Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka estoinen sängyssä

Vierailija
07.09.2014 |

Kuka myöntää olevansa itse tai örmännyt sellaiseen?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

estoinen nainen on todella epäkiihottava.

- mies 24v

Vierailija
42/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:45"]

- mies 24v

[/quote]

Kyllähän sen nainen itsekin tietää, mikä vaan ruokkii enemmän estoisuutta :( Eipä sillä, en mä usko uskaltavani seksiä enää edes harrastaakaan kenenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mies 24v

[/quote]

Niin, kun olet itse epävarma sellaisen edessä. Mä olen saanut parasta seksiä mieheltä, joka ymmärsi estoisuuden anatomiaa ;) Toki en ollut miehen paras pano, ehkä huonoin, mutta olis hän halunnut nähdä uudelleen. 

Vierailija
44/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:30"]

Niinpä kai nro 30. Olen törmännyt vaan todella...miten sen nyt sanoisi, huonosti kohteleviin miehiin, joista alunperin lähtikin koko estoisuus päälle. 

[/quote]

:( Tsemppiä, ja muista, että vika ei ole sinussa! Vaan mitä on tapahtunut. Se sun on käsiteltävä jotenkin, mutta sinä itse olet hyvä, muista se.

Vierailija
45/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:49"]

- mies 24v

[/quote]

Niin, kun olet itse epävarma sellaisen edessä. Mä olen saanut parasta seksiä mieheltä, joka ymmärsi estoisuuden anatomiaa ;) Toki en ollut miehen paras pano, ehkä huonoin, mutta olis hän halunnut nähdä uudelleen. 

[/quote]

;)));) mä en nussi estoisia naisia, se vie mielenkiinnon täysin eikä sellaisen kanssa halua edes yrittää. nainen joka on yhtä villi ja aktiivinen kuin itse on maailman paras juttu.

m24

Vierailija
46/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään nyt estoisena pidä sitä, etteivät kaikki seksuaaliset kokeilut vain tunnu omilta.  Netti on täynnä ihmeellisiä juttuja, ei niitä kaikkia tarvitse kokeilla, että voi heti sanoa, ettei tuo ole minun juttuni.

En minä söisi apinan aivojakaan, ja ihan jo maistamatta tuomitsisin tuollaisen ruuan vähän syömäkelvottoman oloiseksi.

Ihminen on estoinen, jos hänestä ITSESTÄÄN tuntuu siltä.  Ei sitä muilta tarvitse kysellä.   Sille piirteelle ei edes tarvitse tehdä mitään, jos se ei itseä haittaa.  Jos haittaa, niin sitten sitä asiaa pitää lähestyä ajatteluteitse, ja miettiä itse, että miksi mikin asia tuntuu siltä miltä se tuntuu, ja että onko noissa tuntemuksissa mitään järkeä.

Oman puolison edessä olisi hyvä pystyä keekoilemaan ilman rihmankiertämää, ja tekemään jopa tuhma aloite. Myös saippuoimisen kohteena ihan oikean ja vähän vaikka viipyilevänkin saunassa pesemisen aikana olisi hyvä pystyä olemaan.  Nuo nyt ovat ihan perusnormi hellyyttä.  Noissa jos tökkii, niin sitten pitäisi asialle jo vaikka tehdäkin jotain.

Mutta ei tosiaankaan tarvitse kaikkea outoa kokeilla mitä netistä sattuu löytymään.  Se kinkyilykin on eräänlaista tunnottomuutta ja turtumista, kun mikään ei enää edes tunnu miltään, ja yritetään vain kokoajan jotain uutta ja uutta.  Lopuksi sitä sitten kuolee muovipussi päässä ristillä pää alaspäin, pikkuauto perseessään ja sähköpaimen kiinni palleissa, jos tuolle jatkuvien uusien kokeilujen tielle lähtee.

Ei sen tuollaista tarvitse olla.

Vierailija
47/57 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:48"]

Olen estoinen, yleensä miehen kanssa joka vie asiat liian nopeasti eteenpäin, koskettaa väärin ja tuottaa jopa kipua. Tarvitsen todella paljon aikaa ja aika iso osa miehistä ei sitä tajua. Yleensä seksi on silloin huonoa.

[/quote]

Miksi et sano miehelle että etenee liian nopeasti?

[/quote]

Iso osa miehistä pitää itseään hyvänä rakastajana, huolimatta siitä etteivät sitä todellisuudessa ole. Jos tapaan tällaisen Romeon, yleensä en sano asiasta mitään. Poistun paikalta mahdollisimman nopeasti. Miehet eivät pidä siitä että heitä arvostellaan. 

Vierailija
48/57 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:06"]Nykyään kai naiset, jotka ei halua/ujostelee anaalia, s/m -juttuja, lesboilua tai kimppaa luokitellaan estoisiksi, siveydensipuleiksi ja mitälie.. :( [/quote] Siis olen itsekin nainen, ja näin koen asian olevan, mediassa ainakin, mikään ei riitä :/

[/quote]

No onko se sun mielestä estoisuutta? Itsellesi se ei riitä. Olet asettanut tavoitteeksi olla hyvä sängyssä ja sitten luet noi jutut uskoen sieltä, mikä on hyvää sängyssä. Minusta seksiin pitää riittää rakkaus ja oma halu ja jos se ei riitä niin mua ei sit ainakaan kiinnosta mitä se toinen haluaisi. Naurettava trendipelle, osaako ensin rakastaa ja olla haluava, katsotaan sen jälkeen ne temput. Prkl...

