Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän tupakoitsijoita vähä-älyisinä, ei voi mitään.

Vierailija
08.09.2014 |

Harva asia on ihmiselle niin haitallista kuin tupakka. Tietoa asiasta on ollut satavilla jo kymmeniä vuosia. Jokainen alle viisikymppinen polttaja on siis joko tyhmä tai itsetuhoinen.

Miksi, siis miksi kukaan alottaa tavan, joka on a) haitallinen, b) pahanhajuinen c) sosiaalinen stigma d)kallis e) tunnetusti addiktoiva.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas ne jotka lopettaa tupakoinnin? Saavatko älykkyyttä vai miten se menee?

Vierailija
42/49 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, miten keuhkoahtaumatautiin kuolee? Tukehtumalla. Sorry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvi keksiä tekosyitä. En ole IKINÄ polttanut

Vierailija
44/49 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sivu

Vierailija
45/49 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla enempää samaa mieltä.

t. 20 vuotta polttanut, 3 vuotta sitten lopettanut

Vierailija
46/49 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, on se kumma kun tupakka tappaa. Niin se tappaa ihan elämäkin. Elitpä elämäsi miten tahansa, voit sairastua vakavasti ja kuolla siihen.
Ja monihan on kotiinsa kuollut. Pitääkö siis koditkin kieltää ihmisiltä?
Mulle tupakointi on tapa, tapa siinä missä kahvin juontikin. Tai vaikkapa kaljatölkin hörppäys illasta. Tapoja on paljon meillä ihmisillä. Ite en esim telkkaria katao juuri ikinä. Kavereilla tulee joskus katottua, mut himassa en ikinä kato telkkaria.

Syntymä antoi mulle (kuten kaikille muillekin) kuolettavimman taudin, sitä kutsutaan elämänä. Jokainen käyttää sen miten parhaakseen näkee, eikä sen pitäisi olla keneltäkään muulta pois miten kukin oman elämänsä käyttää.

Vierailija
47/49 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama tyyppikö tänne joka päivä näitä aloituksia tekee? Joo, tupakointi on typerää ja epäterveellistä, sen tietää jokainen. Mutta keksi nyt joku muukin keskustelunaihe välillä kun tyhmät tupakoitsijat.

Vierailija
48/49 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:27"]Tiedätkö, miten keuhkoahtaumatautiin kuolee? Tukehtumalla. Sorry.
[/quote]

Tiedätkö, että sinäkin voit saada keuhkoahtaumataudin vaikka et koskaan tupakoisi?

Vierailija
49/49 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:33"]

Nii, on se kumma kun tupakka tappaa. Niin se tappaa ihan elämäkin. Elitpä elämäsi miten tahansa, voit sairastua vakavasti ja kuolla siihen. Ja monihan on kotiinsa kuollut. Pitääkö siis koditkin kieltää ihmisiltä? Mulle tupakointi on tapa, tapa siinä missä kahvin juontikin. Tai vaikkapa kaljatölkin hörppäys illasta. Tapoja on paljon meillä ihmisillä. Ite en esim telkkaria katao juuri ikinä. Kavereilla tulee joskus katottua, mut himassa en ikinä kato telkkaria. Syntymä antoi mulle (kuten kaikille muillekin) kuolettavimman taudin, sitä kutsutaan elämänä. Jokainen käyttää sen miten parhaakseen näkee, eikä sen pitäisi olla keneltäkään muulta pois miten kukin oman elämänsä käyttää.

[/quote]

Mutta ajattelitpa asian mitenpäin tahansa, tupakka on siltikin myrkky. Et nauttine muitakaan myrkkyjä ihan vain siksi, että satut niitä eteesi saamaan ja joka tapauksessa kuolet joskus? Tuo on se riippuvuus sinulla mikä puhuu. En usko, että sinäkään polttaisit sitä ensimmäistäkään tupakkaa jos nyt voisit palata siihen ja perua koko "tavan"