Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku päässyt tinderistä muka kunnon treffeille?

Vierailija
08.09.2014 |

Kysyn teiltä, tinderissä olevat naiset. Tähän mennessä ainoat kontaktit ovat olleet miehet, jotka ottaa yhteyttä viikonloppuiltoina kysellen, että oletko tänäiltana vapaa. Toinen ryhmä on miehet, jotka yllätys yllätys, aloittaa keskustelun arki-iltana kysyen, että oletko tulevana viikonloppuiltana vapaana ja minne baariin menossa jos tultaisiin törmäämään. Jos joku nyt ei ymmärtänyt, ei kyse mistään treffeille pyytämisestä vaan kysymykset tulee suoraan ilman mitään sanomista, hyvä jos joku kysyy edes perustietoja. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kyllä :D

Vierailija
2/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka olettaa Tinderistä tulevan treffikutsuja, haloo?! Sovellus on kehitetty nimenomaan panoseuran etsimiseksi. Kannattaa siis käyttää sitä sellaisena ja naputella treffipalstalle hakemusta, jos teknologiaa haluaa parinetsinnässään käyttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 18v ja seurustellut 2kk tinder tuttavuuden kanssa.

Vierailija
4/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseuraa sieltä haetaan, ei elämänkumppania

Vierailija
5/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:43"]

Kuka olettaa Tinderistä tulevan treffikutsuja, haloo?! Sovellus on kehitetty nimenomaan panoseuran etsimiseksi. Kannattaa siis käyttää sitä sellaisena ja naputella treffipalstalle hakemusta, jos teknologiaa haluaa parinetsinnässään käyttää...

[/quote]

Onhan jotkut alkaneet seurustelemaankin kun tutustuneet siellä. Mä en nyt sellaiseen omalla kohdalla usko, mutta noiden puhtaasti vonkausviestien määrä silti yllätti.

Vierailija
6/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt viisillä treffeillä :) eli kyllä pääsee.

Vierailija
8/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sitten olisi toimiva palsta "oikeaan" parisuhteen etsintään.

Ja tyhmä kysymys, mutta pitääkö profiilissa paljastaa kaikki (oma nimi, ammatti..)? En työni vuoksi voi hankkia nettijulkisuutta... :(

Vierailija
9/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:03"]

mikä sitten olisi toimiva palsta "oikeaan" parisuhteen etsintään.

Ja tyhmä kysymys, mutta pitääkö profiilissa paljastaa kaikki (oma nimi, ammatti..)? En työni vuoksi voi hankkia nettijulkisuutta... :(

[/quote]

Ei tinderissä tarvitse kirjoittaa mitään ellei halua, pelkät kuvat riittävät. Saa toki kirjoittaa jos tahtoo, mutta monella ei lue mitään ja lopuilla miehillä on pituus tai joku englanninkielinen aforismi. 

Vierailija
10/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:02"]

Minä olen käynyt viisillä treffeillä :) eli kyllä pääsee.

[/quote]

Se on aika hyvin. Olet varmaan nätti sekä mielenkiintoinen ihminen kun miehet pyytää sua ihan treffeille.

Vierailija
11/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa onpas erilaisia kokemuksia tinderistä! Minä olen ollut parin viime kuukauden aikana kuuden tai seitsemän eri miehen kanssa tinder-treffeillä... Jutellut olen kymmenien kanssa sovelluksen välityksellä. Vain yksi seksinvonkaaja tullut vastaan. Kaikki keiden kanssa olen treffeillä käynyt on olleet ihan normaaleja ihmisiä :D nyt viimeisimmän treffikumppanin kanssa olen ollut useammillakin treffeillä, tästä saattaa jopa kehkeytyä vielä jotain.

Ehkä ikä vaikuttaa? Minkä ikäisiä te seksinvonkaajiin törmäävät olette, ja minkä ikäisiä ne vonkaajat? Itse olen 25, ja miehet joita olen treffaillut on ollut 25-28.

Vierailija
12/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:21"]

Jaa onpas erilaisia kokemuksia tinderistä! Minä olen ollut parin viime kuukauden aikana kuuden tai seitsemän eri miehen kanssa tinder-treffeillä... Jutellut olen kymmenien kanssa sovelluksen välityksellä. Vain yksi seksinvonkaaja tullut vastaan. Kaikki keiden kanssa olen treffeillä käynyt on olleet ihan normaaleja ihmisiä :D nyt viimeisimmän treffikumppanin kanssa olen ollut useammillakin treffeillä, tästä saattaa jopa kehkeytyä vielä jotain. Ehkä ikä vaikuttaa? Minkä ikäisiä te seksinvonkaajiin törmäävät olette, ja minkä ikäisiä ne vonkaajat? Itse olen 25, ja miehet joita olen treffaillut on ollut 25-28.

[/quote]

25 (olen ap), ikähaarukka väliltä 24-26. Alkaa musta vaan tuntua, että itsessä jokin vialla kun arkielämässä en törmää myöskään muihin kuin miehiin, joita kiinnostaa pelkkä seksi eikä muu.

Vierailija
13/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari hyvää "ikisinkku" ystävääni ovat löytäneet todella ihanat miehet tinderistä käytyään ensin muutamilla enemmän ja vähemmän huonoilla treffeillä. Suosittelen! Kyllä sieltä timantteja löytyy.

White Trash Disease -blogin Natahan on myös tavannut miehensä tinderin kautta. :)