Nainen joka estoinen sängyssä
Kuka myöntää olevansa itse tai örmännyt sellaiseen?
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:06"]Nykyään kai naiset, jotka ei halua/ujostelee anaalia, s/m -juttuja, lesboilua tai kimppaa luokitellaan estoisiksi, siveydensipuleiksi ja mitälie.. :(
[/quote]
Siis olen itsekin nainen, ja näin koen asian olevan, mediassa ainakin, mikään ei riitä :/
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:48"]
Olen estoinen, yleensä miehen kanssa joka vie asiat liian nopeasti eteenpäin, koskettaa väärin ja tuottaa jopa kipua. Tarvitsen todella paljon aikaa ja aika iso osa miehistä ei sitä tajua. Yleensä seksi on silloin huonoa.
[/quote]
Miksi et sano miehelle että etenee liian nopeasti?
En halua anaaliseksiä, mutta se ei johdu mistään estoisuudesta.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:06"]Nykyään kai naiset, jotka ei halua/ujostelee anaalia, s/m -juttuja, lesboilua tai kimppaa luokitellaan estoisiksi, siveydensipuleiksi ja mitälie.. :( [/quote] Siis olen itsekin nainen, ja näin koen asian olevan, mediassa ainakin, mikään ei riitä :/
[/quote]
No onko se sun mielestä estoisuutta? Itsellesi se ei riitä. Olet asettanut tavoitteeksi olla hyvä sängyssä ja sitten luet noi jutut uskoen sieltä, mikä on hyvää sängyssä. Minusta seksiin pitää riittää rakkaus ja oma halu ja jos se ei riitä niin mua ei sit ainakaan kiinnosta mitä se toinen haluaisi. Naurettava trendipelle, osaako ensin rakastaa ja olla haluava, katsotaan sen jälkeen ne temput. Prkl...
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:06"]Nykyään kai naiset, jotka ei halua/ujostelee anaalia, s/m -juttuja, lesboilua tai kimppaa luokitellaan estoisiksi, siveydensipuleiksi ja mitälie.. :( [/quote] Siis olen itsekin nainen, ja näin koen asian olevan, mediassa ainakin, mikään ei riitä :/
[/quote]
No onko se sun mielestä estoisuutta? Itsellesi se ei riitä. Olet asettanut tavoitteeksi olla hyvä sängyssä ja sitten luet noi jutut uskoen sieltä, mikä on hyvää sängyssä. Minusta seksiin pitää riittää rakkaus ja oma halu ja jos se ei riitä niin mua ei sit ainakaan kiinnosta mitä se toinen haluaisi. Naurettava trendipelle, osaako ensin rakastaa ja olla haluava, katsotaan sen jälkeen ne temput. Prkl...
[/quote]
Kokeilepa deittailla tämän ajan 25-35 vuotiaita miehiä. Jos haluaa olla miehelle tarpeeksi hyvä seksiin tulee naisen olla tyyliin pro ja avoin kaikenlaiselle kokeilulle. Esim. anaaliseksistä kieltäytyminen tulkitaan tiukkapipoisuudeksi.
Siis mies joka noita erikoisuuksi ehdottaisi, mutta ei saa mua kokemaan, että rakastaa mua ja tuntee halua minuun, on naurettava trendipelle, ei kirjoittaja ketä lainasin.
23
Mielestäni anaaliseksistä kieltäytyminen on osa itseni ja kehoni arvostusta. En voisi jatkaa seurustelua sellaisen miehen kanssa, joka ehdottaa panoa anaaliin.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:05"]
[/quote]
[/quote]
Kokeilepa deittailla tämän ajan 25-35 vuotiaita miehiä. Jos haluaa olla miehelle tarpeeksi hyvä seksiin tulee naisen olla tyyliin pro ja avoin kaikenlaiselle kokeilulle. Esim. anaaliseksistä kieltäytyminen tulkitaan tiukkapipoisuudeksi.
[/quote]
No A) mä en halua olla miehelle tarpeeksi hyvä seksiin, se ei ikinä ole ollut mun periaate. Seksi on yhdessä tekemistä ja toisen tekemiset vaikuttavat minuun myös. Jos mies ehdottaa mulle moisia tyun offeja eikä ymmärrä, etten niitä halua ja jos loukkaa sillä mua, niin mä nauran sen ehdotukselle niin, että sen stondis on entinen. Olin ennen se täysin seksiin kykenemätön, joten mulla on varaa siihen. Seksin on toimittava molempiin suuntiin. Tuskin se on pois muodista?
Jatkuvasti tulin torjutuksi ja neuvotuksi kuinka asiat pitäisi oikeasti tehdä. Mies mm sanoi suurimman seksihaaveensa olevan se että herää yöllä suihinottoon. Tein niin, mies käänsi kylkeä. Elin jatkuvassa puutteessa hänen kanssaan. Hän kuitenkin masturboi säännöllisesti.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:13"]
No A) mä en halua olla miehelle tarpeeksi hyvä seksiin, se ei ikinä ole ollut mun periaate. Seksi on yhdessä tekemistä ja toisen tekemiset vaikuttavat minuun myös. Jos mies ehdottaa mulle moisia tyun offeja eikä ymmärrä, etten niitä halua ja jos loukkaa sillä mua, niin mä nauran sen ehdotukselle niin, että sen stondis on entinen. Olin ennen se täysin seksiin kykenemätön, joten mulla on varaa siihen. Seksin on toimittava molempiin suuntiin. Tuskin se on pois muodista?
[/quote]
Tietysti mun otokseni on pieni, sillä se kattaa vain pienen osan miehiä sekä ne kokemukset, mistä esim. oman ikäiseni naispuoliset ystävät ovat kertoneet.
Mitä väliä sanoa yhdelle miehelle, että ei kiitos kun se seuraava jota tapailet tulee ehdottamaan täysin samat jutut? Kyllä nää on jo niin nähty.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:13"]
[/quote]
Tietysti mun otokseni on pieni, sillä se kattaa vain pienen osan miehiä sekä ne kokemukset, mistä esim. oman ikäiseni naispuoliset ystävät ovat kertoneet.
Mitä väliä sanoa yhdelle miehelle, että ei kiitos kun se seuraava jota tapailet tulee ehdottamaan täysin samat jutut? Kyllä nää on jo niin nähty.
[/quote]
Niin, no sitten on vain jatkettava etsintää. Kyllä mä tiedän, mitä se on, kun ei löydä sopivaa miestä seksiin. Kun en halunnut seksiä laisinkaan, niin se vasta miehiä houkuttelikin! Pakko vain down greidata itseään sinne, missä miehet ei ole tuollaisia. Ja voitkin huomata, ettei mikään down greidaus olekaan lopputulos, vaan PALJON parempi mies. En tiedä millaisia miehiä olet tapaillut mutta mä ainakin löysin mun miehen itseäni vanhemmasta kategoriasta, mutta hän on helmi :) Ensin ajattelin kyllä, että mä otan hänet säälistä, mutta kuinka väärässä olenkaan saanut olla.
Ja olen kyllä vanhempi, kuin sinä, eli itse deittailin 2000-luvun alkupuolella. Mutta silloinkaan seksittömyys ei ollut in. Eli vaatimus tyttöystävälle oli SEKSI. Mutta pakkoko kaikkiin vaatimuksiin on suostua.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:25"]
Ja olen kyllä vanhempi, kuin sinä, eli itse deittailin 2000-luvun alkupuolella. Mutta silloinkaan seksittömyys ei ollut in. Eli vaatimus tyttöystävälle oli SEKSI. Mutta pakkoko kaikkiin vaatimuksiin on suostua.
[/quote]
Tämä siis nro 30
Olen estoinen, syynä vaikea trauma seksuaalisesta väkivallasta. En varmaan ikinä pääse siitä kokonaan yli, mutta onneksi on edes välittävä ja pitkäpinnainen puoliso joka ymmärtää.
Mutta ei minusta estoisuus ole mikään huono ominaisuus välttämättä. Harvalle niinkin intiimi asia kuin seksi on aina helppoa ja huoletonta. Voi ilman traumojakin olla vaikeaa päästää toinen niin lähelle.
Niinpä kai nro 30. Olen törmännyt vaan todella...miten sen nyt sanoisi, huonosti kohteleviin miehiin, joista alunperin lähtikin koko estoisuus päälle.
Mun mielestä estoiseksi luokitellaan juurikin tuo yhden sanoma "haluaisin ottaa suihin ja olla päällä", mutta ei sitten kehtaa. Herran isä, mun oikeasti todella käy sääliksi. :( Mun mielestä rakastavan puolison kanssa voi ja pystyy tekee kaikkea, mitä itse vain tykkää tehdä. Ei estoisuus ole sitä, että ei anna anaalia, jos ei anaaliseksistä tykkää. Mutta jos sitä haluaisi itse, eikä vaan kehtaa ehdottaa, niin ollaan jo estoisuuden puolella. Itse olen valmis kokeilemaan ainakin kerran lähes kaikkea, paitsi paskalla leikkimistä tai todella rajua s/m-seksiä. Meillä ihmisillä on erilaiset rajat. Nämä kuitenkin vain mun ajatuksia ja mielipiteitä :)
Tähän voi vastata että en ole. Ulkoisesti voin vaikuttaa kylmältä ja estyneeltä mutta sängyssä estot kyllä häviää. Kumppanin täytyy olla tietysti mieleinen.
Olen varmasti estoinen. Seksin suhteen on niin paljon vaatimuksia ja ulkonäköpaineet on kovat. Ajattelen, että olen kuitenkin huono, kömpelö, vastenmielinen tai nolo. Vain pitkässä suhteessa olen voinut todella nauttia. Nyt ei ole kumppania enkä uskalla hankkiakaan.
Olin ennen, en ole enää. 12v suhde. N34
Olen estoinen, yleensä miehen kanssa joka vie asiat liian nopeasti eteenpäin, koskettaa väärin ja tuottaa jopa kipua. Tarvitsen todella paljon aikaa ja aika iso osa miehistä ei sitä tajua. Yleensä seksi on silloin huonoa.