Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi parikymppisiä pidetään tyhminä?

Vierailija
08.08.2014 |

Monet vanhemmat ihmiset kohtelevat ylimielisen alentavasti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen ei ole tyhmä,mutta elämänkokemuksen puute tekee naiiviksi.Elämänkokemus antaa tietenkin viisautta.alentuva kohtelu typerää ja kertoo sen,että on itse tyhmä.jokainen meistä on ollut parikymppinen.t.43v

Vierailija
2/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parikymppiset on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/1271046/ketju/kauheimmat_treffit_ikina

Lue tuo ketju. Siellä monet kertovat harrastaneensa seksiä hirviötreffien jälkeen, koska eivät nuoruuttaan osanneet sanoa "Ei".

Vierailija
4/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani tyhmä, mutta tiedostan, että vasta "opettelen" itsenäistä elämää. Toisaalta, koen olevani ehkä rohkeampi ja ennakkoluulottomampi kuin minua vanhemmat, en ehkä osaa pelätä epäonnistumisia tai epäillä kaikkea. Nautin siis siitä tunteesta, että olen nuori ja ehkä sitten vähän "tyhmäkin".

Vierailija
5/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi asia minkä moni elämänkokemustaan korostava unohtaa, on se, että elämänkokemus on uniikkia. minun kokemukseni samoista tapahtumista eivät tule koskaan olemaan samanlaisia kuin sinun kokemuksesi. en tietenkään kiellä kypsymistä tapahtuvan, mutta on tyhmää aliarvioida nuorempiensa ajatuksia tai tehdä oletuksia siitä, missä asioissa heidän mielensä tulee vielä muuttumaan.

-Nainen 19v-