Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Englannin yo kuuntelu syksy 2014

Vierailija
08.09.2014 |

Aivan älyttömän vaikea!!! Muilla samoja fiiliksiä? Alun aksentti oli älyttömän vaikea, koska se mongersi ja puhui epäselvästi. Kertoimet olivat hölmöt ja kylmät. Vastausvaihtoehdot olivat lähes jokaisessa kohdassa ympäripyöreitä enkä oikein tiennyt mitä laittaa.

Kommentit (421)

Vierailija
1/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun tennissanasto oli käsittämätöntä. Olen pahoillani ytl etten pelaa tennistä...

Vierailija
2/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea! Tuntui, että moneen kohtaan olisi sopinut useampi vaihtoehto. En tiedä johtuiko jännityksestä vai mistä, mutta tuntui että varsinkin avoissa oli todella lyhyet vastausajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, pojallani oli kuuntelu tänään. En ole vielä ollut yhteydessä että miten sujui. Koska tulokset saa?

Vierailija
4/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolla aksentilla puhunut puhui aika hitaasti joka vähän kompensoi sitä möngerrystä. Kumpi se nyt oli, denguekuumeeseen sai immuniteetin vai suuremman riskin sairastua uusiksi? Koska immunitetti tuli yhtä niistä vastaan kuitenkin mut pystyi helpommin sairastumaan toisiin muotoihin..

Vierailija
5/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kylläihan sairaan vaikia kuuntelu.. Muistatteko mitkä tehtävissä oli kertoimet? Itellä ei jääny aikaa niitä katemla.. Mutta esseessä ja kirjallisessa paremmin.. Itelle heikoin oli se internetjuttu, missasin totaallisesti kaks ensimmäistä!

Vierailija
6/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat vastaukset tulevat nettiin klo 17, löytyvät vaikkapa ylen abitreenien sivuilta. Suosittelen suklaalevyn ostamista pojallesi, koska koe oli todella vaikea... :(

Vierailija
7/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:04"]Oli kylläihan sairaan vaikia kuuntelu.. Muistatteko mitkä tehtävissä oli kertoimet? Itellä ei jääny aikaa niitä katemla.. Mutta esseessä ja kirjallisessa paremmin.. Itelle heikoin oli se internetjuttu, missasin totaallisesti kaks ensimmäistä!
[/quote]

Kaikis oli mun mielestä 2 paitsi siin arvaa mitä hlö sanoo seuraavaks ja avois oli x3

Vierailija
8/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin sen että hoidetaan antibiooteilla.. Koska no suurempi riski sairastua uudestaan riippuu siitä tuleeko edes pistetyksi, ja immuniteetti se ei ainakaan voi olla, koska se ei ole niitä kaikkia neljää vastaan.. Voin olla täysin väärässä, mutta näin sen itse ajattelin.

Vierailija
9/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin oli jokaisessa kohdassa x 2,5

Vierailija
10/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih siitä tulis kyllä paljon tekstiä, että sitä luettais varmaan vielä ensi juhannuksenakin :D

Vierailija
11/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoimet oli kaikissa kohdissa 2,5!!

Vierailija
12/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitä vastasitte niihin avoihin!! Se mitä se fani teki oli vaikea ja sitte, että mitä se mummo duunas (sen kyllä sain että keräs rahaa sairaalalle)

Vierailija
13/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:09"]Itse laitoin sen että hoidetaan antibiooteilla.. Koska no suurempi riski sairastua uudestaan riippuu siitä tuleeko edes pistetyksi, ja immuniteetti se ei ainakaan voi olla, koska se ei ole niitä kaikkia neljää vastaan.. Voin olla täysin väärässä, mutta näin sen itse ajattelin.
[/quote]

Paitsi että virusta ei hoideta antibiooteilla. Olit väärässä ja pisteet meni, sorry!

Vierailija
14/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hämmentää, että eikö täällä ole ketään kenellä toi kuuntelu ois sujunu oman tason mukasesti. :D itelläni 70 paikkeilla ja helvetin pettynyt... E tavotteena ja kirjalline/aine ei pitäs ol yht vahva ku kuuntelu eli taitaa seurata uusiminen keväällä..

Vierailija
15/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä vaikeaa.

Mitä te muut lukiolaiset laitoitte avoihin? Itse tajusin äsken, että laitoin siihen seinäkiipeilyosioon, että rahaa kerättiin sairaalan hyväksi. Nettiuutisen mukaan keräyskohde olikin jonkilainen saattokoti. Rokotetaankohan siitä?

Vierailija
16/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:10"]Kertoimet oli kaikissa kohdissa 2,5!!
[/quote]

Ai okei! Ennen oli 2 ja 3 kertoimet eri osioissa ( ollaan tehty vanhoja kuunteluita)

Vierailija
17/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kohdissa oli 2,5 kertoimet

Vierailija
18/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:09"]Itse laitoin sen että hoidetaan antibiooteilla.. Koska no suurempi riski sairastua uudestaan riippuu siitä tuleeko edes pistetyksi, ja immuniteetti se ei ainakaan voi olla, koska se ei ole niitä kaikkia neljää vastaan.. Voin olla täysin väärässä, mutta näin sen itse ajattelin.
[/quote]

Paitsi että virusta ei hoideta antibiooteilla. Olit väärässä ja pisteet meni, sorry!
[/quote]

Se tulee immuuniksi. Siis sille fengue kuumeelle, MUTTA saa jotai muita tauteja sitten tilalle.

Vierailija
19/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi hämmens itteenikin tosi paljon, todella ilkeät kertoimet. Ykkösosiossa ois voinu olla vähä pienemmät kertoimet..

Vierailija
20/421 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:11"]Oli kyllä vaikeaa.

Mitä te muut lukiolaiset laitoitte avoihin? Itse tajusin äsken, että laitoin siihen seinäkiipeilyosioon, että rahaa kerättiin sairaalan hyväksi. Nettiuutisen mukaan keräyskohde olikin jonkilainen saattokoti. Rokotetaankohan siitä?
[/quote]

Sairaala käy, koska siinä sanottiin hospital. Ei sen niin tarkkaan tarvitse olla :)