Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen joka estoinen sängyssä

Vierailija
07.09.2014 |

Kuka myöntää olevansa itse tai örmännyt sellaiseen?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 07:00"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:10"]

Mä en ikinä anna tehdä itselleni mitään, en vain tykkää. Panna toki saa, mutta ei muuta. Kun en tykkää, niin en. Tuntuu vain äärimmäisen kiusalliselta ja nöyryyttävältä olla siinä "toisen hoideltavana". Yksin saan orgasmin muutamassa minuutissa.

[/quote]

hyi saatana mikä ämmä. maailman tylsintä seksiä ja ei osaa nauttia ja vapautua OLLENKAAN 
[/quote]

No hyi hyi itselles, mikäs olet muita tuomitsemaan?

Vierailija
2/57 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on suoraan minun elämästani seksin saralla, juurikin suurin osa sellaisia naisia mitä olen tavannut. Seksi jo käsitteenä lähes mahdoton ajatus, saatikaan, että kokeilisi jotain muuta kuin pimeässä peiton alla lähetys-saarnaajaa. Miehenä menee halut sellaiseen naiseen ja seksiin jossa saa lähes väkisin avata reidet jotta saisi edes koskea pimppiä, omalla kullilla ei tarvi unelmoida edes tuntevansa toisen kättä, puhumattakaan suusta.

Estoisuutta ei ole se, että ei halua kokeilla juttuja jotka tuntuvat jo ajatuksena vieraalle mutta en jaksa uskoa, että koskettaminen ja antaa koskettaa itseään voisi olla (terveelle) vastenmielistä ajatusasteella. Kahdehdin niitä miehiä joilla on nainen jonka kanssa seksi on oikeaa seksiä, avointa nauttimista puolin ja toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin entisen mieheni kanssa estoinen ja aika haluton. Luulin etten ole seksuaalinen ihminen. Eron jälkeen tajusin että pidän seksistä, paljon! Tajusin että minullakin on halut. Ja tajusin myös että olen todella kokeilunhaluinen. Surullista on todeta jälkikäteen etten ilmeisesti vain halunnut puolisoani.

Vierailija
4/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ja olen hieman edelleen. Syynä erittäin huonot aiemmat kokemukset.

Vierailija
5/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen.

Vierailija
6/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaisella ole omat estonsa. Suurin osa "estottomista" on kuitenkin hyvin estoisia esim. kakkaleikkien sijaan.

Mitä tarkoitan on se, että jos ihminen ei halua muodissa olevia asioita harrastaa sängyssä, saa nopsaan estoisen leiman. Estoisuus on kuitenkin sitä, että tavallaan haluaisi jotain, mutta ei uskalla - eli itse siitä kärsii. Se jos toinen kärsii siitä että kumppani ei halua jotain mitä itse, ei ole kumppanin estoisuutta vaan sen haluajan tunne.

Vierailija
7/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin, aina 40-vuotiaaksi asti. Lapsuuden kylmä kasvuympäristö syynä. Eli seksiä ei olisi minun mielestäni tarvittu yhtään mihinkään ja oli vaikeaa käsittää, että se on keksitty edes. En halunnut ikinä milloinkaan ketään, pelkkä halailu ja läheisyys olisi riittänyt vallan mainiosti minulle ja olisi ollut paljon isompi osoitus rakkaudesta, kuin mikään vi*tun sisääni työntyminen. Sain aina pettyä kaikkiin miehiin, ettei ne mua rakasta, vaan seksiä. Yhden lassukan kanssa sitten pariuduin. 

Vierailija
8/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä estoisuutta tässä tarkoitettiin, mutten ajatellut mitään erityisiä estoja seksipreferenssien suhteen. Pikemminkin yleistä estoisuutta, että ei koe luontevaksi sitä että olisi estoton; keskittyy enemmän siihen, että murehtii miltä näyttää, tekeekö oikein, haluaa kuulla kehuja ja arka kommenteille. Ei välttämättä anna koskettaa tai tehdä kunnolla itselleen mitään eikä kertoa mistä pitää tai ei pidä. Siten ainakin koen sen, jos jotain kuvailee estoiseksi. Viestin nro 2 kirjoittaja.

Vierailija
9/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä. Vielä nyt enemmän kuin ennen.

Vierailija
10/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas siis yksinkertaisesti inhosin tai pelkäsin seksiä. Mulle oli ihan sama, mitä kumppani minusta ajattelee, koska inhosin asiaa kuitenkin. Kun lopulta vapauduin estoistani niin en kyllä ole kärsinyt nytkään siitä, että mitä toinen minusta ajattelee, mutta nykyään minusta on ihanaa, kun minä nautin ja se kun mies nauttii. Lisäksi en ole itsekäs sängyssä, koska tiedän, ettei se nautinto ole itsestäänselvyys.

5

Vierailija
11/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen kuin päädyin seksisuhteeseen entisen rakastajani kanssa... Nyt osaan nauttia seksistä, omasta itsestäni, kumppanistani... kaikesta ihan toisella lailla. Hän jollain lailla opetti minut irti estoistani. Ja olin silloin jo yli 30v kolmen lapsen äiti =)

Nyt nykyinen mieheni saa ns nauttia hedelmistä ;)

Vierailija
12/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen estoinen. Haluaisin ottaa suihin ja olla päällä, mutta olen liian epävarma, harmittaa.

Vierailija
13/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
14/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma olenko estoinen vai ainoastaan hyvin matalan libidon ihminen. Tunnen kyllä seksuaalista halua, mutta vain harvoin, ja joskaan en ole mitenkään kokeilunhaluinen seksissä niin epäilen että syy on enemmän välinpitämättömyys kuin se etten kehtaisi. Tai siis, on minulla varmaan kehtaamisasioitakin, mutta pääsisin niistä varmaan paremmin yli jos se tuntuisi jotenkin vaivan aroiselta.

Vierailija
15/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kai naiset, jotka ei halua/ujostelee anaalia, s/m -juttuja, lesboilua tai kimppaa luokitellaan estoisiksi, siveydensipuleiksi ja mitälie.. :(

Vierailija
16/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:36"]En tiedä mitä estoisuutta tässä tarkoitettiin, mutten ajatellut mitään erityisiä estoja seksipreferenssien suhteen. Pikemminkin yleistä estoisuutta, että ei koe luontevaksi sitä että olisi estoton; keskittyy enemmän siihen, että murehtii miltä näyttää, tekeekö oikein, haluaa kuulla kehuja ja arka kommenteille. Ei välttämättä anna koskettaa tai tehdä kunnolla itselleen mitään eikä kertoa mistä pitää tai ei pidä. Siten ainakin koen sen, jos jotain kuvailee estoiseksi. Viestin nro 2 kirjoittaja.
[/quote]

Mä en ikinä anna tehdä itselleni mitään, en vain tykkää. Panna toki saa, mutta ei muuta. Kun en tykkää, niin en. Tuntuu vain äärimmäisen kiusalliselta ja nöyryyttävältä olla siinä "toisen hoideltavana". Yksin saan orgasmin muutamassa minuutissa.

Vierailija
17/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:36"]En tiedä mitä estoisuutta tässä tarkoitettiin, mutten ajatellut mitään erityisiä estoja seksipreferenssien suhteen. Pikemminkin yleistä estoisuutta, että ei koe luontevaksi sitä että olisi estoton; keskittyy enemmän siihen, että murehtii miltä näyttää, tekeekö oikein, haluaa kuulla kehuja ja arka kommenteille. Ei välttämättä anna koskettaa tai tehdä kunnolla itselleen mitään eikä kertoa mistä pitää tai ei pidä. Siten ainakin koen sen, jos jotain kuvailee estoiseksi. Viestin nro 2 kirjoittaja.
[/quote]

[/quote]

Sama täällä! Toisen kanssa riittää vaan perus paneminen, tai muuten alkaa ahdistaa.

Vierailija
18/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:06"]

Nykyään kai naiset, jotka ei halua/ujostelee anaalia, s/m -juttuja, lesboilua tai kimppaa luokitellaan estoisiksi, siveydensipuleiksi ja mitälie.. :(

[/quote]

No paskanmarjat. Silloinhan voi etsiä sellaisen kumppanin, jolle kelpaa ihan vain seksi, jos itse nauttii siitä enemmän. Miten voi olla muka seksissä estoinen, jos nauttii seksistä, mutta ei lämpene kaikelle siinä? Kai ihmisillä nyt valinnanvapautta saa olla, eikä kaikkeen, mitä joku keksii keksiä, tarvitse tuntea minkäänlaista vetoa. 

Vierailija
19/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/57 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin raskaus aiheutti mulle todella pahat peräpukamat, häpeän niitä ja ne ovat niin kipeät että seksi onnistuu enää vaan kahdessa asennossa. Pitäisi kai mennä lääkärille mutta kun hävettää sekin ihan älyttömästi. Joten nyt olen todella estoinen sängyssä.