Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?
Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.
Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike.
Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.
Kommentit (515)
Olenkohan oikealla tiellä. Muutos tarpeellinen mietin kuitenkin valitsinko oikein.
Voi höh, ap on kaikonnut. Meillä jäi monta kysymystä vaille vastausta! :( Toki ymmärtäähän sen, ettei aina vaan ole aikaa.. Mutta silti. :)
Haluaisin kysyä miksi en saa merkkejä enkeliltäni vaikka pyydän?
Mikä hänen nimensä on?
Kiitos~
Otsikon luettuani luulin että saa kysellä Helvetin Enkeleiltä:). Anteeksi.
Olen miettinyt että olenko elänyt koko elämäni hyvien tapojen mukaan turhaan. Haluaisin saada tiedon odottaako minua taivaassa kuvan kaltaiset neitsyet?
http://www.metarthunter.com/content/1211/luiza-a-manolia-04.jpg
Mitä mun kannattaisi tehdä lasten kanssa kotonaolon jälkeen työ- ja opiskelurintamalla, oon aivan hukassa!
Haluaisin kysyä, onko parisuhteemme lähestymässä loppuaan. En myöskään ymmärrä tehtävääni lapsuudenkodin suhteen. Olen pyytänyt enkeleiltäni ohjausta... kiitos!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:15"]
Enkelikuiskaaja otti hatkat. Kun joka toinen kysyy samoja kysymyksiä: tykkääköhän se yksi ihminen vuodelta 1 ja 2 vielä minusta... onko meillä mitään mahdollisuuksia? Ja jos siivekäs on jotain jo vastaillut: oi ihanaa kerro nyt vielä laitanko huomenna hiusväriä vai en? Mitä kuollut lemmikkikissani ajattelee meille syntyneestä vauvasta?
Anteeksi nyt kovasti, mutta teitä huijataan 10-0
[/quote]
Kun joskus tulee se päivä että kuolet, tulet yllättymään suuresti. Älä ole niin varma että juuri sinun totuutesi on se oikea, ehkä siihen on niin helppo turvautua, kuoleman jälkeen on pelkkää mustaa. Kunpa saisin universaalin rakkauden sydämeesi.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 00:36"]
Palaanko koskaan yhteen elämäni rakkauden kanssa? Rakastan häntä ja uskon että hänkin minua, olosuhteet vaan ovat erottaneet meidät :/
[/quote] Enkelit eivät voi nähdä tulevaisuuteen, kukaan ei voi. tulevaisuutta pystyy intuitiivinen ihminen, ja henkimaailman olennot, eri asioista, mutta hekään eivät näe tulevaisuuteen. Mutta jos olosuhteet ovat erottaneet teidät, ja rakkaus on molemminpuolinen, jommankumman täytyy rohkaista mielensä ja ottaa toiseen yhteyttä ja kysyä onko tunteita vielä olemassa. mitään muuta mahdollisuustta ei oikeastaan ole.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:04"]
Olen kokenut kovia viime vuosina. Siksi olen turvautunut Jumalaan ja mielestäni kokenut rukouksessa Jumalan ehdottoman rakkauden. Sen rinnalla kaikki maanpäällinen tuntuu vähäpätöiseltä. Onko tämä vain mieleni tuotosta vai todellista? Koen että sieluani on koeteltu lapsesta lähtien jotta lopulta löytäisin Jumalan rakkauden.
[/quote]
Voitko vielä vastata yllä olevaan kysymykseeni ap? Kiitos!
Onko päätökseni jättää vanhat tavat ja unelmat taakseni tuonut minulle todella rauhaa ja uuden suunnan elämälle?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:22"]
Hei!
Onko rakastamallani henkilöllä ns. luurankoja kaapissa? Voinko luottaa häneen täysin?
Onko suojelusenkelini tai kanssakulkijani edesmennyt isäni?
Kiitos sinulle <3
[/quote] Rakastamallasi henkilöllä on yksi isohko salaisuus jota hän ei ole vielä sinulle kertonut, mutta ei varsinainen luurako kuitenkaan. Tulet ymmärtämään kyllä asian hyvin, koska olet sillä kehitystasolla että sinulle on kehittynyt rakastava ymmärtämisen taito- mutta tämä hlö ei ihan vielä luota sinuun täysin, samoin on teillä molemmilla. Antakaa ajan kulua ja kiintymyksen kasvaa, teidän sielunne tuntuvat sopivan yhteen.
ap
[/quote]
kiitos vastauksesta <3 Palaan antamaan palautetta, kun sen aika on!
Mitä suhteelleni tapahtuu?