sokeria. 

Positiivista on se, että tuli käytyä ulkona. Vatsakaan ei ole enää sekaisin, joten uskallan juoda kahvia. Huomenna töihin, onneksi tänään oli vapaapäivä.

2

Vierailija
5/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serotoniini?

Vierailija
6/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua vaan auta. mahtaa olla laimeat kivut, jos suklaa auttaa...

Vierailija
7/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:58"]ei mua vaan auta. mahtaa olla laimeat kivut, jos suklaa auttaa...
[/quote]
No ei ne kovin laimeet oo kun makaan lähinnä sikiöasennos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän