Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
11581/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näkisin Kimin mielelläni Myyrä-ohjelmassa. Sopisi siihen hyvin. Katsojan ja kanssapelaajien olisi vaikea arvailla vetääkö höplästä vai puhuuko totta. Sopisi ohjelmaan myös energisyyden puolesta. Ja hyvän kunnon sekä kilpailuhenkisyyden vuoksi myös.

Alusta asti Kimi on meidän perheen mielestä muistuttanut jotenkin Roope Salmista,nyt kun mainitsit Myyrän niin tää kommenttini tuli tähän.

Vierailija
11582/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, miksi pitää ylipäätään mennä mainitsemaan asiasta? Kuvitteleeko miehet oikeasti että naiset meikkaa heitä varten ja heitä miellyttääkseen? Näki Niinan naamasta, että ei tykännyt kun kommentoi asiaa toistamiseen. Näin ne narsistiset piirteet näkyy mistä myös kauden alussa täällä puhuttu. Hyi 👎🏻

Kyllä mä ainakin haluaisin, että mun lähipiiristä joku (ystävä, puoliso, sisko) sanoisi mulle, jos mun meikki näyttäisi hassulta. Etenkin kun se olisi helposti korjattavissa esim. häivyttämällä selvät rajat tai vähentämällä liian ruskean/liian valkoisen meikin määrää, ettei tulisi klovni- tai Cats-musikaalin jellicle cat -efektiä. Olisin kiitollinen tästä.

Nyt kun katson kuvia omista teinivuosien meikkauksista, niin toivoisin, että joku olisi vinkannut mulle lempeästi, että mun nypityt siittiökulmat näyttää aika erikoisilta ja väärän sävyisen meikkivoiteen raja näkyy kaulassa, jne jne. Silloin en vaan nähnyt noita, kun meikkaustaidot oli vielä hakusessa.

Kyllä haluaisin, että esim. sisko sanoisi, jos meikkini näyttäisi oudolta. Sen sijaan en todellakaan haluaisi, että mies yrittäisi kontrolloida minun ulkonäköäni. En hyväksyisi sellaista hetkeäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11583/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykännyt Muhkun meikkikommentista. Kas kun ei sivaltanut, että tykkää enemmän aidoista rinnoista. Jos Niina haluaa tehdä sen ruskean otsameikkinsä, niin se on Niinan päätös.

En minäkään, miksi pitää ylipäätään mennä mainitsemaan asiasta? Kuvitteleeko miehet oikeasti että naiset meikkaa heitä varten ja heitä miellyttääkseen? Näki Niinan naamasta, että ei tykännyt kun kommentoi asiaa toistamiseen. Näin ne narsistiset piirteet näkyy mistä myös kauden alussa täällä puhuttu. Hyi 👎🏻

Nimenomaan, naiset meikkaa itseään varten, koska siitä tulee hyvä fiilis! Ja ehkä hieman toisia naisia varten, mutta tuskin moni miehiä varten. Miehet luulee taas liikoja itsestään.

Vierailija
11584/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tykkäis jos mies kommentois meikkaustyyliäni, on kyllä joskus maininnut että hänen mielestä mun ei tarviis meikata. Onneksi ei ole alkanut jankkaamaan asiasta vaikka tiiän että hän tykkäis luonnollisemmasta lookista. En mäkään hälle huomauttele vaikka on menossa ottaan leimaa josta en pidä tai jos pitää esim hiuksiaan mun mielestä huonosti. Päättäköön itse ulkonäöstään. Sisimpäänhän sitä rakastutaan.

Vierailija
11585/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete oli vaan ainoo joka uskalsi sanoo mitä ajatteli, muut kaunisteli asioita. Jos minulta kysyttäisiin samoja vastaisin varmaan kaunistellen

Vierailija
11586/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krete oli vaan ainoo joka uskalsi sanoo mitä ajatteli, muut kaunisteli asioita. Jos minulta kysyttäisiin samoja vastaisin varmaan kaunistellen

Meinaatko tosissas että varmasti muillakin ollut toisista tuollaset ensivaikutelmat että ”varmaan hirvee bitch”?

Vierailija
11587/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä pääsee sviittiin bileiden jälkeen? 

Kaikki ovat olleet, Kimi&Oona jos järjestyksessä mennään.

Vierailija
11588/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥱

Kun omat argumentointitaidot loppuu, lisätään vain tämä hassu haukotus-emoji. Kuinkahan monetta kertaa tässäkin ketjussa.

Miksi tuhlata argumentointitaitojaan ihmiseen, joka pitää jääräpäisesti kiinni kannastaan, vaikka sanoisi mitä?

Yritetään nyt kuitenkin.

Krete totesi ajatelleensa Niinasta, että onpas kuuma ja täydellinen mimmi. Olipa negatiivista!

Oonan kohdalla kysymys oli ilmeestä, minkä Oona itsekin myönsi. On olemassa oikein termi resting bitter face.

Muhku kuvaili Eeliä läskipääksi ja Kreteä kurvikkaaksi blondiksi. Ennakkoluuloista ja sovinistista?

Ei tarvitse kommentoida, koska todennäköisesti vain intät omaa mielipidettäsi.

Vierailija
11589/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krete nimenomaan sanoi, että se oli ensivaikutelma, mutta molempien kohdalla käsitys muuttui, kun tutustui.

Onko sinulla sellainen televisio josta näkee vain ne tapahtumat, jotka sattuvat itseä miellyttämään?

Kaikki kertoivat juuri niistä ensivaikutelmistaan. Kreten ensivaikutelmat muista naisista oli paljon ikävämmät kuin muilla. Se kertoo paljon omista ennakkoluuloista ja epävarmuuksista, jos heti ajatellaan muut kauniit naiset uhkina.

Kyllä, nämä ensiajatukset kertoo paljon Kretestä. Mutta oli rohkeaa kertoa ne ääneen, ehkä pystyy peilaamaan itsekin omia ennakkokäsityksiään =) Luulen että Kretekin on oppinut paljon itsestään ja kasvanut tuolla mankelissa.

Vierailija
11590/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

xxxx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin haluaisin, että mun lähipiiristä joku (ystävä, puoliso, sisko) sanoisi mulle, jos mun meikki näyttäisi hassulta. Etenkin kun se olisi helposti korjattavissa esim. häivyttämällä selvät rajat tai vähentämällä liian ruskean/liian valkoisen meikin määrää, ettei tulisi klovni- tai Cats-musikaalin jellicle cat -efektiä. Olisin kiitollinen tästä.

Nyt kun katson kuvia omista teinivuosien meikkauksista, niin toivoisin, että joku olisi vinkannut mulle lempeästi, että mun nypityt siittiökulmat näyttää aika erikoisilta ja väärän sävyisen meikkivoiteen raja näkyy kaulassa, jne jne. Silloin en vaan nähnyt noita, kun meikkaustaidot oli vielä hakusessa.

Olen samaa mieltä, että saa sanoa, jos kyseessä tosiaan asia, joka ei ole vain mielipide, vaan teet meikin jotenkin "väärin". Niinan meikki ei ole edes häirinnyt mua, vaikka pidän kyllä Niinan luonnollisemmasta lookista. Mutta Sallin meikki on erikoinen. Liekö ottanut mallia jostain "fitnessmeikkauksesta" tms.

Mua on kyllä häirinnyt molempien (N & S) meikkaus, Empun myös :/ Niina näytti jonain iltana ihan nokikolarilta, nenänpää oli ihan musta, ja Emilian poskissa on ollut usein oudot tummat pallot. 

Eri asia sitten kuinka moni teinikään uskoo, todellakaan ei ainakaan jos äiti sanoo ;) Ja ystävä ei yleensä kehtaa. 