[/quote]

Kokeilepa deittailla tämän ajan 25-35 vuotiaita miehiä. Jos haluaa olla miehelle tarpeeksi hyvä seksiin tulee naisen olla tyyliin pro ja avoin kaikenlaiselle kokeilulle. Esim. anaaliseksistä kieltäytyminen tulkitaan tiukkapipoisuudeksi. 
[/quote]

Totta toinen puoli, kyllä minustakin ollakseen todella hyvä sängyssä pitäisi olla aika avoin edes kokeilemaan erilaisia asioita. Eipä siinä sitten mitään, jos ei niistä tykkääkään.

Samoin anaaliseksistä kieltäytyvä voi antaa itsestään tiukkapipoisen kuvan, jos kieltäytyminen on tyyliä "hyi yööööök vähä sä oot sairas!!"

En nyt tarkoita että juuri sinä olisit tällainen, mutta esim. AV-palstalla näiden ns. ei-avointen kommentit ovat usein aika aggressiivisia.

Vierailija
49/57 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:13"]Mielestäni anaaliseksistä kieltäytyminen on osa itseni ja kehoni arvostusta. En voisi jatkaa seurustelua sellaisen miehen kanssa, joka ehdottaa panoa anaaliin.
[/quote]

Mies kysyy, että haluaisitko kokeilla ja sinä jätät hänet? Aika karua. Mistä moinen?

Vierailija
50/57 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 07:00"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:10"]

Mä en ikinä anna tehdä itselleni mitään, en vain tykkää. Panna toki saa, mutta ei muuta. Kun en tykkää, niin en. Tuntuu vain äärimmäisen kiusalliselta ja nöyryyttävältä olla siinä "toisen hoideltavana". Yksin saan orgasmin muutamassa minuutissa.

[/quote]

hyi saatana mikä ämmä. maailman tylsintä seksiä ja ei osaa nauttia ja vapautua OLLENKAAN 

[/quote]

Entäs jos olisit tosissasi kiinnostunut naisesta ja nainen onkin tuollainen sängyssä?

Juuri tuon kaltaisten kommenttien takia ei enää kiinnosta, en jaksa toisten ihmisten tuomitsemista.

Vierailija
51/57 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on alkanut tosissaan risoa se, että pidän liiankin rajuista jutuista sängyssä. Miehiä on pakko etsiä netin kautta ja juurikin tuoda näitä etukäteen esille, sillä olen onnistunut muuten tavattuja miehiä säikyttämään pois pervoiluillani. Olisi siis aika paljon helpompi olla estoinen ja tylsästä perusseksistä nauttiva.

Vierailija
52/57 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:34"]

Olin aiemmin, aina 40-vuotiaaksi asti. Lapsuuden kylmä kasvuympäristö syynä. Eli seksiä ei olisi minun mielestäni tarvittu yhtään mihinkään ja oli vaikeaa käsittää, että se on keksitty edes. En halunnut ikinä milloinkaan ketään, pelkkä halailu ja läheisyys olisi riittänyt vallan mainiosti minulle ja olisi ollut paljon isompi osoitus rakkaudesta, kuin mikään vi*tun sisääni työntyminen. Sain aina pettyä kaikkiin miehiin, ettei ne mua rakasta, vaan seksiä. Yhden lassukan kanssa sitten pariuduin. 

[/quote]

Eli kun mies halusi seksiä niin hän rakastanut sinua? Pitäisikö sinua rakastaa siten, ettei vahingossakaan halua pildeä?

Vierailija
53/57 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:13"]Mielestäni anaaliseksistä kieltäytyminen on osa itseni ja kehoni arvostusta. En voisi jatkaa seurustelua sellaisen miehen kanssa, joka ehdottaa panoa anaaliin. [/quote] Mies kysyy, että haluaisitko kokeilla ja sinä jätät hänet? Aika karua. Mistä moinen?

[/quote]

Juuri näin. Mullekin tuli eteen tilanne, et mies kysyi haluatko kokeilla ja kun sanoin, että ei oo ihan mun juttu, niin sanoi, että ei se mitään kunhan kysyin. Mies muuten mukava ja seksi hyvää, niin en kai ehdotuksen perusteella miestä jätä. Sitten kuuluu sanoa ei kiitos.

Vierailija
54/57 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
55/57 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt, mutta estoiseen mieheen olen törmännyt. Jopa vieraassa kaupungissa ikkunalaudalla peuhaaminen oli ihan hihhih- touhua.

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:18"]

Kuka myöntää olevansa itse tai örmännyt sellaiseen?

[/quote]

Vierailija
56/57 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:10"]

Mä en ikinä anna tehdä itselleni mitään, en vain tykkää. Panna toki saa, mutta ei muuta. Kun en tykkää, niin en. Tuntuu vain äärimmäisen kiusalliselta ja nöyryyttävältä olla siinä "toisen hoideltavana". Yksin saan orgasmin muutamassa minuutissa.

[/quote]

hyi saatana mikä ämmä. maailman tylsintä seksiä ja ei osaa nauttia ja vapautua OLLENKAAN 

Vierailija
57/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:49"]

- mies 24v

[/quote]

[/quote]

;)));) mä en nussi estoisia naisia, se vie mielenkiinnon täysin eikä sellaisen kanssa halua edes yrittää. nainen joka on yhtä villi ja aktiivinen kuin itse on maailman paras juttu.

m24

[/quote]

Niin niin. Kyllä se jo tajuttiin, että sulla on noin.