Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?

Vierailija
08.09.2014 |

Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.

Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike. 

Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.

Kommentit (515)

Vierailija
441/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko menetetyillä rakkaillani asiat hyvin?

Kumpi kahdesta upeasta miehestä on minulle parempi?

Vierailija
442/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi James Bulgerin piti kuolla niin raa'alla tavalla? Missä hän nyt on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko saada lapsia, ja jos voin, niin milloin? Onko valitsemani ala minulle oikea vai väärä?

Vierailija
444/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli nimeltä Clotspike?????

Voi helvetti mitä pelleilyä, porukka vielä menee tähän :DDDDDDD

hei kysy siltä enkeliltä miks mun anaalista tulee verta

Vierailija
445/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu sattui juuri: lueskelin tätä ketjua, kun lapsi huuteli luokseen huoneeseensa. Hän oli järjestelemässä tavaroitaan ja heti kun avasin huoneen oven, näin jalkojeni juuressa höyhenen. Lapsikaan ei tiennyt mistä se oli peräisin.

Kysyisin vielä: miksi kehotetaan pyytämään enkeleiltä suojelua ja toisaalta sanotaan, että kaikki tapahtumat ovat sielun kehittymiselle hyväksi - ne huonotkin. Onko siis kokemuksia, joilta on tarpeen varjeltua ja joitain joilta ei?

Ihana ketju. Kiitos ap. Tuot varmasti paljon iloa ja lohtua monille.

Vierailija
446/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

et taida amatööri tajuta että kommunikoit demonien kanssa jotka pitävät kustannuksellasi hauskaa, todella alhaisten entiteettien kanssa pyörit ja jakelet rupuisia 'neuvojasi' muille yhtä tyhmille, hohhoijaa..

Vierailija
447/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:16"]

Hei! Kirjoitan ensimmäistä kertaa sinulle. Haluaisin todella tietää, mikä on suojelusenkelini nimi. Kiitos jos ehdit kertoa sen minulle! :) T. 29-vuotias nainen

[/quote] Aseaidos, tuli minulle intuitiona. hahmona vanhempi mies. Tai tätä hahmoa hän käyttää eniten.

ap

[/quote]

Tuhannet kiitokset Sinulle! :)

Vierailija
448/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, haluaisin kysyä, että meneekö loppuraskauteni hyvin ja onko lapsi terve? Kumpaa sukupuolta hän on? Minkä nimisiä enkelini ovat? Kiitos.

Vierailija
449/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa kauan yhdessä ja matkan varrella on sattunut kaikenlaista.Joko nyt tilanteemme näyttää paremmalta vai voinko vieläkään luottaa mieheeni täysin?Meille on siunaantunut neljä lasta ja aina tulee miettineeksi,että saanhan pitää heidät luonani pitkään?Palaan äitiysloman jälkeen pian töihin ja se ahdistaa,miten pärjään siellä? Tulenko kärsimään vielä unettomuudesta vai mistä ongelmani johtuu?Onhan kaikilla perheen jäsenelläni enkeli suojaamassa?

Vierailija
450/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeni jäsenellä siis...

Vierailija
451/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on suojelusenkelini nimi? Miltä hän näyttää? Kuinka voin tuntea hänen läsnäolonsa? Onko hänellä jotain sanottavaa minulle?

Miten edesmennyt pappani voi nyt? Entä mammani tai 14-vuotiaana kuollut ystäväni?

Olen tuntenut parhaan ystäväni jo kahdeksan vuoden ajan ja olemme aina olleet läheisiä. Lähiaikoina välimme ovat kuitenkin viilenneet ja pelkään menettäväni hänet. Murehdinko turhaan?

Kiitos jo etukäteen! Olet kultainen ihminen :)

Vierailija
452/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:56"]

Hei ap, olen raskaana. haluaisin tietää, onko vauvan isä minulle sopiva kumppani? tällä hetkellä suhde tuntuu olevan taas solmussa ja se aiheuttaa minulle stressiä :/ olisiko parempi erota vai yrittää? miten pärjäisin vauvan kanssa yksin? miksi vauva ylipäänsä haluaa syntyä tällaiseen tilanteeseen? paljon kysymyksiä... : ) Kiitos sinulle! <3 

[/quote] Vauva haluaa synty, koska hänen sielunsa haluaa takaisin maan päälle opiskelemaan tätä elämää- antamaan ja saamaan rakkautta. Henkimaailmassa sielujen on hyvä olla, mutta sielläolo on vähän kuin kävisi saman luokan moneen kertaan- raadollinen maailma runtelee sielua myöden,mutta myös opettaa, karaisee ja kehittää sielua. 

Älä yritä lapsen takia suhteessa jossa sinulla on huono olla. teet sillä itsellesi pidemmän päälle hallaa. Muista rakastaa itseäsi, sen vauva myös vaistoaa, ja hän on onnellinen, kun äitikin on. 

ap

Vierailija
453/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen minä saa apua, vaikka kuinka koetan uskoa? Olen tuuliajolla ja kaipaan konkreettista merkkiä, mitä tahansa joka pukkaisi oikeaan suuntaan. Tai edes liikkeelle.

Vierailija
454/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydänkö koskaan toista perustamaan perhettä kanssani?

Vierailija
455/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Minua pelottaa tuleva ja yritän suhtautua siihen positiivisesti vaikka pelot jylläävätkin mielessäni. Olen huolissani vauvasta. Mistä löydän voimaa? Miten tässä käy?

Vierailija
456/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen unissani usein mieshahmon joka on pukeutunut pitkään takkiin ja silinteriin, hiukset ovat lapaluihin ja tummat. Ilmestyy useimmiten kun olen stressaantunut tai näen pahaa unta ja on suojeleva ja neuvoa antava voima unissani. Tiedän hänen nimensä olevan Edgar. Onko hän enkelini?

Vierailija
457/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:25"]Näen unissani usein mieshahmon joka on pukeutunut pitkään takkiin ja silinteriin, hiukset ovat lapaluihin ja tummat. Ilmestyy useimmiten kun olen stressaantunut tai näen pahaa unta ja on suojeleva ja neuvoa antava voima unissani. Tiedän hänen nimensä olevan Edgar. Onko hän enkelini?
[/quote]

Lisäys, hän on ollut unissani lapsuudesta saakka, mutta vasta viime vuosina olen saanut tietää hänestä enemmän.

Vierailija
458/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työelämässäni tulee käymään? Paraneeko tilanne koskaan ja mitä minun tulisi tehdä? Mikä tämä ystäväni on minulle? Ja miksi eräs toinen ei enää ota kontaktia?

Vierailija
459/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:14"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:35"]

Olenko kohdannut sielunkumppanini ja onko hän läsnä elämässäni tällä hetkellä? 

[/quote]  Henkilö jota tarkoitat, on sielunperheestäsi. meillä jokaisella on läheisiä sieluja jotka elävät elämiään yhdessä, eri rooleissa. Tämä henkilö on yksi tällaisista. Monta asiaa täytyy tapahtua että teillä on yhteinen tulevaisuus, mutta ei se mahdotonta ole. odota. 

ap

[/quote]

Anteeksi ap, mutta vastauksesi oli niin moniuloitteinen, että haluaisin tarkennusta: onko hän fyysisesti läsnä elämässäni ts. olemmeko tavanneet ihan tässä oikeassa elämässä? 

Vierailija
460/515 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:26"]

Millaista työtä tulen tekemään?

[/quote] Enkelit eivät näe tulevaisuuteen. Mutta luonteesi perusteella se on jotain hyvin ihmisläheistä. Palkkaa enemmän sinulle merkitsee onnistunut vuorovaikutus ihmisten välillä. 

ap
[/quote]
Pitää täysin paikkansa!