Vierailija
11591/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en tykkäis jos mies kommentois meikkaustyyliäni, on kyllä joskus maininnut että hänen mielestä mun ei tarviis meikata. Onneksi ei ole alkanut jankkaamaan asiasta vaikka tiiän että hän tykkäis luonnollisemmasta lookista. En mäkään hälle huomauttele vaikka on menossa ottaan leimaa josta en pidä tai jos pitää esim hiuksiaan mun mielestä huonosti. Päättäköön itse ulkonäöstään. Sisimpäänhän sitä rakastutaan.

Leima = ihopiirros? 

Mä kyllä sanon miehelle hiuksista jos on huonosti, mut ehkä sallitaan 26v avioliittovuoden jälkeen ;) 

Vierailija
11592/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluaisin, että esim. sisko sanoisi, jos meikkini näyttäisi oudolta. Sen sijaan en todellakaan haluaisi, että mies yrittäisi kontrolloida minun ulkonäköäni. En hyväksyisi sellaista hetkeäkään.

Outoa, että siskon sanat oudosta meikistä on ok, mutta miehen ei. Molemmat ajattelee vain toisen parasta, eli haluaa sanoa, jos joku näyttää vähän hassulta ulkopuolisen silmin (esim. tumma meikkiläntti otsassa, jota muut ohikulkijat, kollegat, asiakkaat, jne, saattaa tuijottaa). Ei se ole ulkonäön kontrollointia. Jos mulla roikkuisi wc-paperia sukkahousujen alta, kasvoissa olisi tahra, hampaissa pinaattia, ripsivärini olisi varissut, vaatteistani näkyisi läpi, meikkaisin huonossa valossa itseni klovniksi, tms, tottakai toivoisin, että mieheni kertoisi tästä. Ei se ole kontrollointia.

Vierailija
11593/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että siskon sanat oudosta meikistä on ok, mutta miehen ei. Molemmat ajattelee vain toisen parasta, eli haluaa sanoa, jos joku näyttää vähän hassulta ulkopuolisen silmin (esim. tumma meikkiläntti otsassa, jota muut ohikulkijat, kollegat, asiakkaat, jne, saattaa tuijottaa). Ei se ole ulkonäön kontrollointia. Jos mulla roikkuisi wc-paperia sukkahousujen alta, kasvoissa olisi tahra, hampaissa pinaattia, ripsivärini olisi varissut, vaatteistani näkyisi läpi, meikkaisin huonossa valossa itseni klovniksi, tms, tottakai toivoisin, että mieheni kertoisi tästä. Ei se ole kontrollointia.

Nää sun listaamat asiat vessapapereista ja roskista hampaissa on ihan eri asia.

Kyllä jokainen saa meikata tyylillään niinkuin itte haluaa. Jos se ei jonkun muun makua vastaa, niin voi voi, ei sitä tarvi ääneen sanoa.

Eiköhän saarelaisetkin meikkaa samalla tavalla normaalistikin ja ovat nähneet miltä naama näyttää kuvissa ja videoissa myös siellä luonnonvalossa, joten tietävät mitä tekevät!

Vierailija
11594/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä saarelaiset polttaa ..?Niina ..entäs Krete ja Oona ? Tuskin Emppu (vaikka puonnutkin jo) . Nuuskaajia Kimi ja Muhis. Kuka tietää ..entäs Milla polttaako ?ja keitä näitä mm uita saarella käyneitä.

Vierailija
11595/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Muhkusta.

Alkupuolella hän manipuloi Niinaa, syyllisti tätä kaikista ongelmista ja vähätteli keskustelutaitoja. Nyt hän puuttuu jo meikkaamiseen.

Meneillään on toisen itsetunnon romuttaminen hitaasti, mutta varmasti.

Vierailija
11596/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreten ensivaikutelma Emiasta rannalla oli blondi bitch, samoin Oonan oletti olevan kunnon bitch. Muilla ei tainnut olla noin negatiivisia mielikuvia muista naisista, eli kertonee paljon Kretestä.

Kiinnitin samaan huomiota...

Hölynpölyä ajat suusta , katsoo nyt uudestaa tämä jakso ja  kuuntele tarkasti, mitä todella sanottiin !!!!!

Vierailija
11597/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölynpölyä ajat suusta , katsoo nyt uudestaa tämä jakso ja  kuuntele tarkasti, mitä todella sanottiin !!!!!

? Eesti kenties äidinkielesi, kun on niin kummaa tekstiä?

Vierailija
11598/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin naisten mielestä mies rakastaa heitä tai vähintään on tunteita kun dumppaa tyttöystävänsä noin vain lennosta heihin. Nämä ovat myös niitä, jotka sitten itkee kun se jätkä oli kusipää kun heidät vaihdetasn uuteen. Kaikki näkee mutta eivät he, muut ovat vaan kateellisia heidän rakkaudelle joka on niin tulista, kaikki muut on tylsiä. Ihan samat ihmiset hehkuttaa kimiä ja oonaa, onhan heillä oltava todellisia tunteita kun kimi tylsän ja ripustuvan rosan heittää seksikkääkseen oonaan joka hajareisin panoasennossa bikinit päällä istuu kimin päällä suutelemassa ja sviiitissä piti strippiesityksen (mikä ei toiminutkaan heti kimiin).

Oonakin halusi Muhkun, ne kateelliset katseet niinan ja muhkun suuntaan, kyllästyneenä sviitissä pettyneenä tokaisee että nyt pitää kai tyytyä kimiin ja huokaisee kun muhku onkin niinan kanssa eikä hänen. Kun oona tulee takaisin, on hän lukenut somekommentit ja katsonut ohjelmaa jotta tietää miten toimia. Kimihän lankeaa heti, eihän tyttöystävä rosa ole kiva, liian vakavaksi käy, parasta vaihtaa seksikkääkseen oonaan joka flirttailee ja lupaa haluavansa vain hänet.

Että näillä todellisia tunteita, hah!

Mikä strippiesitys sviitissä, tästä on muistaakseni joku maininnut aikaisemminkin.

Ettei vaan olis vähän taas liioteltu?

Missähän jaksossa tämä nyt oli? :D

Vierailija
11599/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä Muhkusta.

Alkupuolella hän manipuloi Niinaa, syyllisti tätä kaikista ongelmista ja vähätteli keskustelutaitoja. Nyt hän puuttuu jo meikkaamiseen.

Meneillään on toisen itsetunnon romuttaminen hitaasti, mutta varmasti.

Tämä! Ja tekee sen niin ovelasti, ettei Niina tajua. Käsikirjoittaa tapahtuneita Niinalle: Niina aiheutti ongelman, Niina ei ollut riittävän syvällinen MUTTA sitten Niina pelasti tilanteen, kun ns. tajusi juosta (”tunnepelon” kanssa tuskailevan) Muhkun perässä ja ’taistella’. Toi kaikki tuntuu vaan testiltä sille, että onko manipuloitavissa ja sitten kehuja siitä, kun on. Eli Niinan mieleen istutettu tietty tapahtumakulku, vaikka Muhku masinoi koko homman.

Musta sen jotenkin näkee, että Niina on tosi epävarma ja ottaa herkästi syyt niskoilleen. Ei jotenkin tajua omaa arvoaan. Näyttää välillä tosi surulliselta, vaikka puhuu analyyttisesti ja naurahtelee. Alentaa usein itseään kehuessaan Muhkua ”onhan vähän liiankin fiksu - siis mulle” jne.

Joo, en siis tykkää tosta parivaljakon dynamiikasta niin yhtään. Nään siinä semmosta groomausta suhteeseen, jossa toinen osapuoli hallinnoi ja muovaa toista. Se tapahtuu tietty toisen ”heikkouksiin” takertumalla, muka hyvässä hengessä. Terveessä kumppanuudessa toista kannustetaan olemaan oma itsensä.

Vierailija
11600/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Mikkokaan ole niin fiksu kun luulin. Instan perusteella ei kyllä ole ihan sitä mitä luulin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi