Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parisuhde pohdintaa

Vierailija
08.08.2014 |

Olen seurustellut miesystäväni kanssa reilun vuoden. Kärsin välillä siitä,ettei hän koskaan sano mitään nättiä,tai minua ilahduttavaa vaikka ulkonäöstä tms. Seksiin teen yleensä aloitteen. Toki hänkin hänkin on

joskus aloitteellinen,vie käteni elimelleen ja siitä pitäisi sitten innostua?!

koetin aikanaan puhua hänelle noista asioista,mutta loukkaantui ja joskus jopa suuttui,kun yritin varovasti ottaa asiaa esille. Meillä on varmasti erilainen tapa käsitellä asioita ja olen koettanut antaa tilaa hänen tavalleen.

välillä vaan nousee pintaan enemmän tuo tunteettomuus ja puhumattomuus. Itse olen todella tunteellinen ja näytän negatiiviset ja positiiviset tunteet. En tiedä mikä avuksi kun itsellä kuitenkin välillä tosi paha olla,mutta toisaalta rakastan miestä,enkä haluaisi erota. Voinko ikinä oppia ymmärtämään häntä tai hänen ajatusmaailmaa kun hän ei sitä minulle avaa. Onko kellään keinoa,mulla itsellä konstit loppu. Ollaan aikuisia,yli nelikymppisiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon. Elämä on aivan liian lyhyt tuollaiseen väkisin yhdessäoloon, missä ajatukset ja toiveet eivät kohtaa.

Vierailija
2/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Tuota olen punninnut välillä enemmän ja vähemmän. Itsetuntoni on ihan nollassa,en koe olevani haluttava ja ihana miehen silmissä. Koskaan Se ei ole mikään hyvä ollutkaan,mutta nyt tuntuu että miehen mielestä kaikki muut naiset on hyvännäköisiä jne.ulkonäössäni ei vissiin todellisuudessa ole vikaa,ainakin seuraa ja kehuja olen saanut,vielä tässäkin iässä. Ne ei paljon lämmitä,kun Se keltä sitä haluaisin on välinpitämätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan,jos jollain olisi lisättävää...

Vierailija
4/5 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä että turha tuohon on jäädä. Toista ei voi muuttaa ja tuhlaat elämäsi koska muuta et häneltä tule saamaan. Vapaita miehiä on maailma täynnä.

Vierailija
5/5 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tommonen ukko, neljätoista vuotta yhdessäoloa. Ei se parane ainakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi